Wandavision

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 111
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 49 cops

Text amagat.
Nafi ha escrit: 08 feb. 2021, 10:09 Això vol dir que potser aviat veure'm X-Men i Vengadors junts?
Disney va comprar els drets de tota FOX perque Marvel Studios (filial seva els hi va demanar) i així poder recuperar els drets de tots els seus personages com els X-Men o els 4 Fantastics. Quan es va anunciar la nova etapa del UCM, la que ha començat amb Wandavision i seguirà amb altres series com Falcon & Winter Soldier a part de les pel·lícules que han de venir com la de la Viuda Negra i demés, ja ens van mig advertir en entrevistes que podrien passar coses com que apareixessin personatges de Marvel que fins ara no en tenien els drets cinematogràfics (com passava amb Spider-man que era i és encara de Sony pero que han fer acords per puguer compartir-lo).

En aquesta serie de Wandavision ja hem vist varies referencies introductòries que ens fan sospitar de com introduïrant els 4 fantàstics, es tracta de converses del personal de SWORD, quan parlen de una tal ingeniera especial (pot esta fent referencia a la Dr. Su, la Dona Invisible) o de que han perdut a gent en el espai (que poden ser els 4 Fantàstics en sí).

El que no sabíem era com arreglarien justament el desdoblament del personatge de Mercurio i ¡pam! aquí el tenim, com ho acabaran de fer, ves a saber, clar...

I pel que fa sobre teories en vers d'en Vison, aquí en va una que he llegit i que qui sap...
Text amagat.
Recordeu tots la frase "t'estimo 3000" de Tony Stark y la seva filla? Doncs la xifra no es cap casualitat ni es per que queda bé i prou, ja es va explicar en molts llocs que feia referencia que el total de minuts en metratge del UCM fins aleshores era de 3000 minuts. Curios oi? Doncs aquí va la nova teoria que he pogut llegir.

Si us fixeu la paralla de la serie, la Wanda i en Vision, viuen en el número 2080, potser casualitat, pot ser un número que els hi ha agradat i prou o com tots els detalls en la serie revela alguna cosa. Penseu que fins i tot la marca de la llet en els anuncis te una cosa a veure que ara no ve al cas...

Que passaria si miréssim que pasa en el min 2080 del UCM? Doncs hi ha qui diu que ja ho a comprovat i que encaixa en la següent frase "Una ànima per una ànima". Recordeu quan passa això? Si, quan la Viuda Negra es llença per aconseguir la gema de l'ànima. Pot voler dir que l'ànima de la Viuda Negra pot portar-nos de nou a Vision entre els vius? Aquí ho deixo...

Com tot, és només una teoria que volta per les xarxes pero els guionistes de Marvel Studios son uns trolls de campionat així que, qui sap...
Avatar de l’usuari
Patx
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 143
Membre des de: 19 ago. 2015, 14:23
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 15 cops
Gràcies rebudes: 50 cops

M'està encantant, ara he devorat els 5 primers episodis de cop, perquè abans m'havia oblidat que estava la sèrie ja en emissió.

Text amagat.
Coincideixo bastant amb el que aneu dient de la sèrie i no faré un gran comentari però per mi que hi ha algu extern, perquè em sona que és al final del primer episodi que es veu com un mando i una tele i una mà, no se com si hi hagués algú fora. Que si que bona part és creació de la Wanda per estar amb el Vision o és la seva manera de portar el dol.

Que això és un altre tema, quan el Vision li obre els ulls al company de feina, aquest diu que està amb molt de dolor, no ccreieu que és el dol de la Wanda projectat cap als altres?? Que quan aconsegueixin passar la barrera es trobaran amb el poble desèrtic, la gent a casa seva i la Wanda sola, trista, abandonada, plorant o molt deprimida al mig??? Em dóna aquesta impressió que quan aconsegueixin entrar (perquè ho faran) serà un escenari completament diferent al que vuen des de fora, que és el que la Wanda els projecta.

I el fet que no hi hagi nens a banda dels seus dos crios? què? com es casa? Algú més hi ha al darrera.

Mira que mirant només els 2-3 primers episodis dius ui si ha de ser així tota la temporada no se com anirà, però quan introueixen SWORD, la amiga de la novia del Thor (que ha de tenir un nom), Darcy? Tracy? un nom així. Darcy Lewis? pot ser? la cosa es posa interesant.

