Descendants Of The Sun

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Pos us porto un altre k-drama... Si us el porto per aqui és per que crec que val la pena i no es una història qualsevol, i si li doneu una oportunitat aviseu-me!! Crec que la unica que em contestarà aixo serà la Layla, pero jo no em rendiré!!

Descendants Of The Sun



Imatge

Gènere: Drama, Melodrama, Romantic
Episodis: 16
Cadena: KBS2
Any: 2016
Duració: Mes o menys 1h per capítol
Actors principals: Song Joong Ki, Song Hye Kyo, Jin Goo i Kim Ji Won


Sinopsis: En Yoo Si Jin és el capità de les Forces Especials. Ell, al costat del sergent Superior Seu Dae Young, atrapen un lladre que es fa mal durant la seva captura, i és enviat a l'hospital. Mentre que en Dae Young s'adona que li ha robat el seu cel·lular i van a recuperar-lo.

A la sala d'emergències, en Si Yin es troba amb la Dra. Kang Mo Yeon per primera vegada. La Mo Yeon confon en Si Jin com a part d'una banda criminal fins que ell li prova que és un soldat de l'exèrcit.

En Si Jin i la Mo Yeon comencen a sortir però a causa dels seus treballs, les seves cites no acaben bé. En Si Jin rep l'ordre de portar als seus soldats en una missió de pau al país d'Uruk (país fictici d'Europa de l'Est) un país esquinçat per la guerra.

La Mo Yeon rebutja les insinuacions sexuals del president de l'hospital, en Suk Won , i com a càstig és enviada com a líder de l'equip mèdic a Uruk. I en aquest lloc, en Si Jin i la Mo Yeon es tornen a trobar. Serà que el destí els donarà una segona oportunitat?

Imatge

Trailer:
Text amagat.


Raons per mirar Descendants Of The Sun:
(Recomanat que les noies us mireu aquest video, els homes us podeu saltar la 1a raó i la última, no hi han spoilers)
Text amagat.


Opinió Personal: Descendants Of The Sun era un k-drama que em va fer molta cosa començar a veure, ja que el deixaven massa bé, era com el boom a Corea en el moment que va sortir, i amb les experiencies amb el mon dels animes em feia certa cosa de mirar-la, pero em vaig donar força i la vaig mirar i em va encantar!

En serio que val moltissim la pena i el seu exit és amb raó!

Em va encantar que no hi hagés el triangle amoros de sempre, sempre em parteix el cor el 3r/3a que queda forever alone, i aqui no passa i crec que aixo fa que sigui una serie molt més rica.

En el video que he passat de raons per mirar-lo no ho comenten, pero jo considero que es un tema molt important. La parella secundaria, personalment crec que tenen una història més profunda que la principal, aixo fa que també se'ls hi agafi molt carinyo, apart de que el seu bon rollo amb els dos protagonistes també és un gran factor!

I de moment no sé que més dir, només que tot i que no us agradin massa els xinos aquest k-drama mola molt!

Nota: 10/10

Imatge
Meina l’ha editat per darrera vegada el dia: 02 gen. 2023, 15:31, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
4channer
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 27
Membre des de: 03 nov. 2016, 10:55
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 53 cops
Gràcies rebudes: 9 cops

He de dir que jo també he vist Descendants of the Sun i coincideixo en tot el que diu la Meina i el video de raons per veure'l, tot i que per a mi falta una raó: Song Joong Ki <3
Si he de dir la veritat el vaig començar bastant escèptica i no tenia gaires esperances que m'agradés perqué els dramas que van de medicina no són el meu fort i l'únic motiu que em feia començar a veure'l és l'actor principal, però amb pocs capítols vaig quedar molt enganxada. Trobo que el fet que sigui com més "adult" i no tant de adolescent forrat arrogant i noia pobra innocent li fa guanyar molts punts. De fet com bé ha dit la Meina acabes per agafar-li tant carinyo o més a la parella secundària.
Jo també el recomano, trobo que és dels millors k-drama d'aquest any!
Avatar de l’usuari
Layla
Porco Rosso
Porco Rosso
Let the dark in
Entrades: 276
Membre des de: 15 ago. 2015, 23:08
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 150 cops
Gràcies rebudes: 151 cops

Meina ha escrit:Crec que la unica que em contestarà aixo serà la Layla, pero jo no em rendiré!!
Mira Meina!!! Ja no seré l'única!!!! :hurra: hahahahhahahahaha

Em passava com a vosaltres, em feia mandra (literalment) mirar-me'l, em pensava que seria un dramón i coses per l'estil, perquè a veure... tot el que s'ha fet en general de soldats... acostuma a ser drama (amb excepcions obviament). Llavors vaig veure el video aquest que ha passat la Meina com a recomanació (el va passar l'Erwyn, persona que encara estem intentant que miri el k-drama :/ ) i em va cridar més l'atenció fins que vaig acabar mirant-lo. També estic d'acord en tots els motius del video, i sobretot en el primer i l'últim :pervertmoon:

Crec que el vaig acabar amb 3 dies... estava enganxada de mala manera! És genial, encara que sigui una història de soldats i el la lògica et fa pensar en "drama fijo", no és cert, és un k-drama que té de tot, i sobretot acció, comèdia i molt d'amor!
És molt diferent a tot el que havia vist fins ara, realment amb aquest k-drama van trencar molts esquemes, i molts records també, ja que estan guanyant moltíssims premis i està sent reconegut com al millor k-drama de l'any (i durant aquest any s'han fet k-drames molt bons!).

I el Song Joong Ki és un amor!!!! I estic completament d'acord amb la 4channer! (i el "lladre" del principi és <3 hahahahaha)

Bé... crec que ja paro xD.
Tal i com diu la Meina, recomano moltíssim aquest k-drama!
Respon