Sèrie The Last of Us

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 9

La caracterització de sa mare de n'Ellie està TAN BEN FETA que durant una bona estona he estat pensant a veure si havien fet un timeskip brutal que pareixia que era n'Ellie.

La veritat és que ja no recordava na Marlene. De fet, m'ha parescut un poc cutre que la recuperin al mateix episodi que ens fa falta per la història, però bé.

La veritat és que els dos personatges han fet un bon arc: en Joel l'ha fet del tot i la revelació que va ser ELL qui va fallar disparant-se m'ha parescut BRUTAL perquè fa episodis i episodis que ens en van xerrar i va quedar allà la cosa, mig oblidada. GENIAL.

No m'esperava que trobessin els fireflies avui, la veritat.

No he entès una cosa, però: pareix que diuen que n'Ellie s'ha ofert voluntària per salvar el món, però també diuen que no l'hi han explicat tot a ella. Llavors, al final, en Joel li menteix i li diu que li han fet unes proves, però ella sabia la veritat? Sabia que la matarien per teure-li la cura?

I, una vegada més, un episodi on podem debatre la moralitat de les accions, tant dels protagonistes com dels antagonistes. Suposant que realment haguessin pogut treure'n una cura (que potser és molt suposar), potser sí que tenen raó na Marlene i companyia: en comptes de viure en un món de merda on tanmateix pot morir l'endemà, pot ajudar a salvar-lo per tota la resta.

Però clar, en Joel, un personatge destrossat de per tots els costats, que just acaba de compondre's un poc, no pot perdre el que li dona suport ara.

En definitiva, ha estat una sèrie EXCEL·LENT. Molt, molt, molt bona. Totalment recomanable.

Seguir-la episodi a episodi amb vosaltres ha fet que encara fos més interessant, la veritat. Gràcies!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Loraninja
Porco Rosso
Porco Rosso
Lluna Plena
Entrades: 268
Membre des de: 09 feb. 2019, 00:54
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 217 cops
Gràcies rebudes: 217 cops

Ja m'he acabat la sèrie.

La veritat és que res venia especialment de nou perque ja estava enterada del joc i el tenia més o menys recent (o, almenys, me'n recordava de la majoria de coses).
Venia cagada perque ja sabem que les adaptacions de videojocs solen ser un trunyaco que no te l'acabes. Però mira, m'ha encantat. Prou fidel, petits canvis i afegits necessaris en una adaptació. En un videojoc domines el personatge i has de pegar tiros i craftejar coses per no avorrir-te. En una sèrie seus i observes i gaudeixes del que passa. I amb aquesta diferència (en un tu actues, en l'altre tu observes) no podia tenir una adaptació exacta, ens hauríem avorrit mirant-la i ens hauria semblat un merderot. M'ha semblat adequadíssim que parlessin més i ensenyessin més. Perquè no sé si recordeu el joc, però la majoria viatges i et pegues tiros i trobes bitxos i pegues més tiros. Aquí això no tenia cabuda.

Bueno tanta palla i tant de tema. Conclusió: 10/10
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Us passo aquest vídeo perquè vaig flipar bastant. A la fi sabem qui és aquesta noia, que va interpretar la mare de n'Ellie. Com a mínim a mi em va impactar molt que s'assemblés tant a na Bella Ramsey i aquí us expliquen doncs qui és i tal.


Text amagat.
FLIPO que sigui putíssima casualitat que l'actriu que va fer d'Ellie al videojoc s'assembli tant a n'Ellie de la sèrie. No ho trobeu una casualitat putíssimament bestial? Flipo un poc, jo em pensava que segurament serien familiars o alguna cosa.
Respon