Quina pel·licula acabes de veure?

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Don Patch
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Tadaima!
Entrades: 63
Membre des de: 24 jul. 2018, 15:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 64 cops
Gràcies rebudes: 33 cops

Vals con Bashir


Imatge

Any: 2008
País: Israel, França i Alemanya
Director: Ari Folman
Duració: 90 minuts

Bé tecnicament és considera un documental, però es tracta d'un llargmetratge animat i autobiogràfic del mateix director que ens mostra alguns passatges de la guerra del Líbano des de la seva perspectiva.
La història es centra en un seguit d'entrevistes a personatges reals que ajudaran a recuperar al protagonista part dels seus records perduts ( més aviat bloquejats) durant la matança de Sabra i Chatila, on les forçes paramilitars falangistes libaneses van matar als palestins que es trobaven en un camp de concentració a Beirut.
El que més destaca d'aquest documenta és la seva estética, que recorda a un còmic, i la duresa d'algunes imatges,ojo no vull dir que el morbo sigui el plat principal, de fet n'hi ha poc, al que em refereixo és a la forma que té de mostrar el conflicte des del punt de vista d'uns joves que encara no saben que fer amb la seva vida i que coi hi fan allà.
No és una pel.lícula que es pugui recomanar a tothom, però si t'agrada la història o conèixer formes diferents de fer cinema potser et pot agradar.

8/10

I fins aquí....lo temps!

Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Alita, Angel de combat


Imatge

Sinopsis:

Text amagat.
Quan Alita (Rosa Salazar) es desperta sense recordar qui és en un món futur que no reconeix, Anat (Christoph Waltz), un metge compassiu, s'adona que en algun lloc d'aquest closca de cyborg abandonat, hi ha el cor i ànima d'una dona jove amb un passat extraordinari. Mentre Alita pren les regnes de la seva nova vida i aprèn a adaptar-se a les perilloses carrers d'Iron City, Anat intentarà protegir-la del seu propi passat, mentre que el seu nou amic Hugo (Keean Johnson) s'oferirà, en canvi, a ajudar-la a desenterrar seus records. Quan les forces mortals i corruptes que manegen la ciutat comencen a perseguir Alita, ella descobreix una pista crucial sobre el seu passat: posseeix habilitats de combat úniques que els que ostenten el poder voldran controlar a qualsevol preu. Només mantenint-se fora del seu abast, podrà salvar els seus amics, la seva família i el món que ha après a estimar. Remake del clàssic animi de 1993 "Alita, Ángel del Combat". (FILMAFFINITY)

Opinio personal:

IMPRESIONANT!! Vaig entrar a veure-la divendres sense tenic cap espectativa real i vaig sortir molt satisfet. L'apartat audiovisual es brutal, com es nota que James Cameron hi ha ficat la ma pel mig.

Potser el guio te alguna que altre patillada pero la pelicula es deixa veure perfectament.

Em va sorprendre molt gratament l'actuacio, en particular la protagonista(als ulls al final t'acostumes) i per sobre de tot la cohesio sense que semblin artificials o fora de lloc les parts robotiques sobre els cossos humans (o el que queda, que sol ser poc en la majoria de casos).

Nota: 7.5/10, si podeu anar a veure-la al cine, no ho dubteu, val la pena per una tarda de cine (un dimecres perque sigui baratet i au).

PD: Als primers en entrar a veure-la, regalaven una lamina-poster de bastant qualitat (la vaig posar al telegram) :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Com entrenar el teu drac 3


Imatge

Sinopsis:

Text amagat.
DreamWorks Animation torna amb l'esperadíssim final d'una de les sagues animades més populars de la història del cinema, COM ENTRENAR AL TEU DRAC 3. El que va començar com la inesperada amistat entre un jove víking i un temible drac Fúria Nocturna s'ha convertit en una èpica trilogia que ha recorregut les seves vides. En aquest nou lliurament, Singlot i Desdentao descobriran finalment el seu veritable destí: per un, governar illa Mema costat de Astrid; per a l'altre, ser el líder de la seva espècie. Però, pel camí, hauran de posar a prova com mai els llaços que els uneixen plantant cara a la major amenaça que mai hagin afrontat ... i a l'aparició d'una Fúria Nocturna femella.

