All of Us are Dead

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Ara que sembla que les series coreanes ho estan petant a Netflix doncs aquí teniu

All of Us are Dead


Imatge

Any: 2021
Genere: Acció, Thriller, Horror, Sci-Fi
Nombre de capitols: 12
Duració: 1h per capitol

Sinopsi: Un grup d'estudiants de secundària estan atrapats a la seva escola durant un brot d'un virus zombi. Els estudiants intenten desesperadament evitar ser mossegats i convertits en zombis i escapar de la seva escola.

---------------------------------------------------------------

Opinió personal: Odio aquesta part perquè no sé donar opinions... TT
És una serie que des del minut 0 que la van anunciar jo ja l'estava esperant, així que el mateix dia que va sortir ja la vaig començar i en dos dies ja la vaig tenir polida. M'ha agradat bastant i l'he gaudit molt i la recomano.

Després de veure la serie em vaig començar a llegir el webtoon del que està inspirada i també està molt bé.

Nota: 8/10
Meina l’ha editat per darrera vegada el dia: 02 gen. 2023, 14:37, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Estava buscant si algú havia parlat d'això i ara ho veig!
Vaig tot just per la meitat i ha fet un gir súper interessant que aporta més valor a tot allò que s'ha fet abans sobre zombies o almenys que jo hagi vist.

Ningú més l'està veient?
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

No sóc gaire fan dels zombies però he vist a molta gent parlar-ne bé i dient que és original, en els coreans confio. Així que aquí ve la pregunta important: és molt gore? Nivell Saw - nivell silencio de los corderos - nivell ...? És la clau per decidir-me a veure-la o no ja que no soporto el gore i per pasar-me mitja sèrie sense mirar doncs passo.
Imatge
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Nafi ha escrit: 14 feb. 2022, 08:57 No sóc gaire fan dels zombies però he vist a molta gent parlar-ne bé i dient que és original, en els coreans confio. Així que aquí ve la pregunta important: és molt gore? Nivell Saw - nivell silencio de los corderos - nivell ...? És la clau per decidir-me a veure-la o no ja que no soporto el gore i per pasar-me mitja sèrie sense mirar doncs passo.
Mmm... Jo no miro pelis de por i tal (els zombies son una excepció) perquè ho passo molt malament, així que el nivell ben bé no el puc dir. El que sí que puc dir és que una de les coses que va demanar el creador del webtoon al director de la sèrie és que fos molt sanguinària i el resultat el va satisfer, així que suposo que és bastant gore.

Si algú expert en series/pelis de por/gore que hagi vist la sèrie pot respondre millor que millor.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Nafi ha escrit: 14 feb. 2022, 08:57 No sóc gaire fan dels zombies però he vist a molta gent parlar-ne bé i dient que és original, en els coreans confio. Així que aquí ve la pregunta important: és molt gore? Nivell Saw - nivell silencio de los corderos - nivell ...? És la clau per decidir-me a veure-la o no ja que no soporto el gore i per pasar-me mitja sèrie sense mirar doncs passo.
Doncs no em sembla gens sanguinària la veritat, més aviat poca :urahara:
No m'agrada el gore, però sí els zombies, mira no sé, ha ha
La cosa és que si et mosseguen t'haurien de sortir els budells i després tenen una rascadeta així que no, no em sembla gaire heavy...
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Respon