Sèrie The Last of Us

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Sinopsi:
The Last of Us és una sèrie de televisió dramàtica post-apocalíptica nord-americana creada per Craig Mazin i Neil Druckmann per a HBO. Basada en el videojoc de 2013, la sèrie està ambientada vint anys després d'una infecció fúngica massiva causada per una mutació en el gènere Cordyceps, que va provocar una pandèmia global. La infecció fa que les seves víctimes es transformin en criatures hostils i caníbals.

La sèrie segueix Joel (Pedro Pascal), un contrabandista encarregat d'escoltar l'adolescent Ellie (Bella Ramsey) a través d'un Estats Units postapocalíptic.


Capítol 1

Tothom n'està parlant, no l'heu vist? Sembla que a Tadaima sempre arribem tard a les modes...

Doncs nosaltres ahir em vam veure el primer. I tot i que els capítols són 1 d'una hora i vint minuts, no se'm va fer llarg. Em va enganxar des del primer moment, molt entretingut i amb un bon ritme que fa que estiguis enganxada a la pantalla... I haver viscut una pandèmia ho fa encara com més divertit XD

He de dir que no he jugat al videojoc, així que en qüestió de si són molt fidels o no no us en puc dir res. I bé, ara el comento amb una mica d'spoiler però no gaire: d'entrada la introducció amb tot el tema de la filla m'ha agradat molt, ha estat molt creepy el moment de:
Text amagat.
quan ella agafa el dvd i veus de fons que a la vella li està agafant un xungo i que el gos plora i després a la nit quan es troba allà a la vella fent-se un refrigerio salat amb la sang de la seva filla. Salvatge. M'ha encantat.
I després dins la ciutat doncs tot molt bé, m'agraden els contrabandistes i aquestes coses. Els actors són uns màquines, uns mastodontes i ho he gaudit moltíssim. De moment sembla que només hi ha dos capítols, imagino que avui en veurem el segon. Animeu-vos que és molt interessant!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Uep!

A mi també m'ha agradat bastant!

Pareix que és una espècie de The Walking Dead, no? -- tot i que no l'he vista, xD

No m'esperava el final del segon pròleg. Però ja ens han mostrat per què era necessari aquest segon pròleg. De fet, no m'esperava un segon pròleg. Però... de moment m'han comprat.

I... pareix que la nena nova té alguna cosa que la fa resistent a la infecció, no? Així com els fongs han mutat per fotre'ns, ella ha mutat per ser resistent a ells. Es veia venir des del moment que li han dit que era especial.

Ara veurem com segueix, però de moment, està guai.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Jo la volia veure, però com que no tinc HBO l'hauria de buscar piratilla i de moment em fa una mica de mandra!

A veure si en un futur la miro!
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 2

Bé, n'Ellie m'ha agradat. Té un punt de tocacollons, però crec que no serà massa i donarà joc.

I na Tess m'agradava :( -- no m'ha quedat clar quan la mosseguen, però. Dins el museu o abans de sortir de la QZ?

L'escena de la besada i l'explosió... :clap: Mis dieses.

I res, ja tenim aquí l'aventura muntada. Hem passat de voler una bateria de cotxe, a dur una nena al costat d'on ets a dur-la a l'altra punta del món per salvar-lo.

Clàssic videojoc :rofl:

Algú que l'hagi jugat l'està seguint? M'agradaria saber com ho fan (sense spoilers).
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Episodi 2

Miro aquesta sèrie i em flipen els escenaris. No deixo de pensar "això és un decorat o una pantalla verda?" i ho penso com amb cada frame, em flipa. Espero que després treguin el making off perquè serà una passada veure-ho. Però hi ha un tema que em molesta i és que no hi ha teranyines, em sembla poc realista. Estic jo dues setmanes sense mirar el sostre i les aranyes s'han construït un Buckingham Palace però en 20 anys no han estat capaces de crear el caos en una civilització abandonada? Excuse me però no, I need més aranyes (si em voleu respondre en pla seriós ho respecto of course, però que és una broma com la majoria de les merdes que dic).

