Pel·lícules Ghibli: Nausicaä de la Vall del Vent

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

NAUSICAÄ DE LA VALL DEL VENT

Imatge


NOM JAPONES: Kaze no Tani no Naushika

DIRECTOR: Hayao Miyasaki

GÈNRES: Acció, Aventura, Ciència Ficció, Drama, Fantasia, (molt poc)Romàntic

SINOPSIS: En un món que ha quedat destruït després d’una guerra atòmica. La Terra s’ha regenerat, però ha quedat coberta per boscos plens de bolets verinosos i insectes gegantins. La humanitat ha quedat gairebé eliminada i els pocs supervivents han quedat aïllats, malvivint en poblats aïllats i en males condicions.

DURACIÓ: 116 minuts

TRAILER:
Text amagat.


No recomanada a menors de 7 anys

El film està basat en un manga de Hayao Miyasaki (el mateix director de la pel·lícula), però degut a que el manga és molt més llarg que la pel·lícula, pot semblar que el film no té un final del tot marcat.
Meina l’ha editat per darrera vegada el dia: 02 gen. 2023, 15:53, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Mei-chan, avui al matí, entre capa i capa de pintura pel haori, l'he vistaaaa!!

Gràcies per recomanar-la Meina!

M'ha agradat molt! M'HA ENCANTAT! Us la recomano també amb un 1000%

Un poc tristota, però en general una passada de pel·lícula! M'ha agradat moltíssim el caràcter de la Nausica i el món màgic que crea la pel·lícula: els boscos, els oms kawaiinosos... Mentre mirava la peli anava pensant "s'ha de tenir molta imaginació per crear un món tan oníric". Hi ha hagut moments que m'hauria agradat poder-me ficar dins la pel·lícula per domesticar un om i també per fotre-li una pallissa gitana als imbècils que conquereixen la vall del vent (/me escup al terra pensant en ells) En fi, reflecteix lo imbècils que poden arribar a ser els humans, no hi ha cap dubte xDDDD

A veure si segueixo així i vaig mirant-me totes les pelis Ghibli :visca: De moment encara em queden moltíssimes xDDD
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Estic molt contenta que t'hagi agradat!! Nausicaa de la Vall del Vent és una de les meves pel·lícules preferides!

La veritat es que el mon que crea Hayao Miyasaki es una passada, apart de que ell mateix es el que va escriure el manga osigui que tot ha sortit del seu cap! :lloa:

Deixo a aquí una frase que va dir (crec) Miyasaki sobre la pel·lícula, i es que el final de la pel·lícula no és el típic de "van ser feliços i van menjar anissos" sino " poden ser feliços si fan les coses bé tenint en compte els problemes ja existents", i crec que aquesta frase pel final és molt real, mostra el mon en el que vivim a la perfecció, osigui que per que les coses ens vagin bé ens hi hem d'esforçar i no refiar-nos! :3

I amb aquesta frase marxo :p
Imatge
Respon