Hi ha gat amagat (Nakitai Watashi wa Neko wo Kaburu / A Whisker Away / Amor de gata)

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Hi ha gat amagat


Imatge

Fitxa tècnica

  • Títol original: Nakitai Watashi wa Neko wo Kaburu
  • Directors: Junichi Satou, Tomotaka Shibayama
  • Gènere: Drama, màgia, romanç
  • Estudi: Studio Colorido
  • Any: 2020
  • Durada: 1 h 44 minuts
  • En català? Sí (subtitulat, CatSub)

Argument


La Miyo Sasaki és una enèrgica estudiant d'institut que prové d'una família trencada, formada pel seu pare desconfiat i per una madrastra massa implicada, de manera que les seves interaccions resulten molestes per a la Miyo. Veient el company d'institut de qui està enamorada -en Kento Hinode- com a refugi de tots els seus problemes personals, la Miyo no pot evitar demostrar-li el seu amor de maneres poc ortodoxes.

Però la Miyo no aconsegueix cridar l'atenció d'en Kento sent ella mateixa. Un dia, en un festival, coneix un venedor de màscares que li dóna una màscara de gat perquè pugui gaudir d'una nova vida lliure de problemes. La Miyo decideix provar-ho i aconsegueix interactuar amb en Kento sota la forma d'un gat blanc al qual ell posa de nom "Tarou".

Però la Miyo aviat s'adona que no pot ajudar en Kento amb els diversos problemes que escolta quan és amb ell en forma de gat, i ara es troba davant d'una difícil decisió. Continuarà la seva relació amb ell com a gat, o revelarà la seva identitat i arriscarà el que ha aconseguit tenir, per a poder ajudar-lo com a humana?

Tràiler




Opinió personal


Doncs artísticament em sembla molt bonica, tant l'animació com el dibuix i la música. L'argument és correcte, però sí que és cert que potser és una mica infantil, especialment, l'actitud de la protagonista. Però penso que és un film força entretingut. Em sembla que, després d'El tifó Noruda, Penguin Highway i ara aquest film, l'Studio Colorido està seguint una trajectòria força interessant.
Ereza l’ha editat per darrera vegada el dia: 23 des. 2022, 20:22, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

El noi hauria d'haber-se qurdat amb les mans furrys i el final hauria sigut mes emocionant i divertit. Nomès per aquesta robada maxima li dono un 0. L'animació es adorable i preciosa, els dissenys de personatjes son olbidables i gens originals.
La teva traduccio es exquisita i es nota la feinada! ARIGATOU
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Nina-chan
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 125
Membre des de: 22 juny 2020, 16:13
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 78 cops

L'animació m'ha agradat molt i la música també estava força bé. El tema de transformar-se en gat per fugir dels problemes era força interessant, però crec que hauria donat per més si la protagonista fos una mica més gran i no es reduís tot al clàssic preadolescent que creu que el món gira al voltant seu i dels seus problemes. Crec que seria força interessant explorar les vides dels altres gats exhumans que ens presenten al bar i veure com van arribar fins allà. La relació entre la noia i el noi a qui assetja m'ha semblat forçada i al final sembla que el noi acabi sortint amb ella perquè li han acabat donant la culpa de tot, pobre.
Vaja, que és una pel·lícula normaleta, una bona opció si es vol veure alguna cosa una tarda lliure.
La traducció estava molt bé, Ereza!!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Crec que el que destaca per sobre de tota la resta, amb diferència, és la qualitat de l'animació. Tant els fons com els personatges són impressionants. El disseny de na Taro (que la veiem en primer pla en mooooltes ocasions) és increïble. Els detalls com que als moixos se'ls posi el pèl de punta són molt cuidats. Cada vegada tenc més ganes de veure Burn The Witch, que s'estrena d'aquí cinc dies, del mateix estudi.

Llavors, la construcció de l'univers amb la història aquesta de les màscares m'ha parescut bona. No ens acaben d'explicar què és el venedor de màscares, tot i que supòs que és una espècie de Kami, ni se'ns explica què és aquesta ciutat dels moixos que m'ha recordat tant a El Viatge de Chihiro.

Llavors, la història terrenal... crec que deixa bastant que desitjar. És molt difícil posar-se al lloc de la protagonista fins que no entens realment què passa... i ni així. Ell no té cap tipus de personalitat; canvia de l'odi a l'amor en dues escenes sense cap justificació més enllà del... "oh, em fa llàstima que hagi desaparegut" (?). L'única cosa que podria destacar-ne és la situació familiar d'ella, que entenc que ens conten un problema real d'una manera... creïble i, sobretot, com la gata aprofita la situació per ser humana i canvia d'opinió.

En definitiva, un exemple més de la típica història en què si en comptes de nens preadolescents fossin adults hauria estat MOLT bona i es queda en un "està bé".
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

La vaig veure el mateix dia que la van estrenar a Netflix, la pel·lícula en si es molt bonica per la part artística i musical però per part meva em va resultar una historia avorrida i molt lenta, em sembla que van tirar per la via fàcil de una mica de romanticisme i fantasia bàsica de mon de animals i que la protagonista s'enamora d'algu que no li fa cas però al final acaben junts because magic.
en resum si estàs avorrit no et farà mal veure-la però tampoc et perds res si no la mires un 6 sobre 10 i perquè el dibuix i música em va agradar
Imatge
Respon