One Piece film: Red

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

One Piece film: Red





Original Story & General Producer: Eiichiro Oda
Directed by: Goro Taniguchi
Estrena: En principi, 6 d'agost de 2022


Fans de One Piece, sembla que de moment ningú ha penjat res al fòrum sobre aquest tràiler que està fent furor a les xarxes, o sigui que ho he fet jo! He de dir que de One Piece només he vist els capítols que van doblar en català (Boa Hancock i tota la pesca fins abans del time skip) i fa temps xD però bé, he vist que aquí aneu al dia amb el manga. En Shanks surt durant dos segons... STONKS! L'únic que sé és que en Shanks encara no ha lluitat i tothom està molt emocionat per veure'l. :pervertmoon:
Què us sembla? Té bona pinta? Així van reaccionar molts que van anar al cinema a veure el capítol 1000 i de pas el teaser:


Una cridòria espatarrant xD


I fa poc va sortir el tràiler complet, ens fem una idea de la trama de la pel·lícula:


Aquí teniu un mem sobre això:
Imatge

Creieu que l'Oda ens ha tornat a trollejar? :scratch:
Estel l’ha editat per darrera vegada el dia: 25 jul. 2022, 23:02, en total s’ha editat 2 vegades.
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Mmm... el 1r que vull dir es que espero que doblin la peli al català!

Ara si, tinc moltes ganes de veure-la! El Bepo fanboy <3

Llavors respecte la peli, quan van començar a anunciar-la si que tenia esperances que fos alguna pel·lícula sobre el Shanks, però al moment que van ensenyar la roba que portarien els de la tripulació del Barret de Palla ja vaig entendre que el Shanks tindria algun paper però poc... Encara que la peli no sigui canon (encara no s'ha dit res però suposo que no ho serà) no em puc imaginar que el Ruffy i el Shanks es trobin, quan al manga encara no ho han fet ara és quan a la peli si que hi ha retrobament entre ells dos, tot i que no ho crec xDD

I res, ahir a la nit quan vaig mirar el trailer i em vaig enterar de lo de la filla del Shanks em vaig quedar així --> :pandawhat:

Ara a esperafr a veure que més treuen!
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Meina ha escrit: 13 abr. 2022, 23:01 Mmm... el 1r que vull dir es que espero que doblin la peli al català!

I res, ahir a la nit quan vaig mirar el trailer i em vaig enterar de lo de la filla del Shanks em vaig quedar així --> :pandawhat:
Jo també ho vull! I probablement ho faran, han doblat totes (o gairebé totes) les pelis de One Piece en català, la de Estampida, Gold...

Amb lo de la filla vaig reaccionat com tu xD Primer "Oh!" :pandaloveblush: , després "Oh?"
:pandathinkv2: i finalment "Eh...?" :pandathink:
Estel l’ha editat per darrera vegada el dia: 04 ago. 2022, 17:52, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Nou trailer:



No sé que esperar d'aquesta peli, o si, bueno, amb que sigui entretinguda em conformo! No sé massa que dir-ne xDDD

El que si que vull dir és que les cançons tenen molt bona pinta!
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Meina ha escrit: 08 juny 2022, 14:37 Nou trailer:



No sé que esperar d'aquesta peli, o si, bueno, amb que sigui entretinguda em conformo! No sé massa que dir-ne xDDD

El que si que vull dir és que les cançons tenen molt bona pinta!
Jo igual, la veritat és que no em crida massa l'atenció de moment, però bueno, és One Piece i segur que estarà al cine en Català, així que com a bon fanboy l'aniré a veure.

I millor anar així sense unes expectatives altes, que després no decepciona si no és gaire bona XD
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Deixo aquí el pòster en català:

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

I aquí tenim el tràiler en català <3

Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Després de veure el trailer i recordar com acostumen a ser les pel·lícules de One Piece no espero que aquesta sigui una gran revelació, però tan de bo que sigui entretinguda. Això sí, escoltar les veus del doblatge en català em fa sentir certa nostàlgia :pandaclap:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ja hi ha data oficial d'estrena, 4 de Novembre als cinemes, si el salo del manga fos al novembre com sempre, segur que hi hauria premiere.... Llastima que es al Desembre i ja haurà sortit.

Tot i aixi el dia 4 em tindreu com un clau al cinema per veure-la!

https://ramenparados.com/one-piece-film ... noviembre/
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Han adelantat un dia la data d'estrena, serà el 3 de Novembre!
Imatge
Respon