Pokémon Detective Pikachu

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

Què en pensau de la pel·lícula de Pokémon que ha de sortir aquest 2019?



Per mi, no és una pel·li de Pokémon per res. Més aviat és una pel·li d'humor amb la típica mascota que es suposa que no ha de parlar i parla. Com Ted.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Minatoni ha escrit: 13 nov. 2018, 17:58Per mi, no és una pel·li de Pokémon per res. Més aviat és una pel·li d'humor amb la típica mascota que es suposa que no ha de parlar i parla. Com Ted.
Resum ben fet del que en penso, ahir nit em van enviar el trailer i va ser molt creepy sincerament.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Jo trobo que han fet el Pikachu massa kawaii. És evidentment una estratègia perquè el nostre kokoro l'estimi a més no poder i ens puguin colar, amb l'excusa, el merxandatge nou del pikachu peludito mofu mofu. No treureu res de la meva cartera (tret del peluix gegant de Pikachu peludito i alguna altra cosa més que tingui un Pikachu kawaii...)

I no hem parlat del més important...
Imatge
SPOOOKYYYYYYYYYYYYYY

El Jiggli pareix na Dolores Umbridge amb un atac d'estrenyiment. I trobaria IMPERDONABLE que canviessin la cançó del Jigglipuff. Dit això, bendiciones y buenas noches.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Doncs a mi aquests pokes realistes em donen una mica, només una mica de grima. Però la veu del Pikachu no és GENS kawaii. No la podré assimilar mai.

EDIT: Per exemple amb aquesta veu, no se'm faria gens estrany:
Text amagat.
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Com a peli americana meh, com a peli que té relació amb el món Pokémon és aberrant a més no poder.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Doncs l'altre dia anàrem a veure-la aprofitant la festa del cine (per tres euros vam decidir arriscar-nos).

He de dir que tot i que esperava que fos dolenta, la veritat és que pels comentaris que havia sentit no ho pareixia tant.

Així que amb aquesta idea vam anar a veure-la.

I he de dir que em va agradar.

La història no és res de l'altre món. Si li llevéssim tot el relacionat amb Pokémon seria una pel·lícula normaleta més. Però tampoc està malament.

I el que em feia passar més pena: la inclusió dels Pokémon. La veritat és que no em va parèixer inadequada (sorprenentment!); també em va agradar com van canviar el món Pokémon dels entrenadors, captures, gimnasos i lluites a la ciutat aquesta de pau i harmonia on no es fan servir les Pokéballs i la gent té un únic company Pokémon.

En Pikachu, tot i que als tràilers em va fer un poc de cosa, he de dir que no se'm va fer gaire pesat. I els protagonistes, tot i que un poc infantils, crec que no estaven malament.

I per acabar, les picades d'ullet que ens han fet als seguidors de la sèrie m'han agradat; he cregut que no estaven fora de lloc i complien amb el fanservice sense ser fastigós.

Així que... si vos sap molt de greu pagar per anar al cine, és cert que no és res de l'altre món; però en altre cas, és una pel·lícula més que decent per veure a casa i passar una bona estona.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

També la vaig anar a veure al cine aquesta pel·lícula esperant que fos mediocre especialment en la inclusió dels Pokémon al mon real, però la veritat és que em va encantar com ho van fer, no semblava forçat en cap moment i hi van posar Pokémon de cada una de les generacions que han sortit fins ara cosa que no esperava ja que no pensava que passessin de la segona o amb algun miracle de la tercera.

La història si que és força normaleta però tampoc esperava res gaire complicat ja que el joc del Detectiu Pikachu també es bastant meh.

La veu del Pikachu(spoiler)
Text amagat.
Jo crec que te aquesta veu pel simple fet de que dins seu te l'anima del seu company detectiu i d'aquesta manera és com un mini spoiler que et fan al principi? no se XDDD


La millor escena sens dubte és l'interrogatori del Mr.Mime, és 10/10 i el millor Pokémon de tots és el Ludicolo amb la seva esporàdica però gran actuació.

Després totes les referències a l'anime i les pel·lícules de Pokémon anteriors que deixen caure de forma subtil i que no molesta.
Text amagat.
La que més se m'ha quedat gravada és l'escena en la que capturen al Mewtwo després de curar al Pikachu utilitzant els mateixos robots que fan servir per capturar-lo a la 4rta pel·lícula, em va molar molt fortament


Us animo que la mireu no cal que sigui al cinema, pot ser a casa perfectament, no es la pel·lícula del segle però esta força bé i més si tenim en compte com solen sortir els life action :lol: :lol:

PD: També han ficat el meme
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Faig tard, perquè la vaig veure l'altre dia perquè la vaig trobar en català!
Trobo que van fer una bona feina amb el doblatge i al meu canal de youtube podem veure la petita adaptació de l'opening que van fer en català
Text amagat.

Ara la pel·li en sí. Una cosa que vaig odiar molt va ser la típica font asiàtica que per mi això no em va semblar gens professional, típic de nens que la posen perquè creuen que mola.
L'argument, em va semblar normalet, estava bé i les referències originals em van agradar força. Això sí, a mi la pel·li se'm va fer curta en el sentit que fan com petits trossos i no m'acaben de desenvolupar tot i la trobo força ràpida (amb un inici lent que potser es podrien haver estalviat i un amic que no torna a sortir en tota la pel·li)
Jo sóc dels defensors dels dissenys dels Pokémon, em moro d'amor amb en Pikachu i en Bulbasaur i no se'n digui més, no tinc més arguments hahaha
Text amagat.
Jo volia que el pare es quedés sent Pikachu però amb els records i que haguessin de conviure així, seria molt graciós

Força decent, m'esperava una cosa pitjor. Li donc un 7/10

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Respon