Opinio personal:

La vaig anar a veure ahir a la tarda i em va agradar força (llastima que un altaveu de la sala era trencat i els greus sonaven malament pero ja em vaig queixar bastant al final xDDD)

Deixant de banda que es una pelicula "infantil", te moments de riure i te moments de plorar. Una banda sonora esplendida i un guio molt ben executat.

Molt satisfet amb el resultat, la recomano molt per pasar una bona estona de cine tan per a petits com per grans @Giggles (curiosament nomes hi havien 2 o 3 nens a la sala, tambe es cert que vaig anar a les 16h i molts son encara al cole xDDD)

Nota: 7.5/10, es un bon final per la trilogia, potser un final una mica amarg pero el que calia.

PD: @Patx no te la pots perdre!! Dracs everywhere i jo dira que mes encara que les dues anteriors.

----

Bohemian Phapsody


Imatge

Sinopsis:

Text amagat.
'Bohemian Rhapsody' és una celebració del grup Queen, de la seva música i del seu extraordinari cantant Freddie Mercury, que va desafiar estereotips i va fer miques tradicions per convertir-se en un dels showmans més estimats del món. La pel·lícula plasma el meteòric ascens de la banda a l'olimp de la música a través dels seus icòniques cançons i el seu revolucionari so, la seva crisi quan l'estil de vida de Mercury va estar fora de control, i la seva triomfal reunió en la vigília del Live Aid, en la qual Mercury, mentre patia una malaltia que amenaçava la seva vida, lidera a la banda en un dels concerts de rock més grans de la història. Reflecteix així mateix com es va fonamentar el llegat d'una banda que sempre es va assemblar més a una família, i que continua inspirant a propis i estranys, somiadors i amants de la música fins als nostres dies. (FILMAFFINITY)

Opinio personal:

L'he vist aquesta tarda i m'ha sorpres.
No soc pas fan de Queen ni molt menys, coneixia com tothom les 4 o 5 cançons mes conegudes (has d'haber viscut sota un pont per no coneixer-les) i prou pero s'enten perfectament.

Apart de que Freddie Mercury era homo/bisexual i que va morir a causa del SIDA, realment no coneixa res de l'historia de la banda i la pelicula ho narra de forma molt intuitiva i "entretinguda".

Crec que esta nominada als Oscar's, no m'estranyaria que en guanyes un parell sincerament. En conjunt una molt bona pelicula biografica que recomano a fans i no fans.

Nota: 8/10, com a no fan he de dir que es un treball excelent, no puc dir res mes.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ahir vaig fer sessio doble de cine a casa :lol: :lol:

Mowgli


Imatge

Sinopsis:

Text amagat.
Tracta sobre l'educació de Mowgli, criat per una manada de llops a les selves de l'Índia. Mentre aprèn les regles, sovint complicades, de la jungla. Sota la tutela d'un ós anomenat Baloo i una pantera anomenada Bagheera, Mowgli arriba a ser acceptat pels animals de la jungla com un més d'ells. Per tots menys un: el temible tigre Shere Khan. Però pot haver perills majors aguaitant a la jungla, quan Mowgli s'enfronta als seus orígens humans. (FILMAFFINITY)

Opinio personal:

Un altra bona peli de Netflix, la vaig veure ahir a la tarda despres que un company de treball m'insistis en que la mires i em va agradar força. Tant els efectes especials (animals parlants) com la banda sonara o l'historia en si, esta tot molt ben portat.

Es una bona adaptacio del llibre de la selva, recomanat per una tarda de cine en familia,

Nota: 7/10, entretinguda i satisfactoria.

