La Mary i la flor de les bruixes

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

La Mary i la flor de les bruixes


Mary to Majo no Hana / Mary and the Witch's Flower


Veig que ningú ha comentat res d'aquesta pel·lícula, així que en faig un post per si no n'heu sentit res :p

La Mary i la flor de les bruixes és la primera pel·lícula de l'Studio Ponoc, un nou estudi format el 2015 per Yoshiaki Nishimura juntament amb antics animadors de l'Studio Ghibli. De fet, el director de la pel·lícula és Hiromasa Yonebayashi, el director d'altres obres mestres com Arrietty i el món dels remenuts o La Marnie dels meus records. La pel·lícula està basada en el conte "The Little Broomstick" de Mary Stewart.

Sinopsi



En Tib, un gat negre, guia la Mary fins a una estranya flor enmig del bosc. Poc després, la Mary troba una petita escombra, i se sorprèn en veure que és màgica. Abans que pugui gairebé adonar-se'n, l'escombra la fa volar per sobre dels arbres i dels núvols, i va a parar a l'Escola Endor, una escola de bruixes.

Allà hi descobreix proves d'un terrible experiment: hi ha animals mutants empresonats en gàbies, entre ells, en Tib, que havien capturat tan bon punt l'escombra alçava el vol. L'endemà torna a l'Escola, i aconsegueix alliberar els animals, però les persones a càrrec de l'Escola la veuen. La Mary aconsegueix escapar-ne, però sembla que intentaran perseguir-la!

Tràilers








Què us sembla? Té un aspecte molt Ghibli, i personalment em van encantar tant Arrietty com Marnie, així que tinc una mica de hype per aquesta pel·li :uki: A veure com acaba sent!
Ereza l’ha editat per darrera vegada el dia: 23 des. 2022, 20:25, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

La primera peli que surt del nou estudi eh? :urahara:
M'ha agradat molt! El Peter em recorda al Link de la saga Zelda (sóc l'única??). Com a peli fantàstica és molt divertida! I no sé què té la gent contra els pèl-rojos, a mi m'encanten :D
L'anava a veure al cinema quan la van estrenar, però just va venir tot lo del confinament i no vaig poder... Que bé que l'hagin traduït!!!
Aquesta vegada la història se centra més en un estil folklòric anglès oi? Normalment les del ghibli o eren fantàstiques i combinaven elements de tot o predominava el folklore japonès. La veritat és que queda més a prop de casa així (i és més fàcil seguir l'argument), però m'agradaria que no paressin de fer pelis ambientades en el món japonès feudal. :3

Jo li poso un 8/10!
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

A mi també em va agradar força.

La veritat és que em va semblar increïble tota la part tècnica. De fet, fins al punt que la pel·lícula semblava una demostració de tot el que podien arribar a fer a aquest nivell. Potser per això l'argument se'm va fer una mica avorrit.

Coincideixo amb l'@Estel_volador que l'ambientació i el folcklore estaven bé, tot i així la història la vaig trobar una mica fluixa i hagués preferit:
Text amagat.
que se centrés o, si més no, desenvolupés més la part de l'àvia de jove que semblava que podia donar molt de si
.

Tot i així és una bona pel·lícula per engegar aquest estudi Ponoc, amb molt de potencial i que et deixa amb ganes de veure més obres futures.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Respon