Game of Thrones - Temporada 8

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure, el penúltim capítol de la merda aquesta...

Doncs la veritat és que m'ha fet un confusión i ha estat super efectivo, enemiga espectadora se desorientó. A veure, pareixia que l'exercit de na Danny era el que ho tenia tot perdut, les seves tropes estaven in the shit, només tenia un drac i en canvi na Cersei les tenia totes per guanyar. I en dos putos segons, sense que te n'adonis, canvia tot.

La puta companyia daurada d'Essos no ha servit per res més que per pifiar-la completament. No tenien putos elefants i hauria molat molt que en tinguessin, com a mínim ni que fos pel drac menjant-se'ls. I bé, anem al moment en què sembla que, contra tot pronòstic, na Cersei ha perdut. No sabem qui toca la campanya, així que Tyrion, què putes fots tio? És a dir, per quedar-te mirant al no-res al mig del camp de batalla, pa' eso no vayas.

I bé, en aquell moment que jo m'imaginava la Daenerys baixant del drac i entrant a la ciutat tota triomfant com a una reina mentre li llançaven pètals de roses i tothom estava content... doncs no. A la pava se li envà la flapa i de manera brutal, mother of dragons OMFG!

Si voleu la meva opinió, que suposo que sí perquè si no no llegirieu aquesta merda, el procés de bogeria de na Daenerys va com a molt ràpidament, no? No és que em sàpiga greu que hagi embogit, em sap greu que era una dona forta, amb les idees molt clares, que hauria pogut ser una molt bona reina (joder, ens passem 6 putes temporades pensant que acabaria salvant els 7 regnes i tal) i al final tot acaba en un no-res perquè tothom la traeix i decideix engegar-ho tot a la merda, ja que si mai serà estimada, doncs com a mínim que li tenguin por... Però clar, si cremes tothom Danny, evidentment que et tindran por, però també estaran tots morts xD

Al final el que em fot ràbia és haver-me passat 6 temporades (perquè a partir de la setena ja el personatge comença a canviar) seguint la Danny i la seva utopia en contra dels esclaus i tal perquè al final, en una temporada, ho enviïn tot a la merda i hi posin el Jon al seu lloc. Realment la Danny ho havia intentat amb molta força, s'havia deixat aconsellar dels millors, havia intentat ser justa, ella no volia ser com el seu pare... I bé, res, poseu el Jon, que s'ha passat un munt de temporades fent de majordom a la NW (ha fet altres coses, però ja m'enteneu, que no està tan "preparat" com ho havia estat la Daenerys).

I bé, més coses. Arya, per entrar al castell i després fugir, pa' eso, no vagis a KL. Et quedes a casa escoltant històries del teu puto germà corb que va ser incapaç d'avisar ningú que això passaria... I bé, l'Euron i el seu duel de merda contra el Jaime era completament innecessari, gràcies per res. És a dir, el podien haver fet mort ofegat i punt, però no, han de ficar un drama de merda que no importa ningú. Tampoc m'importava gaire el duel entre la montaña y el perro. És a dir, molt poètic i tot el que vulguis però en aquell moment no em podia importar menys.

Podem parlar de la mort super gratuïda del Varys? Mireu, a mi aquest personatge em fotia com a grima, però tio, que mor molt gratuïtament... i bé, ja sabem com acabarà això, perquè el pavo ha enviat cartes a tothom dient qui és en Jon i mira, doncs gràcies per esclarir un poc cap on anirà la sèrie, tot i que ja no queden persones per governar-les, però tot molt bé.

Finalment, però no per això menys important, la Cersei <3 La meva nena preciosa havia de morir i, sincerament, trobo que és el millor final que li podien donar. De fet, em sembla com a massa bo i tot, jo esperava que li fessin putades a saco, que acabés d'una manera cruel que era el que tothom volia (jo no, però em pensava que farien fanservice aquí) i al final doncs acaba entre els braços del Jaime i shippejo això tan fortament que estic satisfeta.

I a mi el Qybun m'agradava, ja li podien haver donat una mort un poc millor... I bé, crec que ja està, no? Ara ens queda fer una previsió del darrer capítol: com el Jon aconsegueix el tron i com l'Arya es carrega la Daenerys. Algú proposa altra cosa? :crispetes:
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Bé la temporada està sent un despropòsit com ja esperàvem alguns. Fins la 7 era comestible però això s'està tancant sense solta ni volta. Un dels majors problemes que tenen els guionistes, de tot tipus d'històries, és tancar-les i saber acabar-les adequadament i està clar que aquest aspecte ha fallat de nou.

