Avatar 2 - El sentit de l'aigua

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Avatar 2 - El sentit de l'aigua


Imatge

Director: James Cameron
Generes: Fantasia, Aventures, Acció
Productora: 20th Century
Any: 2022
Estrena: 16/12/2022
Duracio: -- minuts

Sinopsis:

Text amagat.
Ambientada més d’una dècada després dels esdeveniments de la primera pel·lícula, “Avatar: El sentit de l’aigua” explica la història de la família Sully, els seus problemes, les batalles que lluiten per sobreviure...
Segons internet la pel·lícula durara 3 HORES, veurem si es fa realitat o l'acurten i despres treuen la versió expandida. D'entrada a Cinesa posa que dura 90 min (hora i mitja).
Hi ha tràiler doblat al català aixi que podem suposar que almenys sortira al Cinema Catalunya.

Per altre banda, pels qui no recordeu Avatar, el dia 30 d'aquest mes, reestrenen la primera part als cinemes i ja es poden comprar les entrades anticipades.

Trailer:


PD: Personalment he demanat festa a la feina per poder anar el mateix 16 per la tarda a veure-la :riu:
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Ei @Shancks! Hi has anat? Està xula, la recomanes?
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Estel ha escrit: 22 set. 2022, 17:37 Ei @Shancks! Hi has anat? Està xula, la recomanes?
Encara no ha sortit @Estel , surt el 16 de desembre. Si no has vist la primera (suposo que si), tens temps per veure-la (o remirar-la), recomano molt la versio expandida, dona molts mes detalls.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Shancks ha escrit: 18 set. 2022, 18:15Per altre banda, pels qui no recordeu Avatar, el dia 30 d'aquest mes, reestrenen la primera part als cinemes i ja es poden comprar les entrades anticipades.

Ups, tens raó, ho havia llegit malament :red: :p era la de la primera pel·lícula que sortia aquest mes hehe
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

AVUI SURTEN LES ENTRADESSS!!!! A LES 22:00!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

A menys d'una setmana perque surti :uki:

Aquesta tarda fare tarda de cine i em veure la primera un altre cop per tenir-la fresca.

Qui mes anira a veure-la???

Surt en Catala directament als cinemes, es una bona oportunitat.
Imatge
Avatar de l’usuari
taka
Porco Rosso
Porco Rosso
Nya!
Entrades: 148
Membre des de: 15 gen. 2021, 23:43
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 132 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Jo és possible que aquest divendres vagi a veure-la, depèn dels meus amics, si no, el dimecres següent segur (a no ser que caigui en festiu, no ho sé). Ja diré algo quan ho hagi fet, quines ganes!
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

La vaig anar a veure òbviament el dia de l'estrena (16 de desembre) pero fins ara no he pogut posar-me a comentar.

Personalment em va agradar moltisim, son 3h de pel·licula pero es fa molt curta, al acabar vaig tenir que mirar el rellotge perque no em creia que havien passat 3h.

No vull fer cap spoiler, nomes dire que val moltisim la pena anarla a veure al cine, es una peli de cinema, fora del cine, no s'aprecien els efectes especials,etc de la mateixa manera.

@UkiHana @Minatoni @Estel No us ho penseu massa, val molt la pana i posiblement la torni a veure al cine, es raro tenir-la en Catala, s'ha d'apofitar.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Avui matí he mirat per anar-hi avui horabaixa i fa tres dies que la varen treure. Què ha durat, just una setmana? Ni deu dies tu, quina ràbia.

Estic indignada.
Josep Navarro Bes
0
1

Jo la vaig veure durant la primera setmana de l'estrena i va estar bé. Dura 3 hores i pico i és entretinguda i està molt ben feta a nivell audiovisual. Sí que és cert que malgrat haver molta acció i va força ràpid a mi personalment em va agradar més la primera, ja que tenia més rerefons, hi havia més explicacions i diàlegs interessants sobre els personatges i el món fantàstic de Pandora.


SPOILERS

A Avatar 2: El Sentit de l'Aigua, realment l'aigua hi apareix, però més com a escenari de lluita que de reflexió antropològica. Des de bon començament els soldats busquen venjança personal i la família ha d'escapar, no es desenvolupa cap altre argument que faci pensar que hi hagi un altre interès més gran en tot plegat. Crec que no resulta massa creïble el propòsit de la persecució militar i hagués preferit que es basés en un problema migratori poblacional que s'intueix potser per a la següent pel•lícula. Al final crec que haurien pogut retallar fragments de vàries escenes de lluita que no aportaven res al conjunt de la peli i desenvolupar més les costums de la tribu de l'aigua, però també depèn dels interessos de cadascú.

Amb tot, crec que sí val la pena perquè és molt bonica veure-la al cine, t'abstreus dels problemes i passes una bona estona.
Respon