Quina pel·licula acabes de veure?

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

El samurai sense nom (Stranger: Mukou Hadan)



Imatge


Sinopsis:
Text amagat.
En el període Sengoku un jove orfe anomenat Kotarou i el seu gos Tobimaru són forçats a fugir i perseguits per uns misteriosos assassins que els volen donar caça. El motiu de la persecució no és clar, però el que és segur és que la dinastia Ming no enviaria els seus homes per cap dels crims menors que hagi pogut cometre el noi...

Afortunadament per en Kotarou, quan aquest es troba acorralat coneix en Nanashi, un ronin que s'havia refugiat en un petit temple. El samurai els ajuda malgrat no tenir cap motiu per fer-ho i, tot i que reticent, accepta oferir els seus serveis al noi a canvi d'una gemma. Complirà la seva promesa de dur-los a la seva destinació sans i estalvis?


Valoració personal:

No sé perquè no havia vist abans aquesta pel·lícula, però me'n penedeixo moltíssim. Ha estat fantàstica i si us agraden les històries de samurais no us podeu perdre aquesta joia, que representa l'esperit samurai a la perfecció.

Els personatges s'han de presentar en poc temps però als protagonistes se'ls agafa afecte ràpidament i són creïbles sense necessitat d'allargar molt les seves circumstàncies; perquè és que a vegades, per posar alguna pega a la pel·lícula, és que sembla que vagin escanyats amb el temps i hagin de passar coses molt de pressa :3 No sé si és un punt a favor o en contra (ja ho decidiu vosaltres ^^) però en algun moment el protagonista em va recordar tant a en Kenshin que no puc evitar fer la comparació :ilu:
En general no se'm va fer gens avorrida, tot i que en algun moment vaig estar molt confosa perquè sortien molts personatges i no explicaven massa bé qui eren fins més tard. És una història senzilla però consistent i molt ben explicada, a més de comptar amb un final subtil però entenedor molt ben portat.

Últimament amb tant de CGI agraeixo profundament certs anime perquè no veure 3D tota l'estona m'alegra la vista. I més quan estudis com BONES porten a la pantalla una animació tan treballada, fluïda i esplèndida com en aquest film. Realment he quedat molt pillada amb aquesta animació. I juntament a l'animació hi ha una banda sonora molt bona, només vaig ser capaç d'apreciar-la en moments puntuals, però sona quan ha de sonar deixant escenes molt èpiques, magnífica. En aquest cas molt bona feina de Naoki Sato.

I per acabar no puc estar-me de dir que conté una de les millors escenes de lluita amb espases que he vist mai, ha estat espectacular en tots els aspectes. La coreografia, la música, els plans, el moviment, l'animació... però sobretot l'emoció que transmet amb el conjunt. No hi ha gaires vegades que m'hagi quedat sense paraules per descriure un escena com aquesta i... aquest ha estat el cas. Simplement al·lucinant!!

Us deixo el trailer per si li voleu donar un cop d'ull <3

Text amagat.


Puntuació: 9/10
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Deus d'Egipte


Imatge

Sinopsis:

Text amagat.
La supervivència de la humanitat penja d'un fil alhora que un inesperat heroi mortal anomenat Bek emprèn un viatge per salvar el món i rescatar al seu veritable amor. Per tenir èxit, ha de tenir l'ajuda del poderós Déu, Horus, formant una improbable aliança contra Set, el despietat Déu de la foscor que ha usurpat el tron d'Egipte, sumint al en el seu dia pròsper i pacífic imperi en el caos. Mentre la seva batalla contra Set i els seus sequaços els porta al Més Enllà a través del cel, el Déu i el mortal hauran de passar proves de valentia i sacrifici si volen tenir esperances de prevaler quan arribi la confrontació final.

Opinio personal:

La vaig veure dissabte pero s'em va pasar fer-li la resenya xDDD
Entretinguda, els efectes especials increibles i escenaris de 10 pero l'argument trontolla i conte escenes gratuites que no aporten res o sobren. Recomenable per un dissabte a la nit :3

Nota: 7/10

PD: un dels protagonistes es l'actor que fa de Jamie Lannister a Joc de Trons
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

La setmana pasada vaig anar 2 cops al cine pero no n'he comentat cap xD

Buscant a Dory


Imatge

Sinopsis:

Text amagat.
Un any després dels esdeveniments narrats en "Buscant en Nemo", Dory viu plàcidament amb Marlin i el seu fill Nemo. Però durant un viatge per veure com les mantarrayas migren de tornada a casa, els problemes de memòria de Dory semblen desaparèixer durant un segon: recorda que té una família i immediatament decideix emprendre viatge per retrobar-se amb els seus pares, als quals va perdre fa anys.

