Los Japón

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Dani Rovira com a protagonista d'una nova pel·lícula. Així com a Ocho apellidos vascos va tenir la seva gràcia, potser en aquesta pel·lícula no ens en farà tanta. Us presento "Los Japón"



Aquesta comèdia s'estrenarà dia 28 de juny del 2019 i la sinopsi diu:
El Palacio imperial de Tokio debe enfrentarse ante un dramático y grave problema. El emperador Satohito ha fallecido sin haber dejado descendencia, lo que hará que desde el palacio deban ponerse manos a la obra a buscar un descendiente para ocupar el puesto. El secretario del emperador, seguirá el árbol genealógico del emperador Satohito buscando a posibles descendientes, lo que le llevará a remontarse hasta la Sevilla del siglo XVII, donde una expedición de samurais llegó al sevillano pueblo de Coria del Río. Allí, el samurai Hasekura Tsunenaga, antepasado del fallecido emperador, se casó y tuvo descendencia antes de morir, lo que llevará a los japoneses hasta Coria del Río en busca de los herederos al trono. Allí, Paco Japón y su familia, vecinos de toda la vida de Coria del Río, serán los elegidos.

Què en penseu?

Jo d'entrada, sincerament, no m'ha fet gaire gràcia. Imagino que serà un despropòsit i un munt de tòpics un darrere l'altre per fer la gràcia fàcil i riure's d'una cultura que dista molt de la nostra des de la total ignorància. Només pel tràiler ja hem pogut veure algunes joies, tot i que reconec que quan es pren el wasabi pensant que és guacamole m'ha fet gràcia...


Doncs què en penseu vosaltres? Li donareu l'oportunitat o és una japonesada més?
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Em sembla que amb aquest vídeo deixo clara la meva opinió:



Text amagat.
Em sembla un cagarro enfarinat.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Respon