Sèrie The Last of Us

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 4

Pareix que... els infectats no són tan perillosos com els altres humans, eh?

Trob que la profunditat dels personatges és ENORME: ja va passar un poc amb el flashback d'aquell parell a l'episodi 3, però aquí amb la història d'en Joel, el germà i la resta que va fer el que van haver de fer per poder sobreviure... És intens, eh? Humanitza els "dolents" i posa tons de gris per tot que m'encanten.

No tenim molt clar qui són aquests antagonistes, no? Pareix que són uns civils com els nostres protagonistes però que s'han revoltat?

I jo he entès que en Henry aquest que cerquen no és el nen, sinó l'adult que cuida el nen. I crec que (és evident) que són els que han enxampat els nostres protagonistes al final de l'episodi.

Bé, l'episodi 3 serà difícil de superar quant a emoció, però la història avança i això està bé :)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 5

Doncs joder, cada episodi és bo d'aquesta sèrie i no hi estic acostumada i wow... sense paraules. Doncs res, hem conegut en Henry que no és un personatge bo ni dolent i hem conegut els motius perquè la líder de Femta (ah no, Fedra, perdó) tenia la venjança ahi que li sortia boca en forma de bilis en pla molt bèstia. I el nen és com molt cute, m'ha caigut molt bé i ha estat molt entranyable veure com es feia amiguet de n'Ellie.

I doncs el moment del capítol que PUM, PUM, PUM, SPOILER!
Text amagat.
que la furgoneta cau i els infectats surten però com amb molta energia. És a dir, surten amb la mateixa il·lusió que hauria tingut jo si algú hagués cridat "TORTITAS GRATIS". Però estan infectats sabeu, no mengen tortitas però buenu, no sé, només és que m'ha cridat l'atenció l'energia màxima.

D'altra banda, super pena el final del capítol, de veres (insereix corasson romput), quina llàstima tot el pobre Samsagaz amb el seu antifaç d'heroi taronja...
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

UkiHana ha escrit: 02 feb. 2023, 18:04 i, a la fi, he vist perquè era important que en Joel NO va fer pancakes el dia del seu aniversari amb farina contaminada i aquestes coses. És a dir, no us sembla BESTIAL que un detall tan estúpid tingui una mica de coherència?
Jo tampoc me n'havia adonat fisn que no ho vaig llegir aqui!!! FLIPANT
Tambe aquest detall es important quan la Ellie esta menjant el BOCATA davant d'ells i ells s'ho queden mirant a la distancia per si passa res. (Pa=farina)

Avui he descobert que el sam, al videojoc, PARLA, i PODEM APRECIAR LO FANTASTICOSA QUE HA ESTAT LA DECISIO DE FERLO SORD??????????????? M'encanta, no canvia gens la historia pero li aporta com mes pes, ja que he llegit que en una leucèmia de les primeres coses que es perden es l'audició;_; Increible, ho estan fent super super bé.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ahir nit vaig veure el primer i aquest dematí (fins fa 20 min) m'he vist els altres 4 disponibles.

Resum, esta enfocat com un Walking Death on els Zombis en comptes de infectats per un virus es un fong, però la vida i supervivència es pràcticament igual.

M'ha agradat i la seguiré mirant setmanalment. El capitol 3 es TOP, Frank i Bill for the win.

Vaig jugar (mig jugar perquè no el vaig acabar) al primer i no em va agradar, per aixo no he començat la serie fins ara.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Wowo, nous seguidors! :)

Episodi 5

Així com a l'episodi 4 no ens van tocar gaire el coret, ara ho han tornat a fer :broken_heart: - Aquesta sèrie és un drama darrere l'altre :mocador:

Una altra vegada tenim uns personatges que són "dolents" però perquè no els quedava més remei, els dos germans. Tots ens podríem posar al seu lloc, m'imagin. Al lloc de na Kathleen... potser no tant.

Però el que volia dir és que ens tornen a posar al lloc de personatges que fan coses dolentes i potser ens podríem posar al seu lloc, i això et fa pensar, la veritat.

Tota la caracterització d'en Sam m'ha parescut brutal, amb el tema de les pintures, els superherois i tot això. Si hi afegim el que dius @manolini, crec que és encara millor, no ho sabia.

En definitiva, segueix sense decebre.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Estic contenta que t'hagis animat i que t'estigui agradant la sèrie, @Shancks :pandaunicorn:

Us deixo el preview de l'episodi que surt demà, no sé si sou gent de preview o no però jo passo molt de gust d'autospoilejar-me.

Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Episodi 6

La Comuna em dona mala espina, massa bonic per ser veritat. Sempre els passa igual amb els Fireflies, van darrere d'ells i ja han mort o pirat del lloc.

Pobre Joel, espero que no s'ens mori coi, que mola molt.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 6

No m'esperava un timeskip ara. Tampoc m'esperava trobar tan prest en Tommy (tot i que si han fet un timeskip... doncs potser és normal).

En Joel està fet pols. No només físicament, també mentalment i emocionalment. El que m'ha sabut un poc de greu és que ha vingut quasi tot de cop.

No sé per què, m'esperava més interacció amb en Tommy i sa dona, potser que ell li contés a ella això de n'Ellie i no els deixés partir. Però al final ha estat com a fàcil i tot.

Quant a la seu dels Fireflies, tampoc m'esperava que hi arribessin tan prest però, una vegada hi han arribat, no podia ser tan fàcil i ja ha estat bé que ho trobessin buit, però amb un MAPA.

Perquè clar, si ets una organització encoberta, el que vols fer és deixar un MAPA.

Bé, supòs que seguirà per aquí.

PERÒ

Tenim en Joel malferit o... mort. No ho sé. Ara que m'ho he trobat, potser no seria mala idea que morís, però crec que la seva mort ARA no té cap efecte: no hi ha hagut quasi arc de personatge ni res. L'únic que aportaria seria un poc l'efecte Game of Thrones que qualsevol pot morir en qualsevol moment.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 6


Doncs una mica el que ja heu dit vosaltres només que a la comuna hippie li veig el fallo que si hi ha alcohol no hi hagi un borratxo del poble. A tota villa en pla de l'oest hi ha d'haver un borratxo i a aquesta en faltava un, és a dir, molt poc realista.

Jo esperava que a la comuna hippie sense borratxo pengessin en Joel, perquè quan arriba el seu brother pareix que fa feina en una espècie de forca però no sé, la imaginació em va jugar mala passada. A més que a la comuna l'ambient era molt tens i esperaves que descobrissin n'Ellie en qualsevol moment i doncs mira, al final no i emos sio engañaos.

I el final no l'esperava, en Joel està en pla muerto vivo fuera de cobertura. A veure què fa n'Ellie mentrestant.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

@UkiHana@Minatoni
Expectatives:
Al seguent, el germa haura sortit al final darrere seu, el trobi alla i tornin a la Comuna per curar-lo.

Realitat:

Ni rastre de Joel
Imatge
Respon