Harry Potter: Animals fantàstics i on trobar-los

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge


Com ja sabreu, la franquícia Harry Potter ha decidit portar a la gran pantalla un llibre escrit per J.K. Rowling titulat "Animals fantàstics i on trobar-los". Aquest llibre sorgeix d'una iniciativa que es va tenir fa molts d'anys, quan els llibres de Harry Potter encara no s'havien acabat de publicar i va sorgir en forma de dos llibres: Animals fantàstics i on trobar-los i Quidditch a través dels temps.

Després de 8 pel·lícules per 7 llibres han decidit que no era prou, així que faran una nova pel·lícula basada en aquest llibre. Ja han sortit les primeres imatges, així que aquí teniu, perquè les aneu catant.

El llibre, que no té ni una centena de pàgines serà dut a la gran pantalla en forma... de trilogia!!!! Comptarà amb actors de la talla de Eddie Redmayne, Colin Farrell, Samantha Morton i Ezra Miller.

L'acció tindrà lloc a Amèrica, 70 anys abans dels esdeveniments que es narren a Harry Potter i seguirà la vida de Newt Scamander, un magizoòleg que empren una aventura per cercar totes les bèsties de l'univers màgic.

Imatge
Avatar de l’usuari
Kaito
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
It's a show time
Entrades: 44
Membre des de: 07 oct. 2015, 13:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 7 cops
Gràcies rebudes: 8 cops

N'estava al corrent, tot i així... :kawaii:
Mai hi ha suficient Harry Potter al món!!!!!

Estic ansiós per veure-la :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Uiuiui que algú va curta de diners... Les triologies están destroçant el mon del cine, només miren fer diners sense importar res com es carreguin l'història. Fer una película d'aquest llibre tant curt em sembla un escurabutxaques, fer-ne una triologia un insult als fans de Harry Potter.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Com va passar amb el Hòbbit... Too much relleno...

Ara bé, el Hòbbit es "suposava" que era fidel al llibre. Si aquest llibre és TAN curt, suposo que només serà "lleugerament inspirat"
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

EEEEH, que tinc el llibre a casa i ho acabo de mirar... 59 pàgines!! 59 punyeteres pàgines que no donarien ni per un OVA i donen per fer una maleïda trilogia.

I a més, us sóc sincera, me'ls vaig comprar perquè en aquell moment era la fan més gran de Harry Potter d'aquest món, perquè tant aquest com el de Quidditch a través dels temps els vaig trobar... soporífers. De fet, eren una edició limitada, suposo que ara els tornaran a editar... El meu consell és que no us els compreu, no valen la pena.

El llibre en qüestió ens va posant els animals fantàstics (drac, fades, unicorns, centaures...), ens explica què són i on es poden trobar i si el Ministeri de Màgia els troba perillosos o no. Com es pot fer una pel·lícula d'això??
Avatar de l’usuari
Bank
Calcifer
Calcifer
Banana :3
Entrades: 573
Membre des de: 15 ago. 2015, 22:18
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 131 cops
Gràcies rebudes: 101 cops

Penso igual que el Minatoni, molt de relleno hi haurà, i ara que acabes de dir Hanako que son 59 pàgines... no entenc com no facin un documental què cony han de fer? I 3 pelis? Estrem entrant en l'època en que en comptes de tallar contingut dels llibres se n'hi afegeix i no m'està agradant gens de moment :(
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Segur que s'inventaran una història que ni surt al llibre i només com a fons estarà el tema dels animals raros i tal. Relleno del güeno.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

És que el llibre no té història... És una "enciclopèdia", on les entrades són de mitja pàgina:
Imatge

Així que serà totalment inventat. Bé, ara veurem què fan. El que m'he fixat és que la història es trasllada als EEUU, i no es queda al Regne Unit... Segur que algú es queixa hehe
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Kami
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Entrades: 17
Membre des de: 24 ago. 2015, 14:35
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies rebudes: 4 cops

Ula que a mi m'el van comprar aquest llibre. Fa anys, i jo era com ara però en jove, i em van regalar aquest llibre i realment no eren ni 100 pàgines no, però el meu no ho era ni sent un puto dina5. Vale que el meu no tenia els realistes dibuixos que té la edició del minato, però ho suplia de sobres amb fantàstiques anotacions fetes, en teoria, pel propi Harry Potter (el de les ulleres i la cicatriu) suposadament gracioses, que fotien més vergonya que altre cosa. De fet em quedo curt, tot el llibre en general donava vergonya de llegir, que eren com merdes random sense cap ni peus, sincerament no recordo més que fullejarlo un dia i tancarlo per sempre a on sigui que tinguès a mà. Només espero que no continui per casa.
Avatar de l’usuari
Patx
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 143
Membre des de: 19 ago. 2015, 14:23
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 15 cops
Gràcies rebudes: 50 cops

Ja han tret un primer trailer:

Text amagat.
Imatge
Respon