De cop i volta la Danny embogeix, perquè tothom l'ha traït. Clar necessitàvem alguna cosa per justificar que en Jon pugi al tron si o si. I aquesta és la sorpresa de la temporada, la dolenta era la Danny.

Jo és que ja no parlo del capítol en concret perquè tot em sembla malament. xD

Però en Tyrion fa dues temporades que no fot RES. En Jon igual d'inútil, la Cersei no ha fotut RES, en Jaimie no ha fotut RES, l'Arya no ha fotut RES. En serio se suposa que hauria de ser el clímax, però avui dia és més fàcil posar molts efectes especials i fer veure que passen coses molt guais per tapar el trunyaco de guió.

Em consola saber que en Martin ho pot arreglar tot continuant la història canònica dels llibres.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A veure, comencem pel principi...

No he acabat de pillar què ha passat amb en Varys. Pareix que fa dues coses. Veiem que envia per carta que en Jon és l'autèntic successor del tron de ferro, però també xerra amb la nena petita que algú (na Daenerys?) no vol menjar i que ja ho provaran per sopar... Provar què? Això no ho han dit!

No acab d'entendre què pretenia en Tyrion venent en Varys. Sí, tenen punts de vista diferents, clar. Però tant com per matar-lo?

No acab d'entendre com de gratuïtament capturen en Jaime. Només perquè en Tyrion pugui acomiadar-se d'ell i dir-li que escapi amb la barca? Pf. I llavors ningú se n'adona que ja no hi és? Pffff...

El setge... sense màquines de setge. Bravo. Supòs que la Companyia Daurada no carrega per pena.

Al capítol anterior només fan falta dos virots per carregar-se un drac. Ara un drac es carrega tots els llança-virots. Pos na.

I res, na Daenerys es carrega totes les defenses de la ciutat en un plis. Però se li envà l'olla. Pot parèixer un poc precipitat, però... crec que ja ens han mostrat prou que sense gent de la seva confiança al seu costat per parar-li els peus, se li envà l'olla. Així que... se li envà l'olla. Del tot.

Coincidesc amb na @UkiHana, la lluita d'en Jaime i n'Euron és totalment innecessària. Però bé.

M'ha agradat el comiat d'en Sandor i n'Arya: "no vols ser com jo". Peeeerò... crec que li estan donant massa protagonisme a n'Arya.

La Cleganebowl ha estat... un poc decebedora. Però m'ha agradat la mort d'en Qyburn. He de dir que creia que era molt bon personatge, però la seva mort m'ha agradat molt.

La fi d'en Jaime i na Cersei m'ha parescut un poc pobra. No ho sé, potser ho han fet així perquè encara són vius. Però no ho crec.

I res, n'Arya fent d'heroïna intentant salvar la penya i fallant i pujant a un cavall blanc. Wat.

Res,

He de dir que m'esperava que na Dany esclatés, en certa manera. Així s'ha complert la visió de fa moltes temporades de la sala del tron amb "neu" que resulta que són cendres. Ara, no m'esperava que ho tengués tot guanyat i després ho cremés tot.

A veure què faran la setmana que ve. He de dir que, per jo, ho estan mig arreglant un poc. Evidentment, no arriba ni a la sola de les sabates de fa unes quantes temporades, però crec que pot acabar de manera decent.

Ja ho veurem...

El que m'intriga més és què feia en Varys. I em preocupa que no ho sabem mai. Com què passa amb en Bran, que segur que sabia tot això i s'ha callat com un pute.



PS: @Grimmy estic parcialment d'acord amb tu. Ningú està fotent res, i tot són efectes especials i poca cosa més. Però la bogeria de na Daenerys es veia venir des de feia temps.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Ningú ha comentat el final encara?

Jo és que es veia a venir. Tinc tantes i tantes coses i tanta opinió que ara que ho podria escriure no em surt res. La idea general és que no m'ha agradat, que hi ha moltes coses sense sentit i que s'ha fet molt ràpid i malament.

Només espero que en George, després de tot això tingui un producte molt diferent i coherent de veritat.
I ja està no em surt res més... Algú té ganes d'escriure el que li ha semblat detalladament? xD
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Jo encara estic en estat de xoc, a mitges.

No sé en què ficar-me en concret. Crec que els detalls són dolents i contradictoris fins i tot.

Ara bé, el que ha passat, en línies generals, crec que està prou bé. En Jon a la Night's Watch és un bon final. No acab d'entendre el perquè de la independència del Nord, però bé. N'Arya viatjant es veia venir. En Bran de rei... no, no ho acab de comprar, però bé (què ha fet fins ara? RES!)

Bé, a veure com van els llibres.

Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon