One Piece (Live Action)

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Akime ha escrit: 20 nov. 2021, 11:48 Zero esperances en què estigui bé, però moltes ganes de què surti per riure una estona.
Crec que cutrejarà, més que res pel que dieu d'efectes especials i tot això. Portar a la realitat una fantasia com One Piece em sembla molt ambiciós i només podria quedar bé si fan una inversió de pressupost tipus MCU, i això és impossible per una sèrie de Netflix... Tant de bo hi hagin posat diners de veritat i ens sorprenguin a tots, però no té pinta. De totes maneres, el cast not bad!
Jo no tinc confiança en cap Live Action. Existeix algun de bo? Segurament, però no ho recordo :urahara: Ja no només pel que fa als efectes especials sinó perquè els americans la caguen amb aquestes coses i si m'apures els japos també :pervertmoon:

En sabeu algun de bo?
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Ai_Serenity ha escrit: 22 nov. 2021, 15:58 Jo no tinc confiança en cap Live Action. Existeix algun de bo? Segurament, però no ho recordo :urahara: Ja no només pel que fa als efectes especials sinó perquè els americans la caguen amb aquestes coses i si m'apures els japos també :pervertmoon:

En sabeu algun de bo?

Ufff cap ni un 😂

Bé, sí! Lives actions de comèdies romàntiques? En van fer un de Lovely Complex i, meh, no estava malament però tampoc era tan graciós com amb l'anime.

En canvi, de dolents... Flashbacks de la guerra :por:
El live action de Death Note, el de Fullmetal Alchemist, el de Shingeki no Kyojin... El de Kakegurui (fa un repelús increïble :riu: :riu: :riu: )

Jo crec que lives actions només es poden fer bé quan són de temàtiques realistes o si es vol fer una versió realista d'allò. Per exemple, si fessin ben fet un live action de Violet Evergarden, crec que seria genial (semblaria la típica peli de novel·la romàntica com Orgull i Prejudici), però han de triar molt i molt bé el tema de les nacionalitats (*ehem* Light Yagami americà, ros, i estúpid i Edward Elric japonès amb un ros més fals que el de la Belén Esteban *ehem*). En això crec que l'Oda l'ha encertat molt, triant diferents nacionalitats perquè s'assemblin a la tripulació de One Piece.
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Estel_volador ha escrit: 22 nov. 2021, 16:31 Bé, sí! Lives actions de comèdies romàntiques? En van fer un de Lovely Complex i, meh, no estava malament però tampoc era tan graciós com amb l'anime.

En canvi, de dolents... Flashbacks de la guerra :por:
El live action de Death Note, el de Fullmetal Alchemist, el de Shingeki no Kyojin... El de Kakegurui (fa un repelús increïble :riu: :riu: :riu: )
El de Dragon Ball va ser terrible també, l'única cosa que em va agradar és que l'Ayumi Hamasaki fes el tema de la pel·lícula i això tenint en compte que la cançó tampoc no és gaire bona.
Recordo que hi havia un live action de Dragon Ball, crec que era versió xinesa, que feia molt de riure i una amiga la tenia en VHS :lol:

el de Death Note no el vaig acabar...

I em sap greu però el de Sailor Moon era visualment complicat de veure pels efectes especials, encara que la història i la BSO em van tocar molt el cor.

Jo crec com tu, que els que poden funcionar són els realistes, per exemple el de Your Lie in April seria molt maco :3
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

@Ai_Serenity Hi ha un live action de Your lie in april, sí!

Mira, aquí està el tràiler:
Text amagat.
Ara dono la meva opinió com a violinista que estudia el grau superior: l'actiu es nota que sap tocar fins a nivell principiant/mig, i el problema és que quan toca peces molt difícils i fa playback, malgrat que en molts cops sincronitzen molt bé els zooms amb violinistes professionals, als violinistes no se'ns escapen els fakes, i ens petem de riure 😂


De totes maneres, sempre s'aprecia molt l'esforç (6 mesos aprenent l'instrument, això és dedicació i mereix un aplaudiment 👏👏👏). Hi ha drames i pelis que ho fan molt bé.

Els de Twoset Violin (uns violinistes youtubers) tenen moltíssims vídeos reaccionant a pelis amb músics i és que em peto amb ells :riu:
Un exemple tremendo:
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Que súper cute @Estel_volador, no sabia que ja havien fet un Live Action! <3
Quina meravella tocar el violí, m'encantaria saber-ne, però amb la veu ja tinc massa entre mans. Ho vaig intentar amb els teclats i al final ho vaig deixar per falta de temps i calers.
M'encantaria escoltar-te :D

Un cop estàs ficada a l'all veus tots el defectes, ha, ha, ha.
A l'anime era correcta l'animació? M'ho vaig preguntar molts cops... :urahara:
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Akime
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Entrades: 34
Membre des de: 28 abr. 2021, 18:04
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 33 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Ai_Serenity ha escrit: 22 nov. 2021, 15:58 Jo no tinc confiança en cap Live Action. Existeix algun de bo? Segurament, però no ho recordo :urahara: Ja no només pel que fa als efectes especials sinó perquè els americans la caguen amb aquestes coses i si m'apures els japos també :pervertmoon:

En sabeu algun de bo?
Jo li estic donant una oportunitat al de Cowboy Bebop! Però no ho veig del tot clar...