----

Kuroshitsuji: Book of the Atlantic


Imatge

Sinopsis:

Text amagat.
Els murmuris es converteixen en titulars cridats en el paper del matí de Earl Ciel Phantomhive a mesura que la paraula dels morts ressuscitats porta la societat a la tempesta. Però quan els detalls desagradables de l'empresa arriben a l'oïda de Ciel, ell i el seu majordom superlatiu, Sebastian, es reserven un llençol de luxe per examinar aquests suposats miracles i la "Societat Aurora" que els condueix. A mesura que les aigües tornen i s'estavellen al voltant del vaixell, persones misterioses es reuneixen sota la bandera del "Phoenix". Ciel i Sebastian poden estar un pas més a prop de la veritat, però han segellat els seus fets realitzant una investigació sobre el que podria convertir-se fàcilment en un taüt flotant ...?

Opinio personal:

No puc dir que en linies generals no m'hagi agradat pero vaig acabar amb un regust agridolç. Si be l'ambientacio i l'animacio son molt bons, l'historia deixa bastant que desitjar.

Spoilers de la peli(no obrir si teniu intencio de veure-la xDD):
Text amagat.
Entre que el seiyuu de Ciel no pronunciaba be els noms anglesos i que moltes escenes pasaben perque si i l'explicacio te la ficaven amb calçador com a flashback en mig de l'accio, no acabaves de tenir una bona inmersio a l'historia.

La part on es descobreix que Lizzy no es tan indefensa com sembla i fan un flashback explicant perque no porta tacons alts,etc em sobraba mil, que si que l'estima molt i ho fa per ell pero jo no hagues enfocat d'aquesta manera.


Nota: 5.5/10, ni be ni malament, justeta.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Divendre vaig fer sessio doble, primer Capitana Marvel al cine i Trencanous a casa :lol: :lol:

Capitana Marvel


Imatge

Sinopsis:

Text amagat.
La història segueix a Carol Danvers mentre es converteix en un dels herois més poderosos de l'univers, quan la Terra es troba atrapada enmig d'una guerra galàctica entre dues races alienígenes. Situada als anys 90, 'Capitana Marvel' és una història nova d'un període de temps mai abans vist en la història de l'Univers Cinematogràfic de Marvel. (FILMAFFINITY)

Opinio personal:

BRUUUTAAAL!!!!!!!!! Quina pasada, va ser increible, els meus pares aniran aquesta setmana i tinc pensat tornar-hi amb ells.
Molt bon dia per estrenar una nova Super Heroina, moltes noies a la sala (que era plena fins hi tot la primera fila) i mes d'una amb disfressa de Capitana Marvel inclosa, aixi que guai.

Parlant ja de la peli, he de dir que l'actuacio de Brie Larson es espectacular i Samuel L. Jackson no es queda enrrere. La pelicula te un aire refrescant en comparacio a les ultimes pelicules que continuaven la linea argumental.
Al ser una precuela-rao de a la creacio de Shield, etc. dona molt joc a l'historia, mostrant fins hi tot un Nick Furia molt mes tendre i humoristic del que estem acostumats, i un Coulson novat :lloa: .

El que em va soprendre mes, a sigut sense cap mena de dubte es "el Gat", totes les escenes que apareixia eren bonisimes i la sala del cine reia o es sorprenia en concordancia.

Nota: 9/10, Super recomanada!!!!!!

PD: No fa falta que hagis vist les anteriors per veure aquesta, la conexio amb Venjadors:Infinity War es mostrada com a post-credit, no influeix en l'historia de la peli.

----

El Trencanous i els quatre regnes


Imatge

Sinopsis:

Text amagat.
En aquesta història hi ha dues germanes: la Clara i la Fritz. Per Nadal, el padrí de la Clara li regala tres capses amb tres regals. Descobreix la història d’aquestes capses i que hi ha al darrere.

Opinio personal:

Directament no em va agradar, l'historia no te res que atregui i les actuacions menys. No se que mes dir, simplement si teniu mes pelis pendents, mireu-les abans que aquesta.