I ara que ha aparegut el Pietro, que també està mort com el Vision, xan xan xan tinc molta curiositat per com ho faran i què passarà.

Per mi que el Vision que veiem és una part del subconscient de la Wanda que sap que està mort, la resta ha muntat tota lespectacle que veiem i que és com una manera d'acabar assumint que no està amb ella i que ella el va haver de ''matar'' per la gemma.

Imatge
Avatar de l’usuari
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 111
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 49 cops

Text amagat.
Patx ha escrit: 09 feb. 2021, 22:16 Coincideixo bastant amb el que aneu dient de la sèrie i no faré un gran comentari però per mi que hi ha algu extern, perquè em sona que és al final del primer episodi que es veu com un mando i una tele i una mà, no se com si hi hagués algú fora.
Aquesta mà que es veu és de la amiga de la novia del Thor de la que en parles més endavant. En el 4rt capítol et mostren que passa fora del poble durant el temps que ha passat en els 3 primers capítols.
Patx ha escrit: 09 feb. 2021, 22:16 I ara que ha aparegut el Pietro, que també està mort com el Vision, xan xan xan tinc molta curiositat per com ho faran i què passarà.
No es en Pietro qui ha tornat, és en Quicksilver amb el nom de Pietro, ho comento en algun post anterior. Estan com juntant dos personatges en un perque per altres motius el tenien desdoblat i al comprar Disney la FOX ja poden posar a en Mercurio en el UCM.
Avatar de l’usuari
Patx
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 143
Membre des de: 19 ago. 2015, 14:23
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 15 cops
Gràcies rebudes: 50 cops

Text amagat.
Shiro, merci per les respostes. No havia ajuntat lo de la mà amb l'amiga de la novia del Thor, té el seu sentit, tot i que el limita les divagacions hahahahahaha.

Uff sort de l'apunt de lo del Pietro perquè per twitter he vist coses del Quicksilver aquets dies i per no fer-me spoilers no he mirat res però anava desquadrada, sabia que no era el mateix Pietro però vaig pensar que havien simplement canviat l'actor. Però si hi ha lio per darrera no el sabia, ara ja si merci!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Text amagat.
Jo també tinc un bon follón amb lo d'en Quicksilver, perquè existien dos personatges per temés de drets que va vendre l'Stan Lee i ara no entenc que volen fer, si unir X-Men amb MCU o que. Jo també pensava @Patx que potser només havien canviat l'actor (com han fet altres mil vegades) i resulta que no. El Pietro està mort i el que ha aparegut és en Quicksilver que no és Pietro però pel que tinc entés als còmics en Quicksilver és el germà de la Wanda aleshores aqui hi ha un QS que no és germà?
Imatge
Avatar de l’usuari
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 111
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 49 cops

Text amagat.
Aclaro el tema Quicksilver que potser no ha quedat prou clar.

Resumin molt, en els comics, la Wanda i en Pietro son dos germans que adopta en Magneto, dos mutants.

També resumint molt, en el cinema Marvel (no Stan Lee) abans de tenir creat el UCM estaven en "banca-rota" i van vendre drets de alguns personatges per productores cinematogràfiques per a fer calers. Spider-man i personatges lligats a ell a la Sony i els 4 Fantàstics i X-men a la FOX.

Que va passar doncs, que la Marvel va crear l'UCM i Disney amb ells, van crear totes les pel·lícules que hem vist fins ara de Marvel Studios (Disney) conegudes com a UCM. Finalment es va fer uns acords amb Sony per a recuperar (de manera compartida) a Spider-man i Disney ha acabat comprant la FOX per a que Marvel recuperi els drets dels 4 Fantàstics i X-men.

Sempre X-men, Vengadores i Spider-man han estat dins del mateix univers en cómics, però en el cinema no es podia fer per les qüestions que us he comentat.

La intenció per la nova saga del UCM (els propers 10 anys) es poder ajuntar per fi tot el univers Marvel del còmic i portar-ho a la gran pantalla, per això es faran tot un seguit de pel·lícules i series lligades entre sí com ja es va fer en la primera saga del UCM que acaba amb End Game, amb la novetat de la incorporació de series.

