The Boys

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

The Boys



Imatge

Any: 2019 - ??
Genere: Accio, Drama, Superherois, Fantastic
Plataforma: Prime Video (Amazon Prime)
Numero de capitols:1ra temp: 8 cap


Argument:
Text amagat.
La sèrie té lloc en un món en què els superherois representen el costat fosc de la celebritat i la fama. Un grup de vigilants que es fan dir "The Boys" decideix fer tot el possible per frenar els superherois que estan perjudicant a la societat, independentment dels riscos que això comporta. (FILMAFFINITY)

Valoracio personal:
En dues paraules: BRU-TAL!!!!!!

Ara si, la recomano moltisim, no us ho penseu dos cops. Vaig començarla Diumenge i vaig pel capitol 7 (avui en mirare el 7 i el 8(ultim)). Mireu el trailer i no necesitareu res mes per correr a veure-la.

Nota: 8/10, molt entretinguda.

Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Shancks ha escrit: 10 set. 2019, 18:18

The Boys



Imatge

Any: 2019 - ??
Genere: Accio, Drama, Superherois, Fantastic
Plataforma: Prime Video (Amazon Prime)
Numero de capitols:1ra temp: 8 cap


Argument:
Text amagat.
La sèrie té lloc en un món en què els superherois representen el costat fosc de la celebritat i la fama. Un grup de vigilants que es fan dir "The Boys" decideix fer tot el possible per frenar els superherois que estan perjudicant a la societat, independentment dels riscos que això comporta. (FILMAFFINITY)

Valoracio personal:
En dues paraules: BRU-TAL!!!!!!

Ara si, la recomano moltisim, no us ho penseu dos cops. Vaig començarla Diumenge i vaig pel capitol 7 (avui en mirare el 7 i el 8(ultim)). Mireu el trailer i no necesitareu res mes per correr a veure-la.

Nota: 8/10, molt entretinguda.

Acaba de sortir la 2na temporada :uki:

Tinc una serie començada pero aixo te prioritat :lol: :lol:

Doneu-li una oportunitat!
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Shancks ha escrit: 10 set. 2019, 18:18

The Boys



Imatge

Any: 2019 - ??
Genere: Accio, Drama, Superherois, Fantastic
Plataforma: Prime Video (Amazon Prime)
Numero de capitols:1ra temp: 8 cap


Argument:
Text amagat.
La sèrie té lloc en un món en què els superherois representen el costat fosc de la celebritat i la fama. Un grup de vigilants que es fan dir "The Boys" decideix fer tot el possible per frenar els superherois que estan perjudicant a la societat, independentment dels riscos que això comporta. (FILMAFFINITY)
Valoracio personal:
En dues paraules: BRU-TAL!!!!!!

Ara si, la recomano moltisim, no us ho penseu dos cops. Vaig començarla Diumenge i vaig pel capitol 7 (avui en mirare el 7 i el 8(ultim)). Mireu el trailer i no necesitareu res mes per correr a veure-la.

Nota: 8/10, molt entretinguda.

Han estrenat la 3ra temporada a Prime Video i esta sent molt bona. Doneu-li un cop d'ull si no la coneixeu!
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Doncs... dins el fil de quina sèrie estàs veient no havia prestat gaire atenció a aquesta recomanació que has fet (ho he separat del fil ara). Recentment, ens en vas parlar, així que ens hi hem animat i... boh, una passada!

He de dir que la sèrie va molt més enllà de la premissa inicial de "superherois dolents" + "sang i fetge" + "boys enginyosos". Tot això és cert, però els subtemes són molt interessants i trob que estan ben tractats. Temes com el feminisme, el racisme, el capitalisme... Uau. És una crítica i una crítica de la crítica... bastant potenta.

A part d'això, està molt ben contada. Hi ha un munt de detalls que van encaixant i coses que t'han mostrat i llavors són importants. La veritat és que passes gust de veure-ho.

Ara bé, has d'estar disposat a aguantar el contingut més explícit que té. Això és cert. Entenc que això ha volgut ser un poc un reclam i que potser fa un poc enrere a part del públic potencial que pugui tenir, però una vegada superat això, la veritat és que és molt recomanable.

De tota manera, tampoc n'hi ha per tant amb tot el tema sanguinós. Al final t'ho prens amb un poc de catxondeo i ja estàaaaa.

En definitiva, mirau-la!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Em van explicar una cosa que passava al capítol 1 de la tercera temporada, crec, i ahir la vaig començar :red: La veig amb la meva parella així que trigaré una mica en acabar-la :riu:
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Epa! The Boys ara està disponible en català! Jo estic per tornar-me a veure la primera temporada, perquè la veritat és que tremendíssima sèrie senyores i senyors.

Us deixo aquest retall en català que em sembla espatarrant:

ç

I vosaltres en quin idioma esmorzeu? :pandanombamboo:
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

UkiHana ha escrit: 02 feb. 2023, 18:18 Epa! The Boys ara està disponible en català! Jo estic per tornar-me a veure la primera temporada, perquè la veritat és que tremendíssima sèrie senyores i senyors.

Us deixo aquest retall en català que em sembla espatarrant:

ç

I vosaltres en quin idioma esmorzeu? :pandanombamboo:
Precisament aprofitant que està en català m'he animat a veure el primer episodi i la veritat és que no ha decebut. A veure com va la primera temporada.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

UkiHana ha escrit: 02 feb. 2023, 18:18 Epa! The Boys ara està disponible en català! Jo estic per tornar-me a veure la primera temporada, perquè la veritat és que tremendíssima sèrie senyores i senyors.

Us deixo aquest retall en català que em sembla espatarrant:

ç

I vosaltres en quin idioma esmorzeu? :pandanombamboo:
Hosti m'ho van passar quan va sortir i quin riure. Vaig haver de buscar com era en castellà tan sols per la curiositat. Ara em pica la curiositat per saber quin idioma van fer servir en l'audio original, francés també? :pgrin:

Tan sols m'he vist el primer episodi perquè havia fet rewatch no fa massa, però crec que el doblatge és de 10/10.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

@UkiHana @Minatoni han acabat de rodar la 4rta temporada que possiblement sortirà a finals d'any o principi 2024 i estan rodant l'spin off Gen V

https://vandal.elespanol.com/noticia/r1 ... to-trailer

https://vandal.elespanol.com/noticia-am ... ean-morgan

Quines ganes de que surti ja.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

L'Spin-off de The boys ja es a tocar!!!



@UkiHana 29 de setembre i el trailer no deixa a ningu indiferent!!!
Imatge
Respon