Sèrie The Last of Us

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops


@UkiHana hi ha gent friki i després estan aquest xDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

@Shancks super fan del senyor que s'ha vestit de zombie per a l'ocasió :pandajam1: :pandajam2:
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 7

Doncs un capítol Flashback per saber com es Ellie i com es va infectar. M'ha semblat interessant, potser m'ha sobrat la part bollera, que fos una bonica amistat ja era prou, no calia mes. Quina putada que un sol infectat les mossegui a les dues, ja és mala sort.

Tot i aixi, molt guai que dos noies post-apocalíptiques descobreixin un shopping mall i que s'hi pot fer, activitats que avui donem per suposades o normals per elles son extraordinàries.

Ella mateixa s'ha adonat que no vol abandonar en Joel de cap manera i que havia de ver alguna cosa. Genial l'idea de cosir-lo però podria haver esterilitzat l'agulla almenys, que te un encenedor....
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 7

Ens havien parlat d'aquesta amiga? O la primera vegada és quan li prenen el walkman a aquest mateix episodi?

Jo crec que tots ens imaginàvem que aquí seria quan rebria la mossegada. Crec que no feia falta que ens mostressin l'escena on l'infectat es desperta, perquè tots sabíem que això havia de passar. Bé, potser té un poc de sentit perquè n'Ellie torna enrere perquè sent un crit, però podríem discutir la necessitat d'haver de tornar enrere.

M'ha fet molta gràcia l'acudit:

- How does a computer get drunk?
- With a screen-shot.

Però m'ha encantat que no sabessin què era una screenshot! Aquests detalls són genials.

Quant al que dius @Shancks que s'agradessin... jo pel que han contat i com ho han contat, m'esperava més una amistat que un romanç, però de la manera com ens ho contaven... la tensió sexual hi era molt.

Que em sembla genial que hi hagi més històries gais, eh? Però és un poc estrany que de dos flashbacks "amorosos", els dos hagin estat gais. Bé, potser podem comptar na Tess i en Joel, no ho sé. Doncs 2/2.5 flashbacks romàntics.

Però així com a l'episodi 3 em va parèixer genial, aquí he trobat que no feia falta.

Però vaja, que tampoc m'ha sabut greu. En el fons, serveix per mostrar-nos com n'Ellie no vol tornar a perdre algú important per ella. I ho compleix. Així que genial.

Sí, jo també m'he quedat boig quan no han esterilitzat les coses. Tendria la seva gràcia que l'episodi hagués acabat com les pel·lícules aquelles basades en fets reals que explica què va ser dels personatges: "en Joel no va morir dessagnat, però va pillar una infecció i va palmar uns dies més tard".

Ara que ha sortit tant la navalla, no és molt semblant a la que tenia en Joel dins el calaix del rellotge al primer episodi? No n'han dit res, no? O em sona que al primer o segon episodi en Joel n'hi demana a n'Ellie alguna cosa?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 7


Perdó, no em dona la vida i sé què faig tard. A veure, a mi em va agradar el capítol. Sí que és veritat que se'm va fer una mica llarg la part que li mostra el centre comercial, perquè estava amb la tensió que sabia que hauria de passar alguna cosa, però no passava i a cada segon que el capítol avançava i em posava més tensa.

Ara bé, el capítol ens mostra molt sobre n'Ellie i ara podem entendre per què no vol deixar en Joel. Pobreta i és que no pot perquè sempre l'han deixat i en el cas de (norecordoelputonom) la novia a més va haver de veure com es convertia en infectada. Que la decisió de deixar el capítol just en el moment que les dues estan infectades... em vaig quedar com amb ganes de més, però realment no cal perquè ja sabem com acaba...

Amb ganes de més!!
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Holaaaa!

Jo ahir vaig veure el seté episodi!


Doncs m'está agradant molt la sèrie!
Vaig començar fa un parell de setmanes més o menys. El primer episodi el vaig mirar un dia a la nit quan estava molt cansada. No entenia res del que passava, però res de res i em va començar a molestar. A sobre em vaig adormir a la meitat! Al adonar-me que m'havia adormit em vaig posar trista i em vaig enfadar també.

A l'endemà, quan ja m'havia passat l'enfado, vam veure de nou el primer i aleshores ja vaig entendre més. Al vespre ja vaig voler veure el segon i així hem anat mirant fins ahir el seté.

Què no m'agrada? Que a cada episodi perdem un personatge! Ara ja m'espero que algú la dinyi i no ho puc gaudir tant.

