Everything Everywhere All at Once

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

Tot a la vegada a tot arreu
Todo a la vez en todas partes

Estrenada dia 8 d'abril de 2022.



Sinopsi

Una immigrant xinesa de mitjana edat es fica en una aventura esbojarrada on només ella pot salvar l'existència explorant altres universos i connectant amb les vides que podria haver viscut.

Per què l'hauríem de mirar?

Perquè és la pel·lícula més premiada de la història. Ha estat nominada a 11 Oscars (d'aquí unes hores en sabrem més coses). I tothom que l'ha vista diu que és genial.

Ok, m'has convençut, la miraré

Aquesta setmana quedarem per mirar-la plegats. Dimecres direm com quedam finalment (però respon aquest missatge si hi estàs interessat).

Així que comença a preparar-la (la pots trobar, per exemple, a Filmin amb subtítols en català).
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Doncs a guanyant 7 de les 11 nominacions, per alguna cosa serà.

Jo en principi divendres nit podria veure-la, dissabte complicat.
Demà o dimecres obriré al Telegram la enquesta i el dia/hora amb més gent es veu.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

La mirarem divendres 17 a les 22.00 h.

Apuntau-vos-hi!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Pel·lícula vista, encara no he decidit si es bona o no, divertida aixo segur.

Si la voleu veure, aneu amb la ment oberta, la historia i com avança es un caos total, sembla una barreja entre Matrix i La Festa de la Salsitxa tot junt i barrejat.

La recomanaria? Si, es un cine diferent.

@Minatoni @UkiHana Gracies per la bona estona!
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure, jo vaig flipar molt. Moltíssim. Sense fer spoilers, els 10 primers minuts de la pel·lícula són seriosos i després comença la bogeria màxima però en pla MÀXIMA absoluta. És com la mítica pel·lícula de Kung Fury però amb mil vegades de pressupost.

Em va agradar? Sí, la veritat. Vaig passar una bona estona i vaig riure moltíssim. Ara no crec que sigui pas tan bona com per haver guanyat tants premis... o potser sí, realment no en tinc ni idea de cine. El que sí que vaig trobar era que el guió estava molt, molt ben fet i que s'han gastat molta pasta en vestuari i efectes. I consoladors. Molts consoladors.

I no sé, m'encantaren els racoons <3

Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A veure... sincerament? És una espècie de Kung-Fury però amb més pressupost, més ben feta, de durada normal i amb una pinzellada de lliçó moral.

M'ho he passat bé? Sí, és clar: Kung-Fury és genial i podríem dir que això és millor.

Però... és una collonada?

També.

Crec que el gran "però" és que quasi res del que passa té gaire sentit ("inconsequential" en anglès, com estic...). Al final, sí, s'arregla el "drama" de que la filla té xicota, d'acord, però del tema del divorç, per exemple, no se'n sap gaire (es pot intuir que s'arregla, però això, intuir).

Llavors... jo també sóc molt especial per anar al cine, però jo no hauria volgut anar al cine a veure això, crec. O sí, però... no n'estic segur.

Ara, per mirar-la amb vosaltres com vam fer ahir i enviar-nos LOLOLOLOL, doncs sí, totalment. Així que, gràcies, @Shancks!

PER CERT

Gran menció especial al RACCACCOONIE.

Imatge

DEFINITIVAMENT, el millor de la pel·lícula.

Bé, això, i l'escopeta el Buttplug de Chekov.

xD
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon