Pirates of the Caribbean: Dead Man tell no tales

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Ha sortit aquest matí el tràiler de Pirates del Carib 5, Dead Man tell no tales.

Us el deixo aquí, que diria que alguns sou fans de la franquícia :pervertmoon:



Què en penseu? Jo personalment crec que això i res és el mateix xD Veieu bé una nova película de Pirates del Carib? Sereu haters? Comenteu!
Imatge
Avatar de l’usuari
Samael
Porco Rosso
Porco Rosso
Never Forgetti Saske
Entrades: 113
Membre des de: 03 jul. 2015, 22:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 47 cops

Jo personalment sóc molt fan de la saga, s'haurà d'esperar una mica més per veure cap on tira. Però que hi hagin spooky pirates (que ja van sortir a la primera) no és tant èpic com els hentai pirates :/
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Aquí hi ha un altre tràiler que acaba de sortir, per fi es veu més o menys de què anirà la peli!



Personalment penso que faran una cagada bonica bonica, però també que és interessant si podem veure el passat i els orígens d'aquest enigmàtic personatge que tots estimem anomenat Jack Sparrow!
Imatge
Avatar de l’usuari
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 111
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 49 cops

Jo sóc fan de la saga però només de les tres primeres pel•lícules, per mi tot plegat va acabar després de la tercera entrega, la quarta sobrava.

Jo personlament ho hagués fet acabar així no hagués tocat més la franquicia a no ser que fos per a fer algun spin-off de altres personatges.

Obviament veure aquesta cinquena pel•lícula per a que no es digui i a veure si serveix per borrar de la memòria a la Penelope Cruz, tot i que tindrem a en Bardem com a Capità Salazar. Confío més amb en Javier no obstant que no amb la 'Pene' la veritat, a demostrat valdre per Hollywood.
Avatar de l’usuari
Elia Periwinkle
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
ADALTDELAMUNTANYA
Entrades: 32
Membre des de: 11 maig 2017, 15:12
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 17 cops

ACABO DE TORNAR DEL CINE! He de dir que m'ha agradat bastant. La veritat es que m'esperava molt poc i m'ha sorprès molt en positiu. Penso que és molt millor que la última que van fer. Comparteixo que com les tres primeres ninguna, però sempre que surti el Jack Sparrow gaudiré com una pirata aquestes pel·lícules.

SI ENCARA NO L'HEU VIST QUEDEU-VOS FINS DESPRÈS DELS CRÈDITS!!!

Tot i que m'ha agradat, he de dir que hi han coses que em fallen una mica. La que més ràbia m'ha fet és:
Text amagat.
El tema de la brújola. En la segona pel·lícula ens diuen que en Jack aconsegueix la brújola gràcies a la Tia Dalma (Calipso) quan la van a veure ella li diu que si no li funciona la brújula que li va maleïr. Doncs ara resulta que la brújola li dona el tio aquell que es mort. NO!!! NO EM SEMBLA BÉ QUE EM CANVIÏN LES COSES!!!!!


M'ha encantat:
Text amagat.
Que surti el Will Turner i el petó al final de la peli amb la Elisaeth OTP. També m'ha agradat molt l'escena post-crèdits on s'intueix en Davy Jones. I m'ha agradat la relació Barbosa - filla. I m'ha fet molta pena quan mor.


I això és tot de moment! Ara encara estic amb el hype així que passat un temps potser penso que tampoc mola tant però he de dir que del cine he sortit contenta.
Avatar de l’usuari
Samael
Porco Rosso
Porco Rosso
Never Forgetti Saske
Entrades: 113
Membre des de: 03 jul. 2015, 22:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 47 cops

Casulament acabo de sortir del cinema també : ^)

Molta gent és fan del Señor de los ladrillos, Harry Pota o Star Warros... Però a mi la saga de pelis que més m'ha marcat ha estat la de Patatas del Caribe. I joder, he sortit molt content del cinema, m'ha agradat molt. Si algú d'aquí ne's fan i no l'ha anat a veure.... Pls ja esteu tardant.

