Enola Holmes 2

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Enola Holmes 2


Imatge

Generes: Acció, Aventura, Detectius
Productora:Netflix
Estrena: 04/11/2022 a Netflix
Duracio: --

Sinopsis:

Text amagat.
Després de l'èxit del seu primer cas, Enola Holmes (Millie Bobby Brown) segueix els passos del seu popular germà, Sherlock (Henry Cavill), obrint la seva pròpia agència, descobrint que la vida com a dona detectiu a sou no és tan fàcil com sembla. Resignada a acceptar la realitat com a adulta. A punt de tancar el negoci quan una jove cerillera sense diners li ofereix a Enola la seva primera feina oficial: trobar la seva germana desapareguda.
No obstant això, aquest cas resulta ser molt més desconcertant del que s'esperava, que fa que Enola es vegi immersa en un nou i perillós món: des de les sinistres fàbriques de Londres i els colorits salons de música, fins als més alts nivells de la societat i el mateix 221B de Baker Street. A mesura que les espurnes d'una conspiració mortal s'encenen, Enola ha de recórrer a l'ajuda dels seus amics -i del mateix Sherlock- per desentranyar el misteri. El joc comença de nou!
Opinió:
La primera es molt interesant i divertida, Millie Bobby Brown(Stranger Things) fa un paper molt bo com a germana d'en Sherlock. Moltes ganes de que estreni aquesta segona part.
:uki:

Trailer:
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Tots mirem aquesta sèrie pel Sherlock, el massa mazat germà de l'Enola que t'enamora amb el seu cervell més tonificat que els seus braços.

Imatge
Soc Sherlock Holmes però gairebé no em clou la jaqueta de mazat que estic. Admireu els meus deltoides...

Nah, la miraré perquè la primera va ser entretinguda i em va agradar (tot i que no esperava segona temporada perquè recordo que la cosa va quedar bastant ben tancada)
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Doncs la vaig veure divendres nit i ens va agradar, es cert que s'ha fer una mica repetitiu amb la primera pero han trobat molt bona quimica entre Enola i Sherlock i s'ha fet ame de veure.

@UkiHana l'has vista?
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Shancks ha escrit: 06 nov. 2022, 19:24 @UkiHana l'has vista?
Encara no he complert amb el meu deure com a eterna admiradora dels pectorals de Henry Cavill embotits dins jaquetes massa petites que fa que els botons estiguin sempre en tensió... Estic fallant als seus deltoides, bíceps i dorsals d'una perfecció enlluernadora.

Hi hauré de posar remei...
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

La setmana passada em va agafar per veure la primera pel·lícula i suposo que va estar bé per passar l’estona. El que més llueix és el mateix personatge de l’Enola perquè pel que fa la resta no destaca massa. I ja em sap greu, però la veritat és que no veig en Henry Cavill en el paper de Sherlock. No ho sé... potser és que va sortir massa poc. Esperem a veure si la segona em fa canviar d’opinió xD
Imatge Imatge
Respon