Cider no You ni Kotoba ga Wakiagaru (Words Bubble Up Like Soda Pop)

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Cider no You ni Kotoba ga Wakiagaru

(Words Bubble Up Like Soda Pop)


Imatge

Fitxa tècnica

  • Títol original: Cider no You ni Kotoba ga Wakiagaru
  • Director: Kyouhei Ishiguro
  • Gènere: Amor, coses de la vida, música
  • Estudi: Signal.MD, Sublimation
  • Any: 2021

Argument


A en Cherry li costa expressar-se i sempre porta auriculars per a aillar-se del món, i es dedica a escriure haikus. La Smile és una streamer acomplexada per les seves dents (duu ferros i té les incisives molt llargues), de manera que sempre s'amaga darrere d'una màscara.
Un dia, tots dos coincideixen en un centre comercial. D'aquí n'acaba sortint una amistat i acaben treballant junts en un centre de dia. Més tard, i enmig de la recerca d'un antic vinil d'un dels avis del centre, els sentiments aniran a més.

Tràiler




Opinió personal


Doncs quan vaig veure'n el tràiler em va atreure força, també per l'estil artístic i els colors. I en el sentit visual, m'ha decebut una mica. Està bé, però hi ha diverses escenes fetes en 3D que no m'agraden gaire. I a nivell argumental, m'ha semblat típica. I a continuació, spoilers:
Text amagat.
Doncs la història és molt típica: noi tímid coneix noia acomplexada i sorgeix l'amor. Poca cosa més a destacar. El repte de trobar el vinil de l'avi està bé, però per exemple, en el moment en què la Smile troba que està deformat, ja vaig endevinar que se li trencaria. El mateix amb el rellotge quan es veu per primer cop, ja t'anticipes a tot, molt previsible.
Tampoc no m'agrada que no hi ha gairebé gens d'informació dels personatges secundaris, més enllà de la parella. Per exemple, en Beaver sembla que només apareix per a fer la gracieta i escriure malament els haikus (i suposo que part d'això es perd amb la traducció), hauria molat saber-ne més coses, d'ell i d'altres.

En fi, potser part de la culpa la tinc jo per haver-me autohypejat. No és mala pel·lícula, però n'esperava més. Pensava que molaria subtitular-la en català i ara no tinc gens clar que valgui la pena, m'agradaria traduir-la pels reptes de traducció de mantenir els haikus, però a banda d'això, massa feina per a una pel·lícula "normaleta". La meva puntuació: 6,5/10.
Ereza l’ha editat per darrera vegada el dia: 23 des. 2022, 20:25, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Penso més o menys com tu, tot i que la pel·lícula si m'ha agradat bastant, és bastant simple l'argument, si que es veia a venir una mica. Però l'estil de dibuix, personatges, etc m'ha agradat molt.
No és la pel·lícula de l'any, però l'he disfrutat. :3
Respon