Tornant a Wandavision, sabem que en Pietro esta mort però ens hem topat amb un personatge que diu ser en Pietro, qui es? Doncs de moment sabem que és algú que no es en Pietro realment pero la Wanda ja ha utilitzat a persones com actors de la seva Sitcom personal canviant els noms (tots els del poble), pot haber fer també això amb el seu germà. La coincidència es que a qui ha fet servir per a tal comés és justament a qui interpretava a Quicksilver en les sagues de X-men.

Qui ens en Quicksilver, doncs es realment un personatge de Marvel (en els comics) que es diu Mercurio y en els comics aquest Mercurio en en Pietro pero com ja he comentat, la FOX tenia persmisos per a posarlo pero no per a fer servir els noms de Mercurio ni Pietro. Ara que tot esta sota el control de Marvel Studios (Disney) tenim que hi ha dos personatges que son el mateix i que d'alguna manera s'ha de arreglar aquest desdoblament.

En els còmics moltes vegades ja ha passat que al unir dues línies temporals apareixen personatges que es desdoblen o que es fusionen en un de sol. Aquí passarà alguna cosa similar però ja veurem com ho fan, de moment només hem vist arribar al personatge en qüestió a la porta de la Wanda.

I no és que X-men ara es creuen amb el Vengadores, és que per fí ho podrem veure, ja que és el més normal del món, en els còmics i per tant en el univers de Marvel. Lobezno ha estat un Avenger per exemple, i com ja he dit Wanda (com a Bruja Escarlata) i Pietro (com a Mercurio) han estat Avengers però també han lluitat contra els X-men quant estaven sota el "control parental" de Magneto.

Tot plegat potser una mica complicat si només s'ha seguit a Marvel des del cinema, però mica en mica.
Afegit en 23 hores 45 minuts 21 segons:
I ja hem vist el capítol 6 i comencem amb els "i si..."

Text amagat.
I si tot es un muntatge de Hayward (el director de SWORD) i per això Wanda no recorda com va anar a parar dins d'aquest poble que controla ella?

I si l'objectiu de Hayward es aprofitar-se de que la Vision ha tornat i poder-lo controlar ell?

I si Hayward no és humà i es un Skrull? Trama introduïda quan veiem que Nick Furia n'és un per que l'autèntic esta fora del planeta en una escena post crédits de l'UCM.

I si ara que Wanda ha fet créixer i expandir-se la seva zona de control acaba agafant tot el planeta (com en els còmics) i per això a Spider-man Far From Home veiem que a Nova York esta el mateix J. J. Jameson (Director del Daily Buggle) que en les pel·lícules de Sony en lloc de un de nou perque es producció de Marvel Studios?

Aquest últim capítol m'ha deixat amb més preguntes que respostes de tot el que està passant.

Text amagat.
Interesant també la "revelió" contra Hayward per part de Monica Rambeau, l'agent Woo i la Dra. Darcy, que ara ja esta dins del poble per culpa de l'expanció de la zona controlada per Wanda.

Necessito veure els 3 (o 4,perque es rumoreja que n'hi ha 10 al final) capítols que queden!!
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Vinc a comentar els capitols 7 i 8. El 9 es l'ultim de la temporada...
Text amagat.
Doncs despres de la sopresa del "germa" ve la sorpresa de l'Agatha i molt be la veritat, cap quixa, sobretot el seu judici de Salem fet per bruixes.

No soc tant fan del flasback de la vida de Wanda pero es cert que es necesari, tot i que lo de la magia del Caos es una mica tret del barret pero ok, ho aceptem perque te certa logica.
Pero crec que a falta de 1 cap del final de temporada i la proxima ves a saber quan surti, es un tema massa gros per introducirlo al penultim capitol i de pas tambe reviure en Visió.

Molta informacio nova pero que segur que sortira en les proximes series/pelis de marvel.

Dit aixo, m'alegro haber seguit la serie, els 3 primers em van donar moltes ganes de abandonarla pero be, es va arreglar i s'ha mantingut molt.
No recordo el ordre pero diria que Falco i Winter Soldier era la seguent serie a sortir (juntament amb Black Widow) a veure si aixo tambe ho lliguen amb Wandavisio d'alguna forma.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Uep.

