Kimetsu no Yaiba. Els guardians de la nit: el tren infinit

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Peli vista.
Anava amb 0 expectatives per part del doblatje, per no dir que UNA MICA CAGADA pq les veus que havia sentit en el trailer no em convencien en absolut. PERO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFU HE SORTIT ENCANTADA. (tot i que la majoria de veus em sonaven iguals) QUINA FEINADA DE DOBLATJE, LES FRASES DEL INOSUKE SON GLORIOSES, ES GENIAAAAAAL!
Jo ja m'he llegit el manga i sabia que em trobaria, i si amb el manga en aquest arc vaig plorar com un nado merdós aqui he plorat com 350 NADONS MERDOSOS, veure-ho amb musica, I ANIMAT AMB L'ANIMACIO QUE ET DEIXA SENSE PARAULES DE UfOTABLE JA ES PA MORIRSE TOTALMENT. (I a mi no m'enganyen, se del cert que tots els de la sala vem plorar, ja no pel que sucseeix en si, sino per la obra d'art que estavem presenciant.)
No m'importaria anar-la a veure mes cops, perque sento que val la pena. Sóc molt feliç que hagin decidit fer aquest arc en una pelicula, sento que ha quedat perfectissim.
Pot haber-hi un esser mes pur i maravellós que el pilar del foc? NO. (bueno si, el tocinosuke i el tanjiro)
AAAH quina passada, es una cosa que has de veure amb pantalla gran SI O SI. Les lluites et tenien en tensió nivell MUERTE de lo ben executades que estaven, brutalissim tot, patidifusa.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Peli vista.

Bastant fidel al manga, no entenc el perque del super exit al Japo la veritat. Es bona pero no deixa de ser un arc comprimit en una peli i punt. No es una critica negativa, simplement no m'ho explico.

El que es innegable es el traball d'Ufotable, animacio de 11/10 i banda sonora epica tota l'estona.

En definitiva una bona peli, no m'han desagradat els doblatges en Catala, potser la veu del Tanjiro em xirriaba un pel, pero en general be.
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Ja l'he vista... i primer de tot destacar el MAGNÍFIC DOBLATGE en català.

Tot i que ja sabia que doblen molt bé, en aquesta peli s'han tret la polla la veritat.

Respecte a la peli en sí, està bé. Però hi ha 4 detalls de trama que em "desagraden" si hem de fer una crítica. SPOILERS a partir d'aquí:
Text amagat.
- Quan el tio que es fusiona amb el tren, és en plan... Really? Com? xD

- El mateix tio té un poder de merda, i fa tota la historia de les cordes i els nens quan el seu poder és literalment adormir a la penya instantàniament.

- El malo final apareix de la manera més random que hi pot haver. No hi ha una mínima explicació i això em semblava fàcil d'arreglar. Qualsevol cosa hagués servit, en plan: era al tren desde el principi vigilant a l'altre dimoni, o el controlava, o jo que sé qualsevol historia però me'l foten en mig d'un prat on casualment para el tren quan descarrila...

- En Rengoku tenia un gran disseny i podia ser un gran personatge (que al final ho es) però esperava molt d'ell. Ha sigut aparèixer i morir al acte pràcticament... :plorar:
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

spoilers ahead
Text amagat.
Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ei, vam veure-la l'altre dia.

A veure... estic bastant d'acord amb el que diu en @Grimmy...
Text amagat.
Sincerament, ja podrien haver mort algun dels dos pilars que ja coneixíem. Sí, em sap greu que l'hagi palmada en Rengoku, clar, però ens han fet sentir tot això minuts abans de matar-lo. És un poc artificial, la veritat. Si haguessin mort en Tomioka o na Kocho (he hagut de cercar-ho a la wiki)... m'hauria sabut més greu.
Minatoni ha escrit: 09 abr. 2021, 00:27 Tot i que celebr que facin pel·lícules d'anime en català, veig venir la confusió de més d'un espectador que anirà al cinema i en sortirà ben confús en veure que aquesta pel·lícula és la continuació de la història que s'ha contat en els primers 26 episodis d'una sèrie d'anime que probablement no hagi vist perquè no s'ha publicat a Espanya. O bé això o bé ens en faran un resum en el primer quart d'hora, cosa que pot ser un terrible conyàs.
Doncs no, no ens han fet gens de resum. Sí que, a través del món dels somnis, ens conten un poc la història d'en Tanjiro i la seva família i també ens conten tot el que mai sabrem d'en Rengoku, però hi ha zero informació de què fan els pilars, què fan els dimonis, qui coi era en Muzan i què punyeta són les llunes superiors inferiors i els nombres que tenen. Llavors quan apareix la no-sé-quina lluna de no-sé-quina posició, et quedes igual.

----

Per altra banda, he fet una petita anàlisi dels episodis d'anime que poden quedar. Queden 136 capítols de manga per adaptar. Fins ara, s'han fet servir entre 1.6 i 2.4 capítols per episodi d'anime.
De mitjana, això serien uns 68 episodis d'anime, però podrien ser entre 56 i 85, si es fa servir un ritme més lent o més ràpid.

Llavors... a no ser que aquesta segona temporada tengui devers 60 episodis (cosa que dubt infinitament), podeu comptar que no acabaran. La meva aposta és que faran tres temporades més de 24 episodis (72 en total).
Imatge
Text amagat.
Imatge
Jocopa_01
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Let's go guys!Fight!
Entrades: 10
Membre des de: 09 set. 2020, 11:34
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 1 cop

BOOON DIA PENYA!! AHIR EM VAIG ACABAR DE VEURE LA SERIE DE GUARDIANS DE LA NIT, I ARA M'HE DE VEURE LA PEL·LÍCULA, PERÒ NO SE D'ON LA PUC VEURE, ALGÚ SAP D'ON ES POT VEURE? I SI ES POSSIBLE EN CATALÀ OBVIAMENT.
JCP
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hola, la pots veure a Rakuten TV per 1.99€.

https://www.desdelsofa.cat/cataleg/els- ... n-infinit/
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
taka
Porco Rosso
Porco Rosso
Nya!
Entrades: 148
Membre des de: 15 gen. 2021, 23:43
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 132 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

I si el que t'agrada és col·leccionar en físic, Selecta en te la lliçencia la va publicar en dos Blu-rays, la edició normal, i la col·leccionista:

https://shop.selecta-vision.com/guardia ... ionista-a4
https://shop.selecta-vision.com/guardia ... ula-bluray

Crec que també està disponible a filmin.cat, ara ho miro
Jocopa_01
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Let's go guys!Fight!
Entrades: 10
Membre des de: 09 set. 2020, 11:34
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 1 cop

Bones!! Sabeu si TV3 ha comprat els drets per emetre la pel·licula EL TREN INFINIT? I si es el cas, sabeu quan s'emetrà?
Gràcies!!! ;)
JCP
Respon