Opinio personal:

Divertida i de la mateixa linia que la primera, sense buscar res nou tens un Nemo 2 entretinguda i moments molt comics (alguns que els nens no entenen per cert).
Al final de la peli no se si vaig riure mes de la peli o dels nens de la sala (era plena)
Nota mental: un dimecres a les 18h a l'estiu, no es pot anar a una peli infantil xDDDD

Nota: 6/10

-----------------

Escuadro Suicida


Imatge

Sinopsis:

Text amagat.
Sent que el bo és dolent ... Unir un grup dels supervillanos empresonats més perillosos del món, posa a disposició del govern l'arsenal més potent, i l'envien en una missió per derrotar a una entitat enigmàtica insuperable. La oficial d'intel·ligència Amanda Waller (Viola Davis) ha resolt un grup secret format per individus menyspreables i dispars, amb gairebé res a perdre. No obstant això, una vegada que s'adonin que no han estat escollits per tenir èxit, si no escollits per la seva culpabilitat patent, quan fallin inevitablement, ¿van a decidir morir intentant-ho, o decidiran que se salvi qui pugui?

Opinio personal:

Aquesta si que tenia ganes de veure-la i em va entretenir menys que Dory...
Tinc que donar-li bona nota perque els efectes, ambientacio i el diseny de personatges estan molt currats pero el guio, argument, etc es basura simple i planament dit.
Esperaba mes de Deadshot i molt mes de Harley Quinn (dels actors) i ni que parlar d'un Joker que no es ni l'ombra del mostrat al Caballer Fosc.

Nota: 6/10
Imatge
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Doncs jo també he vist Suicide Squad :)

Aquí poso alguns dels meus comentaris haters sobre la merda de pel·lícula:
Text amagat.
Abans de res, dir que han fet aquesta pel·lícula massa aviat. Un dels seus errors més greus és que ens han hagut de presentar una quantitat molt gran de personatges en poc temps i això fa que la meitat de la pel·lícula se la passin amb flashbacks i presentacions. Personalment, penso que aquests personatges haurien d'haver sortit en altres pel·lícules (Deadshot, Harley Quinn i el Joker podrien haver sortit a Batman i el Capitán Boomerang i Killer Croc a Flash, per exemple) i després fer aquesta pel·lícula.

Després, el guió. Una porqueria. Entre presentacions i flashbacks et posen de ple al mig de l'acció i no saps ni què està passant. Hi havia dialegs, sobretot entre Deadshot i el Coronel Flag (flag, frac, frag, npi) no tenien puto sentit. Per no parlar de el rollo "somos amigos y esta es mi familia" de Diablo. PERO SI ELS ACABES DE CONÈIXER! L'únic sentimentalisme és quan ell els explica la seva vida i ja. A mi no em dóna la sensació que puguin ser bons amics només per prendre un xupito en un bar fet pols.
Per acabar amb el guió, el final. Aquí m'he basat força en la crítica de Loulogio que va penjar ahir a Youtube. ELS DOLENTS MOREN AMB UNA BOMBA? UNA PUTA BOMBA? PER AIXÒ NECESSITES UN EQUIP DE METAHUMANOS? EN SERIO? (que de metahumans només hi ha Diablo i Killer Croc) NO EN TINDRIES PROU AMB UN EQUIP D'ÈLIT DE LAS FUERZAS ESPECIALES XUNGUES AQUESTES?

I, finalment, els personatges. Killer Croc me l'imaginava més gran pel que sabia d'ell d'altres jocs. Katana em va donar la sensació que anava al seu puto rotllo i ja. El tio aquell dels ganxos, només era allà per morir al començament, una puta brossa. Deadshot em va semblar molt tou pel que he vist d'ell a Arrow i pel que he llegit. El Joker, buf, no se ni per on començar, super desaprofitat i no va fer un puto acudit en tota la peli. Capitán Boomerang, inútil.
Els únics que em van agradar van ser Harley Quinn, Amanda Waller i Diablo. Però he de dir que Deadshot, Capitán Boomerang, Katana i Amanda Waller molen força més els de la sèrie d'Arrow i Flash.