Ens hem posat al dia, però no hem vist el d'avui encara. Ja comentaré més a fons, però la veritat és que no pots jutjar la sèrie només amb els tres primers perquè es comença a veure de què va en el quart.

@Shancks, dius que el novè (el de la setmana que ve) serà el darrer de la temporada, doncs? Saps si tendrà moltes més temporades? Pel que ens han explicat fins ara... no pareix que hi hagi molta cosa més enllà, però m'imagin que poden complicar-ho tot el que vulguin.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Minatoni ha escrit: 26 feb. 2021, 22:09 Uep.

Ens hem posat al dia, però no hem vist el d'avui encara. Ja comentaré més a fons, però la veritat és que no pots jutjar la sèrie només amb els tres primers perquè es comença a veure de què va en el quart.

@Shancks, dius que el novè (el de la setmana que ve) serà el darrer de la temporada, doncs? Saps si tendrà moltes més temporades? Pel que ens han explicat fins ara... no pareix que hi hagi molta cosa més enllà, però m'imagin que poden complicar-ho tot el que vulguin.
Realment no tinc ni idea si tindra mes temporades, pero veien les series que hi ha planejades, jo diria que seran series d'una temporada i a la seguent directament.

Just quan acabi Wandavisio, la setmana seguent comença Falco i Winter Soldier, amb aquest calendari no se jo si tenen pensat moltes 2nes temporades.

Deixo el calendari d'estrenes: https://www.culturaocio.com/cine/notici ... 31601.html
Imatge
Avatar de l’usuari
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 111
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 49 cops

Shancks ha escrit: 26 feb. 2021, 18:25 No soc tant fan del flasback de la vida de Wanda pero es cert que es necesari, tot i que lo de la magia del Caos es una mica tret del barret pero ok, ho aceptem perque te certa logica.
Jo no ho veig tant tret del barret, doncs és molt fidel al còmic i a la darrera explicació de l'origen dels seus poders en ells. De fet, ella mai havia sabut que era la Bruixa Escarlata fins en aquest episodi, cosa que a nosaltres com a espectadors de parla no anglesa no ho hem pogut apreciar tant, ja que la serie ens la han traduït com a La Bruixa Escarlata i Vision. Pero en realitat fins en aquest capítol no es menciona mai ni el concepte ni el nom de Bruixa Escarlata en tot el UCM.

A més a més en aquest capítol podem veure com quan Wanda entra en contacte amb la gema que després portarà visión es desperten per primer cop els seus poders i podem veure l'ombra de la Bruixa Escarlata original (no la wanda) de fons, com que si fos qui li transmet la els poders de la màgia del caos. Això també ens fa pensar doncs que en el UCM la Wanda no serà considerada mutant i per tant sembla que quedi descartat que tingui relació parental amb en Magneto (com en còmics anteriors a la revisió del seu origen), però tractan-se de l'UCM, mai se sap...

I pel que comenteu de quant queda per la serie i demés... doncs abans de que s'estrenés el 8è capítol van anunciar que quedaven 2 hores de serie, tenint en compta que també es va anunciar que hi hauria només 9 capítols tot fa pensar que la propera setmana ens toca veure un capítol especial de 1 hora i mitja, però... també hi ha uns rumors de que existeix un 10è capítol, doncs van aparèixer uns actors acreditats per un tal capítol 10 de Wandavision, quan només n'havien anunciat 9, que faran...

I si, només hi ha un temporada i ara ens vindrà Falcon & Winter Soldier, que realment hauria de haver anat abans que Wandavision però per temes COVID es va enrederir, igual que la película de Blackwidow. El que si que es segur es que tot el que hem vist fins ara tindrà repercussió en la propera película de Dr. Strange, perquè ella (Elisabeth Olsen) consta en el cast.

Personalment, jo estic molt satisfet de la sèrie des del primer capítol i tinc moltes ganes de veure com acaba, ja que per un costat tenim un Visión ressuscitat del no res per la Wanda i que està amb la Dra Darcy possant-se al dia, una agent Mònica Rambeau que cada cop esta més aprop de descubrir que es la Capitana Marvel i la vam deixar al trobarse amb un Pietro "fals" i un Antivision creat artificialment per SWORD que s'haurà d'enfrentar a la parella, tal com passa en els còmics de la Vision dels anys 90.
Respon