Hocus Pocus 2

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Hocus Pocus 2


Imatge

Generes: Fantasia, Aventures, Magia
Productora: Disney
Any: 2022
Estrena: 30/09/2022 nomes a Disney+
Duracio: 1h i 46 minuts

Sinopsis:

Text amagat.
Han passat 29 anys des que algú va encendre la Vela de la Flama Negra i va ressuscitar les germanes Sanderson del segle XVII, i ara busquen venjança. De tres estudiants de secundària depèn impedir que les voraces bruixes causin un nou tipus d'estrall a Salem abans de l'alba el dia de Halloween.
Opinió:
Fa una pila d'anys, que vaig veure la primera i fa poc vaig descobrir que n'han fet una segona.
No es cap super producció, però es entretinguda per una tarda avorrida de diumenge. Si no heu vist la primera, ara podreu fer marató per Halloween i veuren 2 xD

Trailer:
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Aprofitant que aquest cap de setmana comença octubre i ja tenia planejat donar inici a la temporada de Halloween (sí, tot el mes perquè per menys no m'hi poso xd) crec que podria estar bé obrir amb aquestes dues. Fa moooooolt de temps que no veig la primera i que hagin fet una seqüela em sembla tan bon motiu com qualsevol altre per posar-m’hi. A veure quines més poden caure... m’he de fer un calendari :lol:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

La vaig veure diumenge i recalco que es una peli per una tarda avorrida de Diumenge, res del altre mon, te puntazos divertits, sobretot quan canten les bruixes i tal, però en general una peli molt plana. No te cap gir interessant l'historia.

6.5/10
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Completament d'acord amb tu! Aquest cap de setmana vaig veure les dues pel·lícules per estrenar la temporada de Halloween i si bé és cert que em van treure algun somriure no és res de l'altre món. Per gaudir-la una se l'ha d'agafar com el que és, una comèdia amb temàtica sobrenatural. Per mi el millor de la pel·lícula és el gat i trobo que les actuacions musicals de les bruixes són un encert.
Imatge Imatge
Respon