Pel que fa a la pel·lícula ha tornat al cànon de les 3 primeres: aventura, misteris, coses spooky i el puto mono. Te bastantes escenes tipiquissimes de la firma "Piratas del Cribe" que et roben un somriure fente recordar les antigues pelis. No està tant xula com les 3 primeres, però venint de la 4rta ha estat una molt grata sorpresa. Actuació brillant de Javier Bardem, un dolent bastant aconseguit (Tot i que no arriba al nivell del Hentai Senpai, però li passa la mà per la cara al Barbanegra).
Elia Periwinkle ha escrit: 31 maig 2017, 21:38 SI ENCARA NO L'HEU VIST QUEDEU-VOS FINS DESPRÈS DELS CRÈDITS!!!
I si, com sempre te escena després dels crèdits i en aquest cas és.... molt interessant i dóna molt a parlar...

Text amagat.

He estat parlant amb els amics, i podria ser que al trencar-se la maledicció del Will l'Holandès és queda sense capità... I"l'Holandès sempre ha de tenir un capità". La cosa és... com és que no està trencada aquesta maledicció? Creiem que la maledicció és ser el capità del Holandes, però que sempre hi hagui un capità és una condició posada per la Calipso. Així que podria haver estat que com que ningú va apunyalar el cor del Will, l'antic capità ha de tornar a l Holandès. I si és així el meu estimat Davy Jones la liara^^ I ara és més xungo, ja que no està maleit i pot caminar per terra... Però tot això s'haurà de veure.

Pel que fa a lo de la brúixola, he pensat el mateix. A la segona peli queda bastant clar que li va donar la Tia Dalma, però ara ve el nigga de torn i resulta que li va donar ell... :/ El que em sembla estrany és que aquella escena sense la brúixola hauria estat igual, realment no sé per quina raó la van decidir possar. A veure si ho expliquen més endavant, però ho dubto.
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Jo la tinc molt pendent, però a Granada els cines com que són cars i estàn una mica a pendre pel **** doncs no he tingut l'oportunitat encara de veure-la. M'alegra molt saber que el Bardem hagui fet un bon paper com a dolent, ja ho va fer molt bé a James Bond i es un paper que li encaixa força. Si a més a més, sortiu molt satisfets i tornen amb el cànon serà un "must see".

PD: @Samael ets cruel, jo sóc fanàtic del Senyor de los Ladrillos, fan de Star Warros i bé, m'he vist totes les pelis del Harry. A mi tot el que toqui fantasia e historia me mola mazo Yugioh.
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Jo vaig anar al cine la setmana passada (o l'altra xD) i també la vaig veure.

He de dir que em va agradar molt, tot i que em faltava alguna cosa. Potser perquè pensava que seria la última que farien i estava esperant quelcom que tanqués la sèrie, però al sortir del cine em van dir que farien 2 pelis més xD

I no m'havia adonat de lo de la brúixola fins que he llegit el post de l'Elia :nopotser:

Els meus comentaris (bons) sobre la pel·lícula són:
Text amagat.
-Molt d'humor, m'encanta l'humor que tenen en tot moment, sobretot l'escena del telescopi ens va fer molta gràcia :pervertmoon: :pervertmoon: també l'escena de l'execució amb la puta guillotina xD
-Els personatges estan prou bé i ha fet gràcia tornar a veure al parell de soldats/pirates de les primeres (tot i que vaig tardar en reconèixer-los xD). Molt fan de les actuacions dels principals, tot i que he trobat a faltar que el barbossa es tornés a treure la cama :')

I un parell de comentaris no tan preciosos:
Text amagat.

-Vaig estar tota l'escena aquella de sota l'aigua esperant que aparegués el Holandés i es liés parda en una batalla infinita Will Turner v Salazar. Llàstima.
-Tot i que va estar bé veure els mateixos actors de Will Turner i Elizabeth Swan, no em va molar que aquesta última es marqués un Luke Skywalker sortint als darrers segons de la peli sense dir res només per morrejar-se amb el Will.


Doncs res, li poso un 8/10! :banana: la recomano molt pels fans de la sèrie, de Johnny Depp o de l'humor en general.

VISCA L'ACUDIT DE L'ESQUELET! :birra:
Imatge
Respon