Com a sèrie? Not bad. Bastant entretinguda i prou ben feta. Recorda una mica el rollo Kick Ass, Scott Pilgrim... Però a vegades es passen tant que em porta a Kung Fury o a Golpe en la pequeña china, i la veritat, boníssimes pel·lícules, però res a veure amb Bebop.

Com a adaptació? No calia gens. És estirar el xiclet perquè sí, a veure si pesquen algun nostàlgic entre l'audiència, i una relectura de la història totalment innecessària. Si m'acaba sorprenent moltíssim ja en faria un post, però poquíssimes esperances en aquest sentit.

De totes maneres, a mi el tema dels live actions em genera bastant contradicció en general... casi que no li veig ni el sentit a aquesta mena d'adaptacions, però això ja seria un debat molt llarg:)
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Akime ha escrit: 24 nov. 2021, 21:13
Ai_Serenity ha escrit: 22 nov. 2021, 15:58 Jo no tinc confiança en cap Live Action. Existeix algun de bo? Segurament, però no ho recordo :urahara: Ja no només pel que fa als efectes especials sinó perquè els americans la caguen amb aquestes coses i si m'apures els japos també :pervertmoon:

En sabeu algun de bo?
Jo li estic donant una oportunitat al de Cowboy Bebop! Però no ho veig del tot clar...

Com a sèrie? Not bad. Bastant entretinguda i prou ben feta. Recorda una mica el rollo Kick Ass, Scott Pilgrim... Però a vegades es passen tant que em porta a Kung Fury o a Golpe en la pequeña china, i la veritat, boníssimes pel·lícules, però res a veure amb Bebop.

Com a adaptació? No calia gens. És estirar el xiclet perquè sí, a veure si pesquen algun nostàlgic entre l'audiència, i una relectura de la història totalment innecessària. Si m'acaba sorprenent moltíssim ja en faria un post, però poquíssimes esperances en aquest sentit.

De totes maneres, a mi el tema dels live actions em genera bastant contradicció en general... casi que no li veig ni el sentit a aquesta mena d'adaptacions, però això ja seria un debat molt llarg:)
Jo volia donar-li una oportunitat al live action de Cowboy Bebop fins que he vist un video a Youtube amb varios trossos de l'Ed... he passat massa vergüenza ajena. Pensava que l'Ed no sortiria i està clar que hagués sigut millor que no aparegués...
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Ai_Serenity ha escrit: 24 nov. 2021, 16:13 Que súper cute @Estel_volador, no sabia que ja havien fet un Live Action! <3
Quina meravella tocar el violí, m'encantaria saber-ne, però amb la veu ja tinc massa entre mans. Ho vaig intentar amb els teclats i al final ho vaig deixar per falta de temps i calers.
M'encantaria escoltar-te :D

Un cop estàs ficada a l'all veus tots el defectes, ha, ha, ha.
A l'anime era correcta l'animació? M'ho vaig preguntar molts cops... :urahara:
Hehe, doncs just wait, perquè potser amb en @Dickinoulis pengem una mica de música a Tadaima... :pervertmoon:

Està súper ben fet l'anime de Your lie in April, tenien models reals i anaven copiant els gestos de violinistes professionals (i a més crec que amb en Kousei i els pianistes van fer servir CGI, estilitzat perquè no es notés). O sigui que un 10/10 per mi :clap_tone1: :clap_tone1: :clap_tone1: :violin:
I jo ja vaig escoltant els teus covers ;) A veure si un dia fem algo musical
Avatar de l’usuari
Akime
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Entrades: 34
Membre des de: 28 abr. 2021, 18:04
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 33 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Nafi ha escrit: 25 nov. 2021, 11:00 Jo volia donar-li una oportunitat al live action de Cowboy Bebop fins que he vist un video a Youtube amb varios trossos de l'Ed... he passat massa vergüenza ajena. Pensava que l'Ed no sortiria i està clar que hagués sigut millor que no aparegués...
Ai, ho acabo de buscar i se m'ha trencat el cor en molts trossets.
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Estel_volador ha escrit: 25 nov. 2021, 17:51
Està súper ben fet l'anime de Your lie in April, tenien models reals i anaven copiant els gestos de violinistes professionals (i a més crec que amb en Kousei i els pianistes van fer servir CGI, estilitzat perquè no es notés). O sigui que un 10/10 per mi :clap_tone1: :clap_tone1: :clap_tone1: :violin:
I jo ja vaig escoltant els teus covers ;) A veure si un dia fem algo musical
Doncs pensava proposar-t'ho <3 Seria molt maco :uki:

Veig que han cuidat molt Your Lie in April, me n'alegra saber-ho :D
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Respon