Podria estar hatejant molt més però dubto que algú s'ho llegeixi xDD Almenys m'he desfogat :D


Nota final: 2/10 (una obra mestra, però, comparada amb Batman v Superman)
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Jo també vaig anar a veure Suicide Squad i la veritat és que la peli és bastant dolenta per tot el que ja heu anat dient, però a banda d'alguns moments que es van fer llargs i avorrits a mi em va entretenir perquè els personatges eren distrets de mirar XD No tinc massa idea ni de Marvel ni de DC, de manera que tampoc tenia res on comparar ^^ Vaig fer els ulls grossos a la majoria d'incoherències de la peli perquè ja no hi anava amb les expectatives gaire altes i em sembla que ha estat la millor opció... Entre això, els flashbacks i les escenes que sortien del no res va ser una mica complicat, però me'n vaig sortir prou bé :P


Deixo aquí aquest vídeo amb una "crítica" a la pel·lícula... (em sembla que tenia més ganes d'això que de la pel·lícula, és boníssim XDDD) No sé, a mi veure'l tan implicat em fa molta gràcia :urahara:


Text amagat.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Batman vs Superman


Imatge

Sinopsis:

Text amagat.
Davant la por de les accions que pugui dur a terme Superman, el vigilant de Gotham City apareix per posar a ratlla el superheroi de Metròpolis, mentre que l'opinió pública debat quin és realment l'heroi que necessiten. L'home d'acer i Batman es submergeixen en una contesa territorial, però les coses es compliquen quan una nova i perillosa amenaça sorgeix ràpidament, posant en escac l'existència de la humanitat. (FILMAFFINITY)

Opinio personal:

Dolenta es dir poc, es horrorosa. En resum, una basura de pelicula per veure-la un cop i poder continuar amb la saga DC sense perdres i ja.

Una sinopsis per aquesta seria podria ser aixi:
"Guionistes fumats donen el guio a Snyder, el veu molt blanc aixi que es neteja el cul amb ell i en acabat ho filma tal cual"


Nota: 3/10
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Love Live! The Shool Idol Movie




Per recomanació de l'Esthor m'he vist la peli de Love Live que va sortir fa dos mesos traduïda i en el seu moment no em vaig assabentar.

La recomanaria a la gent que s'hagués vist Love Live per començar, perquè no fan cap mena d'introducció per si no t'has vist l'anime, així que si la voleu veure us haureu de posar els piles amb el primer anime! Pels que ja l'hem vist, ens mostren la situació tal com s'acaba l'anime i pareix que les aventures no s'han acabat per les noies de M's que hauran d'anar a promocionar les School Idol a l'estranger, més concretament, a Amèrica.

L'estona que estan per Amèrica és bastant divertida, fresca, entretinguda... el que s'espera d'una peli de una peli de Love Live però quan tornen al Japó els hi entra altra vegada la fase emo i estan tota l'estona amb el "eh, que hem de dissoldre M's i no sabem com fer-ho i realment volem dissoldre-ho o no? Què fem?" una fase que ja havien passat a l'anime i, la veritat, se'm va fer pesat. Fins que troben la llum i decideixen què fer, la peli i el ritme lent i depre que havia agafat se'm va fer molt pesada. Per sort al final remunta però massa al final pel meu gust...

Si us heu vist Love Live us la recomanaria encara que només fos només per acabar completament amb la història.

Nota: 7
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Mascotes


Imatge

Sinopsis:

Text amagat.
En un edifici d'apartaments de Manhattan, la vida de Max com a mascota preferida corre perill quan la seva propietària porta a casa a un altre gos anomenat Duke, amb qui Max aviat té les seves diferències. Però les dues mascotes han de deixar enrere la seva rivalitat quan s'assabenten que un adorable conillet blanc anomenat Bola de Neu està reclutant un exèrcit d'animals domèstics que han estat abandonats, decidits a venjar-se de tots els animals domèstics feliços i dels seus amos. (FILMAFFINITY)

Opinio personal:

Molt divertida i 100% recomanable per pasar una estona agradable i amb molts moments comics. La vaig veure amb el meu cosi i molt be (a mes es va estar quiet :festa: :festa: )

Nota: 7/10
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

La setmana pasada vaig anar 2 cops al cine pero no n'he comentat cap (ja em va pasar amb Dory y Suicide Squad xDDD)

Star Trek


Imatge

Sinopsis:

