The Mandalorian Season 3

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

A partir del 1r de març de 2023 a Disney+

Resum

La tercera temporada de The Mandalorian, ubicada cronològicament després de The Book of Boba Fett, tracta el viatge d'en Din Djarin i en Grogu cap a Mandalore, per redimir-se del pecat d'haver-se llevat el casc.

Episodi 1

La veritat és que ja no recordava gaire cosa i no acab d'entendre la importància que té l'androide aquell per anar a Mandalore. Tampoc record res del batle aquest estrany ni dels pirates.

La cosa: pareix que els mandalorians s'han mig recuperat, no? Amb la cerimònia aquesta que és atacada per un cocodril estrany... Per un moment m'he pensat que era un flashback i el nen era en Din, però no. Llavors... em diràs que això no ha servit de res però anar a banyar-se a Mandalore sí?

Quina sèrie més poc otaku.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 1 i 2

Jo també l'estic seguint, nomes per veure en Baby Yoda/Grogu ja val la pena :riu:

El primer capitol es un tant lent, el cocodril guai, el tema pirates i el "alcalde" insistint per que sigui el Sheriff doncs com que no m'han dit res.

El segon capitol molt millor, Din arriba a Mandalore amb Grogu on li explica com es fa servir la nau (i despres aixo li servira per escapar ell sol del planeta, buscar a Bo-Katan i rescatar en Din atrapat)

Din Djarin esta obsessionat en redimir-se, tant que cau en els paranys mes tontos i Bo-katan el te que rescatat dos cops.

El Mitosauri de dins les Aigues Vives mola molt.

He llegit aquest article despres de veure el segon capitol i no recordava que veure el Mitosauri s'esmenta a l'altre serie "Boba Fett" com a senyal de una nova era Mandaloriana: https://www.diezminutos.es/teleprograma ... 2-critica/
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítols 1 i 2...

Doncs a veure, jo com dieu vosaltres, això es mira pel Grogu, que sempre serà en Baby Yoda.

Pel que fa a la resta, encara no sé cap a on anirà aquesta temporada, així que no sé ben bé què dir-vos. L'argument dels dos primers capítols no m'ha dit res, m'ha avorrit una mica la veritat, més el segon que el primer.

Continuaré mirant-la, és clar, però haurà de tenir alguna cosa més que "em vull redimir" perquè de moment no m'ha fet el pes.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 2

Qui és aquest enemic? Molt gratuït per fer venir na Bo-Katan aquesta a Mandalore i per fer que en Grogu ens demostri que sap pilotar la nau.

D'aquest episodi em quedo amb el que diu na Bo-Katan: que un temps, jedis i mandalorians eren amics. La veritat és que no sé (o no record) per què ja no, però pareix que ja no, i aquests dos pareix que van en contra d'això i està bé tenir un "abans era així, és legal, canviem les coses com eren abans".
UkiHana ha escrit: 11 març 2023, 21:26Doncs a veure, jo com dieu vosaltres, això es mira pel Grogu, que sempre serà en Baby Yoda.
Meh, això es mira per la música.



:pandajam:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 3

Ens han introduït un arc nou... La veritat és que no record pràcticament res del científic (més que el que ens han mostrat a la introducció) i d'ella no en record res, si és que ens l'havien mostrada mai tan sols.

La cosa... que es creua amb ella al teatre, no?

Imatge

I mira, al final sí que l'ha traït. Però... PER QUÈ? Estic oblidant alguna cosa important o no ho sabem!?

Quant a la part dels mandalorians... també hi ha un poc de conspiració, no? Na Bo pareix que vol amagar que hi ha un bitxo per allà, però per què ha caigut en Din en primera instància?

Llavors resulta que com que els dos s'hi van banyar, els dos s'han redimit. Potser en Din s'hi ha tirat a posta?

A veure, pot ser un començament per recuperar el tron de Mandalore, no?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 3

Responen-te, no crec que Din s'hagi tirat expressament, es mes un accident perquè de cop s'han acabat les escales i amb els pes del armadura s'ha enfonsat.

I Bo-Katan amaga el Mitosauri perque els del Credo la veuen com una senyal per retornar a Mandalore i ella aixo no ho vol.

No has oblidat res mina, no hi havia informació del Científic apart del flashback del inici. Molt random la traïció, espero que ho expliquin mes endavant.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 3

No entenc gaire aquesta temporada, vaig perduda, així que gràcies @Shancks per l'explicació perquè realment em feia falta. Doncs no sé, molt random tota la part del científic boig per la ciència, és el que tenen els científics, que els agrada la ciència i no pas altra cosa poc científica. Ha estat bastant avorrit i a més que encara no sabem per què serà important i me la torra, jo vull veure en Baby Yoda fent servir la fuerrrrrssssaa.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 4

No ha passat gaire cosa, no? Primer, han deixat el nou fil argumental de l'episodi anterior penjat, però sí que tornem a Coruscant per mostrar-nos com en Grogu sobreviu l'Order 66. Ha estat curiós.

No hi ha gaire cosa a destacar més que en Grogu va fent passes per fer-se un Mandalorià i que na Bo-Katan va acceptant el Creed.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

El Mandaloriano és guai perquè pots fer moltes rimes amb aquest nom.

D'altra banda a mi m'està començant a agradar perquè ja sé cap a on anirà la temporada. A la segona en Baby Yoda es concentrava a ser un jedi i no ho va aconseguir i ara vol ser un mandaloriano de rima senzilla. Tot és vàlid als camins de Déu nostre senyor Yisuscrist.

Però sí, no hi passa gaire cosa. Això dels mandalorians fent una foguera davall del niu per pujar quan faci sol... és un pla de merda. Si hi vas perquè no et vegi, no facis una puta fogata davall casa seva, no sé...

I van posant més i més peces al baby yoda a l'armadura i aviat pesarà més l'armadura que el pobre bicho.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 4 i 5

El 4 es un capitol mes que no aporta massa, un flashback de com van salvar Grogu del Imperi i el rescat del nen Mandalorian, pero sempre esta be veure els Mandalorians en accio.

El 5 ha tingut mes teca, Kargaa en problemes i Din amb un discurset s'ha ficat els Mandalorians a la butxaca per salvar Navarro.

Ara que tenen un lloc per viure assegurat a Navarro, es hora de re-conquistar Mandalore, es veia a venir amb tot el tema del Mitosauri.
El que si m'ha sorprès es que la Armera li demanes treure's el casc a Bo-Katan i la poses en posició de liderar-pont entre els Mandalorians que segueixen el Cult i els que no.
Imatge
Respon