Belle

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Belle


Imatge

Director: Mamoru Hosoda
Generes: Fantasia
Productora: Studio Chizu
Any: 2021
Estrena aqui: 18 de Març de 2022
Duracio: 122 minuts

Sinopsis:

Text amagat.
La pel·lícula segueix Suzu, una estudiant de secundària de 17 anys que viu en un poble rural amb el seu pare. Durant anys, ella només ha estat una ombra de si mateixa. Un dia, Suzu ingressa U, un món virtual de cinc mil milions de membres en línia, i es converteix en Belle, una cantant de fama mundial. Belle aviat es troba amb una criatura misteriosa amb la qual s'embarca en un viatge d'aventures i amor a la recerca de convertir-se en els que realment són.
Va estrenar a Sitges i al Salo, pero per desgracia no vaig poder anar a cap de les sessions, aixi que tinc moltisimes ganes de veure-la. Mamoru Hosoda es el meu director favorit d'anime, tot el que fa es pura magia i amb una historia similar a la Bella i la Bestia en un mon virtual al mes pur estil de Summer Wars (tambe pelicula seva) no pot defraudar.

https://ramenparados.com/belle-cambia-d ... -en-cines/

Trailer:
Imatge
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Vaig estar escoltant la BSO, tinc moltes ganes de veure-la també *_*
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Ja n'ha sortit el tràiler en català:

Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Esta bé que la treguin en català, jo hi aniré en VOSE perquè prefereixo en Japonès però molaria que algun dia acabessin posant alguna peli VO amb subtítols en catala.

Quines ganes de veure-la!!!! :uki: :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ja estan a la venda les entrades (al menys a Cinesa).

Al final em toca veure'la en català perquè només la posen VOSE divendres tarda i seré treballant. Dissabte només hi ha un pase i és en català.
Imatge
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Uououo si que vaig despistada pel món que no coneixia de l'existència d'aquesta pel·lícula i resulta que ja l'han doblat al català i tot.

Em recorda molt a Summer Wars que per algun motiu no em va acabar d'atrapar però altres pel·licules d'aquest director si que m'han agradat molt així que si puc la miraré!!
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

PRECIOSA!!!!!! *Crit de fangirl*

PD: quan arribi a casa comento més coses :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Doncs ahir la vaig anar a veure i em va encantar moltíssim :razz:
Tant les cançons, com el doblatge en català, com les escenes de comèdia i les parts dramàtiques.
Em vaig sentir molt identificat amb la protagonista i la seva vergonya constant i de no poder dir les coses.

Com he dit, el doblatge em va semblar 10/10. Vaig sentir moltes veus conegudes i em va semblar tot tan fluid i natural i graciós... em vaig sentir com quan era petit mirant un anime al K3. A mi m'han dit que hi va haver un error en una cançó que dues paraules del principi havien de ser cantades i les van doblar, però jo com que no l'havia sentida abans, no ho vaig notar. (L'únic que em va grinyolar o fer massa gràcia és que hi ha un personatge que es diu Ruka i llavors quan deien "Hola, Ruka" sentia que l'estaven insultant xDDDDDDD)

Sobre l'argument, a mi em va agradar i tens un plot twist que no t'esperes de com anirà la cosa. És veritat que a vegades et deixen coses sense explicar i les has de sobreentendre i pensar per què han sigut així (potser és molt japonès això)
Text amagat.
com quan es veu que les dones de la coral saben qui és la Bell i tu estàs: what? en quin moment? xD
Penso que la pel·li podria haver sigut molt més llarga perquè es veia molt interessant tot el món i l'argument i les historietes secundàries: Penso que algunes parts passaven d'una a l'altra massa ràpid, però tristament les pel·lis no poden ser infinites ;_;

Passem a part Spoilers:
Text amagat.
Per mi la millor part i la que em va fer plorar és quan la Bell es torna en Suzu a U i es posa a cantar. És un moment molt emotiu i et transmet moltes coses i veus com al final tothom li fa costat i aaah :pandacryfill:
No acabo d'entendre perquè el pare d'en Kei i en Tomo s'espanta com de la protagonista. La meva teoria és que li deu haver recordat a la seva esposa i potser li va passar alguna cosa? O el mirava així???? Si algú té una teoria, que la digui.
En fi, que us la recomano molt :kawaii:

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Feia temps que m'havia enamorat de la BSO i estava desitjant veure-la, com no vaig trobar cap horari a la nit per veure-la el mateix dia de l'estrena en català, finalment vam veure la versió original subtitulada :unicorn:

Certament com diu en @Lluis_Cat hi ha moltes coses que no s'acaben d'explicar i m'hagués agradat saber-ne més. Hanare Banare No Kimi E és una de les meves cançons preferides per sempre :cheers:

Vaig adonar-me l'endemà, reflexionant una mica, de qui era el petit angelet que se li presenta des del primer dia. M'hauria agradat saber més sobre la història d'aquells nens perquè no sabem com evoluciona i si finalment hi ha alguna mena d'acció legal, no entenc com la van deixar anar sola en una situació així...

En fi... Hi ha molt a comentar i no em vull fer pesada, però em va sorprendre en molts aspectes, ara bé, la BSO continua sent per mi el millor de tota la pel·lícula, la Kaho Nakamura té una veu magnífica <3
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Jo al final la vaig poder anar a veure al cinema perquè per casualitats de la vida vaig enganxar que l'anunciaven a la ràdio, sinó m'hauria perdut una de les poques pel·lícules d'anime que arriben a la pantalla gran i a més en català. No vaig desaprofitar la oportunitat i la veritat és que trobo que va ser una experiència genial. Encara tinc pendent de veure-la en versió original.
Imatge Imatge
Respon