One Piece film: Red

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Flipant la traducció del cartell, de Uta(el nom) a Cancion i de Akagami (que vol dir Pelroig) a Barba Roja. Nivell filologia espanyola a la Complutense xDD

Igualment per treball aniré el divendres 4 (novembre estic de matins per sort). Merci per la info @Meina
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Shancks ha escrit: 07 set. 2022, 18:47 Flipant la traducció del cartell, de Uta(el nom) a Cancion i de Akagami (que vol dir Pelroig) a Barba Roja. Nivell filologia espanyola a la Complutense xDD
Seee, google translate, i tant feliços xDD

Jo encara no sé quan hi aniré, he de mirar a on la fan i si trobo companyia o no
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Meina ha escrit: 07 set. 2022, 18:51
Shancks ha escrit: 07 set. 2022, 18:47 Flipant la traducció del cartell, de Uta(el nom) a Cancion i de Akagami (que vol dir Pelroig) a Barba Roja. Nivell filologia espanyola a la Complutense xDD
Seee, google translate, i tant feliços xDD

Jo encara no sé quan hi aniré, he de mirar a on la fan i si trobo companyia o no
Jo hi vaig sol, qui vulgui i sigui a prop, pot venir al Cinesa de Terrassa divendres 4, alla estare :hippie: :hippie:
Imatge
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Jo estic enamorada de dues de les cançons <3 :urahara:
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Shancks ha escrit: 07 set. 2022, 18:53
Meina ha escrit: 07 set. 2022, 18:51
Shancks ha escrit: 07 set. 2022, 18:47 Flipant la traducció del cartell, de Uta(el nom) a Cancion i de Akagami (que vol dir Pelroig) a Barba Roja. Nivell filologia espanyola a la Complutense xDD
Seee, google translate, i tant feliços xDD

Jo encara no sé quan hi aniré, he de mirar a on la fan i si trobo companyia o no
Jo hi vaig sol, qui vulgui i sigui a prop, pot venir al Cinesa de Terrassa divendres 4, alla estare :hippie: :hippie:
Ostres jo no tenia pensat anar-la a veure, perquè m'és una mica pal anar a veure pelis sol. Però si hi vas a Terrassa m'hi apunto!
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Anava a dir, a mi em molaria anar a veure-la perquè per poc anime que porten i doblen doncs val la pena i més sent One Piece però com en @Meizu per anar-hi sol no hi vaig, que desgraciadament del meu entorn proper ningú veu One Piece.

Si es fes trobada per veure-la potser m'animaria però Terrassa em queda una mica lluny. xD
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

M'agrada la idea d'anar uns quants a veure-la :unicorn:

Quants aniríeu a Barcelona? Jo hi aniria ✋ El cinema que em queda més a prop a mi és el de les Arenes de Pl. Espanya
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Volia dir algo i me'n vaig oblidar, sort que he tret de nou el tema xDD

Com voleu anar a veure la peli, en català o en versió original? Si és en català m'hi apunto, a Terrassa em va bé, però si que a Bcn es més accessible per tothom.

No sé a quins cines la fan (ha sortit ja llista?),així que tampoc sé quin em va millor, mentres amb metro s'hi pugui arribar ja em va bé
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Meina ha escrit: 05 oct. 2022, 22:08 Volia dir algo i me'n vaig oblidar, sort que he tret de nou el tema xDD

Com voleu anar a veure la peli, en català o en versió original? Si és en català m'hi apunto, a Terrassa em va bé, però si que a Bcn es més accessible per tothom.

No sé a quins cines la fan (ha sortit ja llista?),així que tampoc sé quin em va millor, mentres amb metro s'hi pugui arribar ja em va bé
No he trobat enlloc una llista pero a Cinesa de Terrassa segur, pero no diu en quins idiomes sortira. Jo en principi si es en catala, la veure en catala, sino en VO.

https://www.cinesa.es/Peliculas/one-piece-film-red

Jo no puc anar a BCN, qui vulgui venir a Terrassa, allà hi seré divendres 4 a la tarda.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

La quedada em faria gràcia, però la veritat és que entre una cosa i altre perdria tot el dia només amb el viatge. Coses de la mala gestió del transport públic i viure lluny de tot arreu... que per una sortida m'ho he de planificar molt :/
Imatge Imatge
Respon