Em va agradar moltíssim la historia d'Ellie. Puto infectat que va arribar just al moment més tendre. La veritat si no ho haguèssin deixat clar m'hagués molestat xD
El que no em va agradar es haver d'esperar el moment romàntic a la vegada que estava esperant el moment tràgic on la mossegaven. I realment passa tot molt seguit. No ens han deixat gaudir...

Per què sempre acabo mirant aquestes sèries. No les gaudeixo gens...O sí? sóc massoca? Tota l'estona patint...

Igual amb Stranger Things o amb Lost. Un patiment constant...

Ara hem d'esperar una setmana? 。⁠:゚⁠(⁠;⁠´⁠∩⁠`⁠;⁠)゚⁠:⁠。

Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 8

Quina bestialitat de capitol, ni un infectat pero uau, que brutal.

En quan la tia a preguntat "que es?" ho he sapigut (experiència d'haver vist The 100), no puc jutjar-los, no mataven per menjar específicament sinó que aprofiten. Es un cas similar al Accident dels Andes, es cert que el final se'ls va de les mans i sembla que volen fer-ho amb ella però no ho veig tant "disbarat" en un mon postapocalíptic.

No ho defenso ni ho critico, no se com personalment actuaria en la mateixa situació.

Molta acció aquest capítol, m'ha molat. Ole Ellie, 11/10 te els Ovaris de la mida d'un elefant.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 8

Hòstia, tu, aquesta sèrie és genial. Comencen mostrant-nos aquest grup nou de gent i llavors se'ls troba n'Ellie i nosaltres, com a espectadors, estam en la mateixa situació que ella: no pensam que puguin tenir relació amb els atacants de l'episodi anterior. Però resulta que sí. Genial.

La veritat és que el personatge d'en David m'ha agradat fins a quasi el final, perquè he trobat que l'agressió sexual era bastant innecessària. Potser ha estat una manera de deshumanitzar el personatge i que així no pensem que la nostra protagonista mata persones que no siguin monstres.

Però aquesta és part de la gràcia d'aquesta sèrie, no? Tenim un monstre real, el Cordyceps, però al final els enemics de veritat són les altres persones, que l'únic que intenten és sobreviure de la millor manera que saben.

Realment, els "bons" no són més bons que els "dolents", senzillament ens conten la seva història i són els nostres protagonistes, però si ens contessin la història dels altres, podríem empatitzar amb ells també.

I sí, crec que tots hem vist bastant ràpidament què passava amb l'estofat aquell. Llavors el "ja l'enterrarem, que ara fa massa fred" té tot el sentit del món.

En definitiva, un altre molt bon episodi.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 8

Una altra vegada estic sense putes paraules, tu. A banda d'estar d'acord amb tot el que ha dit el Minatonsio, he de dir que em va agradar molt el detall de "què merda és aquesta carn?" i que contesti que cérvol, que comencin a menjar el "cérvol" i que després arribi amb el "real cérvol". Això que dius "no és puto cérvol, s'estan menjant l'apunyalat i a més el puto David es menja la ració doble". Al final, et planteja el dilema de si realment són monstres per donar de menjar humans als altres sense dir-los-ho o si fan el que han de fer perquè, sinó, no tenen menjar i es moririen.

Canibalisme a banda, a mi el que m'ha agradat és que et passes tot el capítol esperant que arribi en Joel per salvar n'Ellie i, al final, n'Ellie se salva tota sola, perquè és prou forta per fer-ho. Ara bé, haurà quedat tocada per aquesta experiència i segurament aquí sí que en Joel podrà ajudar-la.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 9

Episodi completet, començem amb la mare d'en Ellie corrent embarassada pel bosc perseguida per un infectat, el part d'Ellie despres de que moseguin a la mare i la mort d'aquesta a mans de la lider dels Firefly.

Tot per posar-nos en situació i que vinguin els Firefly a tocar la moral, matar na Ellie "pel be de la majoria". Joel en mode Counter Strike pel Hospital ha molat molt, l'únic que no m'ha agradat es que li menteixi.

Crec que Ellie pot amb la veritat, tot i que ella vol "sacrificar-se" no vol dir que en Joel vulgui que ho faci, pot ser egoista però es normal quan un es preocupa pels demés.

En el fons Ellie sap que es mentida, per aixo li ha tornat a preguntar i fet jurar, però també m'ha semblat que era l'excusa per auto-convencer-se a ella mateixa i seguir endavant al costat d'en Joel.

EDIT: Un plaer haver seguit la serie amb vosaltres tot i començar-la tard, toca esperar a l'any que ve per la següent temporada.
Imatge
Respon