A banda d'això peneta absoluta per na Tess, perquè ja sabia que no duraria gaire perquè no sortia al cartell promocional, però ha estat sad.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 3

He vist que al menú d'HBO (l'hem vist a ca mon pares) hi posava que era "un dels millors episodis de l'any 2023". He començat entre escèptic i divertit (perquè acabam de començar l'any), però ja havia sentit dir que era molt bo.

ÉS MOLT BO.

A veure, sembla que el gruix de l'episodi amb el flashback d'en Bill i en Frank no... tendrà gaire "rellevància" a la història principal. Així que, en teoria, ens ho podríem haver saltat... però uf.

Primer perquè ens dona un poc més d'informació sobre el món en general, segon, perquè ens mostra un poc més de la relació d'en Joel amb na Tess i, per extensió amb aquests dos, però, sobretot, perquè la història d'en Bill i en Frank ha estat contada GENIALMENT.

M'ha caigut la llagrimeta. Mis dieses.

De moment, aquesta sèrie està sent molt bona.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 3

Mireu, m'he fet una foto mentre mirava l'episodi:

Imatge

Per favor, quin fart de plorar, no podia aturar. He de dir que, com ja ha dit el Minatasso, després de veure l'episodi i que se'm passés la pena que duia a sobre he pensat: hòstia, molt guapo però no aporta res més que el fet que ara tenen un cotxe... Però és que està tan putament ben contat que al final t'interessa molt més que el que sigui que fan n'Ellie i en Joel...

Sincerament, m'ha agradat molt i això que amb en Bill d'entrada m'ha costat establir empatia perquè és el típic americà boig de les armes però en Frank un amor 10/10. No sé, beautiful, no puc dir res més.

D'altra banda i tornant a en Joel, està bé perquè al principi del capítol t'acaben de donar una pinzellada general de com va ser que es va estendre el fong, perquè al primer capítol només en vam veure el caos i al segon vàrem saber que s'havia originat a Yakarta, però ara finalment ens han dit més o menys com va anar la cosa i, a la fi, he vist perquè era important que en Joel NO va fer pancakes el dia del seu aniversari amb farina contaminada i aquestes coses. És a dir, no us sembla BESTIAL que un detall tan estúpid tingui una mica de coherència?

I res, esperant amb moltíssimes ganes el pròxim episodi <3
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

UkiHana ha escrit: 02 feb. 2023, 18:04i, a la fi, he vist perquè era important que en Joel NO va fer pancakes el dia del seu aniversari amb farina contaminada i aquestes coses. És a dir, no us sembla BESTIAL que un detall tan estúpid tingui una mica de coherència?
HÒSTIA no me n'havia adonat! *

També va deixar de comprar un pastís, no? UAU!



* (això ha estat genuí, no ha estat una tècnica cutre per fer un missatge més xD)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Preview de l'episodi 4, per si us menja el hype per dintre i no podeu esperar!




I d'altra banda, us passo uns making off. N'hi ha un de cada capítol que ha sortit fins ara, però el que m'ha agradat més el segon així que és el que us poso i confio que si us agraden ja anireu a cercar els que falten, perquè en aquesta vida no es pot donar tot fet, em sap greu.

Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 4


Doncs ni tan mal, no? A veure, la trama ha avançat i a la fi han arribat a una ciutat on tothom està puto boig. Nice. Estava clar que amb el cotxe no anirien pas molt enfora, però ha estat una primera passa cap a la desesperació.

A la fi n'Ellie fa servir l'arma i mira, doncs no era la primera vegada, diu. No sé Nick, parece falso. De totes maneres bé, a la ciutat aquesta tenen marrons amb en Henry que és com malo maloso i pareix que és un nen i mira, doncs m'ho crec perquè els nens són criatures del dimoni, de la pitjor classe possible d'éssers humans que et puguis trobar a la terra i això que jo he perdut completament la fe en la humanitat.

A més ha estat bonic perquè la relació fins ara tensa entre n'Ellie i en Joel va avançant i comencen a tenir-se confiança i s'expliquen secretets i acudits. No ho sé, vull més d'aquesta merda.
Respon