Animals Fantastics 2

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Respon
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Animals Fantastics: Els crims de Grindelwald


Imatge


Quin trailer! Com mola Jhonny Deep com a dolent i que ben aprofitat.

16 de Novembre al cinema


Sinopsis:

Text amagat.
Al final de la primera película, el poderoso mago tenebroso Gellert Grindelwald (Johnny Depp) fue capturado por la MACUSA (Congreso Mágico de los Estados Unidos de América), con la ayuda de Newt Scamander (Redmayne).

La película comienza en 1927, unos meses después del final de la primera entrega. Es el momento en que cumpliendo su amenaza, Grindelwald ha escapado de la custodia y se ha dedicado a reunir seguidores, la mayoría desprevenidos de su verdadera agenda: conquistar el mundo muggle, el cual gira alrededor de su icónica frase "Por el bien de todos".

En un esfuerzo por frustrar los planes de Grindelwald, Albus Dumbledore (Law) recluta a su antiguo alumno Newt Scamander, que accede a ayudar, sin darse cuenta de los peligros que le esperan. Las líneas se dibujan mientras se prueba el amor y la lealtad, incluso entre los verdaderos amigos y familiares, en un mundo mágico cada vez más dividido.

La aventura reunirá de nuevo a Tina, Queenie y Jacob y pondrá a prueba sus lealtades en un mundo mágico peligroso y dividido. La película se ambientará en Nueva York, Londres y París.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

La veritat és que la primera em va agradar bastant! Tenc ganes de veure aquesta segona part!

16 de novembre? Uf... Encara falta un munt!!
Imatge
Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Text amagat.
Imatge


He trobat aquest fanart i mha semblat super cuco, no se si passa questa escena a la segona part o algo, però espero que si.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs a veure, nosaltres la vam veure divendres i em va semblar puta merda.

Imatge

Primer de tot, on estan els animals fantàstics, que yo los vea! Surt el drac aquell toh kawainoso i poca cosa más. La peli se centra en el drama amorós que, sincerament, me la bufa un poc, he pagat la meva puta entrada per veure putos animals cute, ON SÓN?

ON SÓN ELS ANIMALS?
Imatge

I res, que a part del rollo de l'amour (que mira, me la pela però entreté un poc) ens prometen CRIMS. Els putos crims de Grindelwald. Torno a repetir meme, perquè ok, van matar un nen, però molt crim jo a això de moment no ho veig, eh?

ON SÓN ELS CRIMS?
Imatge


És a dir, el Grindy és com el Voldemort però en nazi i ja. I amb un ull mutant. I amb pèl. I no sé, el Voldemort es carregava gent. Potser la peli no t'ho mostrava, però tu veies als diaris i tal que el tio treia la varita i es pulia la penya (la varita está para usarla, quien la saca para enseñarla es un parguela). I no sé, havien promès crims i jo, de crims, no n'he vist gaires... A més, el Dumbledore segueix igual de flipat que sempre.


Dir també que, per al meu gust sibarita, han introduït massa personatges a aquesta pel·li. I molts en va, com el xino aquell que està amb el Grindy, que se'l veu dubtant i nunca más se supo fins que MOR. Joer, tristíssim. I tot el drama dels Lestrange em va sobrar moltíssim, gràcies. La Lestrange i el seu triangle amorós amb els dos germans Scamander també em va sobrar, que si em va sobrar... i què en penseu del fanservice quan surt Hogwarts?

I no sé, em va sobrar també que totes les ties estiguin tan desesperades darrere el Newt: que si la que li cuida els animals, que si la Lestrange aquesta, que si la Tina... és un tio despistat, que va a la seva bola, que deu fer pudor d'estiércol de -inserir nom de bèstia random- no sé per què les ties haurien de fer cua per follar-se'l.

I sabeu què em va sobrar a saco? El drama del Clarence, de qui polles era fill (A MI QUÈ M'IMPORTA, SECUNDÓN DE MERDA? I per cert, no era un nen a la peli anterior, què passa aquí?) i el drama amb la Nagini... i el final, quan diuen el seu puto nom, és que em va faltar res per agafar un extintor i llençar-ho a la puta pantalla.

QUIERO MI DINERO, QUIERO MI DINERO, QUIERO MI DINEROOOOOOOOOOOOOOO!

El que més em va agradar de la peli (ah, em va agradar alguna cosa?) va ser que la Quennie (o com polles s'escrigui) es convertís al lado tenebroso. Em va molar mil el poder manipulatori del Grindy. Tope mil. Worth it.
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

Quan de hate @UkiHana! :riu:


Però després de llegir la teva ressenya, m'has fet veure que tens raó. Personalment em va agradar pels efectes especials, però si que és cert que la trama no esta tan ben feta com a la primera i en molts moments anava perduda, tal com has dit, per la quantitat de personatges nous que van introduir. Estava allà a la sala i anava pensat: i aquest qui era?

El que em va sorprendre va ser que la Lestrange estigués enamorada d'en Newt, no m'ho esparava gens i em va semblar com molt forçat. I el tema dels crims, és cert, en tota la peli no es veu res, t'ho deixen anar, però poca cosa mé. M'esparava veure com una gran revolució per part d'en Grindelwald i res de res, només va fer un fanmeeting per recoletar a gent i ja està.

Esperem que la pròxima s'ho currin més i facin un millor argument perquè sino.....
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Ahir van donar la primera peli de Besties Fantastiques al Super 3 i me la vaig tornar a mirar perquè mola que t'hi cagues. Empesa pel hype vaig decidir mirar-me també la segona (per primer cop) i quin tremendo TRUNYACO de peli.

Es pot saber on estaven els guionistes? Es van gastar tot el pressupost en animals fets amb chroma i van contractar monos amb màquines d'escriure per fe rel guió? No passa R E S durant tota la peli, RES DE RES!

Imatge


Està CLARISSIM que no tenien previst fer una secuela de Bèsties Fantàstiques i s'han hagut de treure l'argument del cul. Com que el muggle gringo resulta que si recorda el que va passar? HEEELLO??? Com que el puto crio esquizo va sobreviure si va fotre un pet enorme i va desaparèixer? Chiquis això no s'aguanta per enlloc...

Ignorant aquests forats enormes de guió, com bé diu la @UkiHana de bèsties fantàstiques poquetes i de crims ENCARA MENYS! Quina estafa és aquesta?! Es que no hi ha argument no hi ha res, només fanservice amb Hogwarts i en Dumbledore jove (que bo està en Jude Law).

Text amagat.
DADDYYYYYYYYYYYYY <3 <3 <3 <3
Imatge

Lo únic que vull saber és el final d'aquest fanfic lovers to enemies que s'han marcat entre en Dumbledor i en Grindelwald, espero que almenys veiem un frame on es mengen la boca perquè està clarissim que aquí hi havia marro "no eramos hermanos, eramos más que eso" es menjaven l'ojete perquè han de ser tant subtils COVARDS! DIGUEU-HO! VOLEM VEURE COM ES MENGEN ELS MORROS!

El tema amorós entre en Newt i la gringa... com pot estar tant agafat pels pèls amb el bon feeling que tenen a la primera peli? Suposo que al tornar-se a fer poli la noia perd com la mitat del seu QI sino no entenc com pot ser que es pensi que el Newt és el que es casa... no se suposa que es cartegen??

En fi aquesta peli no hi ha per on agafar-la és un insult al cine i a la inteligència humana. Només es salva en Johnny Depp i que en Newt és adorable.
Imatge
Respon