Pel·lícules Ghibli: Puc escoltar el mar

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

PUC ESCOLTAR EL MAR

Imatge


NOM JAPONÉS: Umi ga Kikoeru

DIRECTOR: Tomomi Mochizuki

GÈNRES: Coses de la Vida, Romàntic

SINOPSIS: La Muto, una noia de Tòquio acaba de ser traslladada a un dels instituts de la ciutat de Kochi. És bonica, bona en els esports i en els estudis, però d'alguna manera no aconsegueix adaptar-se a la vida social de l'escola. Aquest mateix col·legi hi vann en Taku Morisaki i en Yucata Matsuno, dos grans amics, el primer dels quals comença a interessar-se visiblement per la nouvinguda...

DURACIÓ: 69 minuts

TRAILER:
Text amagat.
Meina l’ha editat per darrera vegada el dia: 02 gen. 2023, 15:08, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs l'acabo de veure ara abans de sopar i m'ha agradat molt la música, el guió i com està contada la història. Els protagonistes masculins m'han agradat molt, però la Muto no m'ha agradat gens: una noia creguda que es pensa ser millor que ningú tot i ser una jove estudiant de preparatòria i que s'aprofita dels altres fent passar-ho malament als protagonistes masculins i a la noia que es fa amiga seva. Quan ha fet el numerito amb el noi de Tokyo m'ha posat molt nerviosa xDDD

Però de totes maneres m'ha agradat com està contada: el drama familiar de la Muto (que els pares se separen i el pare suda d'ella) i com això reflecteix el seu caràcter i la fa egoista, reclamant en els altres una atenció que no ha tingut a casa. Suposo que és perquè la peli és antiga i el tema m'ha semblat com molt dramón, molt desactualitzat, perquè aquestes coses avui en dia queden ja molt superades.

Ara, que el tio al final s'insinui que acaba amb ella... nya, com que no.
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Doncs l'he vista aquesta tarda i haig de dir que no m'ha convençut. L'apartat artístic m'agrada, però la història en si se m'ha fet avorridota i amb poca substància. Diria que no he empatitzat amb cap personatge.

En fi, poc més tinc a dir, molt fluixa per als estàndards de Ghibli.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Respon