Animals Fantàstics 3: Els secrets de Dumbledore

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops



Doncs la tercera ni en Johnny Depp tindra, que por em fa però com a fan que sóc allà puntual estaré a l'estrena 😅
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Acabo de veure a google que s'estrena dia 8 d'abril OMG! Queda res, estic LIVING! És a dir, sé que després estaré penedida d'haver tingut hype, però és soc team @Nafi i vull que el Dumbledore i el Grindewald es mengin la boca. Sé que no passarà, que la Rowling es fica en tots els fregaos i no li mola la diversitat, però la meva ment crearà escenes post-crèdits en que es lien molt intensament.

A mi em sap greu que sembla que la Tina no sembla que tengui un paper gaire important a la pel·lícula (diuen perquè va va criticar la Rowling), però pareix que sí que hi apareix només que no deu ser un personatge principal (espero que li mengi ja la boca al Newt, joder que algú es mengi la boca si us plau!!). A mi m'hauria encantat que les dues germanes es discutissin molt fort vareta màgica en mà, però els directius són uns covards i no ens donaran guerra de chicas.

Aquí teniu la info, si us agrada el TinaxNewt:

Aunque el misterio detrás del paradero de Tina es una incógnita, el personaje sí aparece en Animales fantásticos 3. Así lo ha confirmado Digital Spy, medio que ha publicado que el nombre de la actriz aparece en la lista oficial del elenco del filme.

Algunos fans pensaron que el personaje había sido eliminado de la tercera entrega por unas declaraciones que Waterston realizó sobre los comentarios de Rowling al respecto de las personas trans. "Como estoy involucrada en Animales fantásticos, sentí que era importante comunicar mi posición. Uno se prefunta si podrían agruparle con las opiniones de otras personas por asociación", comentó Waterston en una entrevista en The Independent sobe una publicación que compartió en redes con este titular: "Las mujeres trans no representan una amenaza para las mujeres cis, pero representamos una amenaza para ellas si las convertimos en parias".


Font: https://www.sensacine.com/noticias/cine ... -18592269/
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

UkiHana ha escrit: 07 març 2022, 18:48 Aquí teniu la info, si us agrada el TinaxNewt:

Aunque el misterio detrás del paradero de Tina es una incógnita, el personaje sí aparece en Animales fantásticos 3. Así lo ha confirmado Digital Spy, medio que ha publicado que el nombre de la actriz aparece en la lista oficial del elenco del filme.

Algunos fans pensaron que el personaje había sido eliminado de la tercera entrega por unas declaraciones que Waterston realizó sobre los comentarios de Rowling al respecto de las personas trans. "Como estoy involucrada en Animales fantásticos, sentí que era importante comunicar mi posición. Uno se prefunta si podrían agruparle con las opiniones de otras personas por asociación", comentó Waterston en una entrevista en The Independent sobe una publicación que compartió en redes con este titular: "Las mujeres trans no representan una amenaza para las mujeres cis, pero representamos una amenaza para ellas si las convertimos en parias".


Font: https://www.sensacine.com/noticias/cine ... -18592269/
Vaig veure per twitter que comentaven això, el que vaig entendre és que no van posar a la actriu al poster promocional però dubto que l'hagin tret de la trama. És cert que arribats a aquest punt no em sorprendria que la JK fes alguna collonada per l'estil ja que poc sentit tenia la segona peli de Bèsties perquè la tercera n'hauria de tindre? Es treurà de la màniga alguna cosa perquè surti lo mínim indispensable jo aposto perquè la secuestren o li canvien l'aspecte.

M'alegro que l'actriu li callés la boca a la JK.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs jo que estic amb el hype molt pujat he trobat aquest seronyo que et mostra imatges d'altres tràilers, en aquest cas sembla que el tràiler japonès té unes quantes imatges que no surten als altres tràilers i jo sé que és una xorrada, però estic :ilu: :ilu: amb cada cosa nova que surt!

Respon