Nota: 4/10, molt aburrida i no aporta res.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Imatge

Que merda es aquesta. Em sento estafada. De que serveix una animació digna si només escupeixes flipades i drogades en el paper? Eh... En el moment que apareix el nen deforme ros tota la pelicula perd interés.

Imatge
Divertida! M'he rigut molt durant la pelicula (No perque fos divertida, sino perque tot el que deia en conya que passaría ANAVA PASSANT SENSE ERROR I EM FEIA MOLT FELIÇ XDDD Com a guió, els adolecents son egoistes i tontos, i aquesta pelicula ho capta molt bé, només pensen en ells i en lo perduts que es troben a la vida, sense pensar en quines consequencies porten els seus actes estupits als adults que els rodejen.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Fa temps que no faig una ressenya (no per falta de pelis :lol: :lol: ) però la que he vist avui s'ho mereix amb escreix. No es el que m'esperava però m'ha agradat.

Jojo Rabbit


Imatge

Sinopsis:

Text amagat.
Jojo "Rabbit" Betzler (Novel·la Griffin Davis) és un solitari nen alemany pertanyent a les Joventuts Hitlerianes que veu el seu món posat cap per avall quan descobreix que la seva jove mare Rosie (Scarlett Johansson) amaga en el seu àtic a una nena jueva (Thomasin McKenzie) . Amb l'única ajuda del seu millor amic imaginari, el mateix Adolf Hitler (Taika Waititi), Jojo haurà d'afrontar la seva cec nacionalisme amb les contradiccions d'una guerra absurda. (FILMAFFINITY)

Opinió personal:

Doncs força entretinguda, te un punt de comèdia a l'hora que tracta molt be tot el tema de l'Alemanya nazi però sense caure en ser ni massa sarcàstica ni massa absurda. Tot en el seu punt just.

Nota: 8/10, molt recomanable.

No se que mes dir que no us digui el tràiler. Aquí sota us el deixo, doneu-li una oportunitat.
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Enola Holmes


Imatge

Sinopsis:

Text amagat.
Quan Enola, la germana adolescent de Sherlock Holmes, descobreix que la seva mare ha desaparegut, no dubta a emprendre la seva cerca. Haurà de fer servir totes les seves dots detectivesques perquè el seu famós germà no doni amb ella. I per desentranyar la conspiració al voltant d'un misteriós i jove lord.

Opinió personal:

Feia temps que l'esperaba i per fi ha sortit a Netflix. Ahir a la nit mateix la vaig veure i m'ha agradat molt. Es una pelicula amb molt de carisme, on Millie Bobby Brown (11 a Stranger Things) traspasa la 4ta barrera i parla amb l'espectador, una actuacio que segurament li repercutira en algun premi segur.

Es una pelicula detectivesca pero al hora no es fa lenta ni pesada en cap moment, simplement flueix d'escena en escena.

No vull dir massa mes perque estropejaria la peli, doneu-li una ullada, val la pena.

Nota: 8,5/10, molt recomanable.

Trailer
Text amagat.



PD: @Meina et recomano la peli Crazy Rich Asians a Netflix si encara no l'has vist, no li faig ressenya pero esta força be.
Imatge
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

La pe|.lícula que he vist 126371981635791836481621947465173946542468965837 i que miro cada dia!

Trolls



Imatge

Pe|.lícula d'animació de 2016
Pais: USA
Gènere: musical, comedia, aventura

Sinopsi

Text amagat.
Després que els Bergens envaïssin el poble dels Trolls, Poppy, el Troll més feliç que mai hagi viscut, i el rondinaire Branch emprenen un viatge per rescatar els seus amics.

Opinió personal

És una pe|.lícula alegre i molt animada. Tracta temes sobre l'amistat, l'amor, la a|.legria i la tristessa. Les cançons m'agraden molt i em fan cantar i ballar. Sovint acabo la pe|.li ballant al menjador.
Els personatges són molt divertits.
A casa sempre la mirem. Al meu fill li agrada des de petit i ara la meva nena la demana cada dia. La recomano 100%

Nota
10/10

Trailer
Text amagat.
Bloquejat