Text amagat.
L'USS Enterprise, la nau insígnia de la Flota Estel·lar liderada pel capità James T. Kirk (Chris Pine), torna a solcar l'univers per assegurar-se la protecció de la Terra i de la resta de planetes aliats. Però la tranquil·litat durarà poc i el perill aguaita. La primera etapa de la seva missió els portarà a un territori desconegut, i la seva travessia de vigilància aviat es convertirà en una cursa per la supervivència espacial quan s'enfrontin a un nou i fer enemic, Krall (Idris Elba), una espècie alienígena avançada. Per frenar els seus sinistres plans, Kirk ha de complir el seu equip i usar tot els seus recursos per resoldre els desafiaments a què s'enfrontaran. Alhora que intenten trobar la manera de tornar a la Terra, la seva missió serà protegir el futur de la raça humana i preservar l'harmonia entre espècies ... Tercer lliurament de la nova saga de Star Trek. (FILMAFFINITY)

Opinio personal:

Vaig aguantar les ganes (no se com) per anar a veure-la el dimecres mes barat i en 3D i va ser ALUCINANT. M'ho vaig pasar com un nen mirant la pantalla bocabadat tota l'estona. Banda sonora impresionant combinada amb unes imatges bonisimes.
L'historia esta molt ben lligada tant amb les 2 anteriors com els succesos inicial que van agafant forma a mesura que avança la peli amb una batalla final alucinant.

Nota: 9/10, no li poso el 10 perque no es res "nou" al ser la 3ra pelicula d'aquesta trilogia i la XIII de la saga xDD

-----------------

Peter i el Drac


Imatge

Sinopsis:

Text amagat.
Durant anys el Sr. Meacham, un vell tallador de fusta, ha fascinat els nens de la regió amb els seus contes sobre un ferotge drac que resideix en el més profund dels boscos del Nord-oest del Pacífic. Per a la seva filla Grace, que treballa com a guarda forestal, aquestes històries no són més que contes per a nens ... fins que coneix a Peter. Peter és un misteriós nen de 10 anys que no té família ni llar, i que assegura que viu al bosc amb un gegant drac verd anomenat Eliott. Amb l'ajuda de Natalie, una nena de 11 anys el pare és amo de la serradora local, Grace partirà a la recerca de respostes que esbrinin d'on ve Peter, quin és el seu veritable llar i la veritat sobre aquest drac.

Opinio personal:

Vaig anar dissabte de rebot, ja que veniem de BCN sense cap pla per la tarda i vam concidir en que el trailer semblaba interesant. Menuda decepcio mes gran, dir que es dolenta es quedar-se curt.

El guio no esta ben pensat de forma que trobes incoerencies com "Jo conec tot bosc com el palmell de la meva ma" i 5 min despres "Mai habia estat a aquesta part del bosc." WTF!!!
A part de que la qualitat d'imatge a les escenes de nit es horrorosa, fins al punt en que hi han moments de pantalla completa en negre i nomes s'escolta el soroll.

SPOILER, hi ha una escena en que el drac(o mes aviat el monstre del llac Ness amb ales, lleig lleig, em va recordar al drac de l'historia interminable) cambia de color a un verd mes "bonic" quan el prota el toca i es tan fosca l'imatge que t'ho tens que imaginar.... FI DEL SPOILER

Nota: 4/10, li dono aquesta nota perque els paisatges (de dia) son bons i les actuacions no son del tot dolentes. Una pelicula per veure-la un sol cop, una tarda de cap de setmana i ja esta.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Alicia a traves del mirall


Imatge

Sinopsis:

Text amagat.
En una festa a casa de Lord Ascott, Alicia es troba amb Ábsolem, que ara és una papallona monarca blau que ajuda a Alícia a tornar al fantàstic món de Infratierra, on troba als seus amics: el Conill Blanc, el Gat Somrient, Liró, la Llebre, els Tweedles i el Barreter Boig, però aquest, malauradament, ja no és el mateix: ha perdut la seva "muchosidad". Alícia tindrà llavors d'anar a veure a temps. Temps, una peculiar criatura meitat humà, meitat rellotge, viu en un buit infinit i posseeix la cronoesfera, una esfera metàl·lica que permetrà a Alicia tornar per salvar la família del Sombrerero.

Opinio personal:

Desde que va sortir esperaba amb ganas que estigues de bona qualitat per baixar-la pero despres amb l'inici del curs ja no vaig poder posar-mi i divendres amb la febra no tenia moltes ganes (ni forces) per posar-me a fer practiques aixi que la vaig veure.
Realment es pot dir que es un refregit del anterior pero te els seus puntazos i mai em canso de veure a Deep fent-se el boig xDDD

Nota: 8/10, recomanable per una tarda divertida i amena amb la familia i crispetes.
Imatge
Bloquejat