Menjar japonès que podem trobar al supermercat

Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

No és exactament menjar, però crec que he de compartir-ho amb vosaltres.

Imatge

El lidl ha tornat a posar a la venda les màquines de coure arròs. Nosaltres en tenim una i va prou bé.

Ara, en un any se'ns va començar a pelar el tefló. Potser no vam anar tot l'alerta que hi hauríem d'haver anat.

Però bé, és una bona màquina per introduir-se a la cuina japonesa, crec.

Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Hola!

Jo venia a parlar-vos de les algues del mercadona marca hacendado però veig que ja hi ha un post. :riu: Llavors vinc a confirmar que sí, són dolces perque porten sucre. Tot i així són bones de gust. Porten l'arrós per dins i recorda al gust del sushi. És molt cruixent i adictiu.

Imatge
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

L'altre dia la meva mare va trobar aquesta salsa Yakisoba al supermercat:

Imatge

La veritat es que tots dos la vam trobar molt bona. La venien en el bonpreu mes ronya d'Olot, aixi que no crec que cap de vosaltres tingui problemes per trobar-la.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure, amb el pessimisme i les poques ganes de viure que em caracteritzen, us porto gyozas de pollastre del Mercadona.

Imatge

Seré sincera, no les he tastat i a aquest preu (3,20 chavals, què es pensen que cobrem? un sou digne?) per sis gyozas, doncs fa peresa, perquè et surt a 0,533333333333 la gyoza (dades de la calculadora) i ho trobo un poc una estafa per una gyoza cinquanta cèntims, la veritat.

No ho sé, a veure a més són de pollastre amb salsa de mostassa i mel, és com poc japo-japo, no sé com sentir-me, si davant d'una creació divina que ha estat capaç de rompre el rígid motlle al qual l'ha sotmès la seva cultura, ignorant anys i anys de tècnica i mestria en una recepta inamovible perquè ja havia assolit la perfecció o si sentir-me com si fos un producte que han fet amb quatre trossos de carn dubtosa que els sobrava i que, sí o sí, volien aprofitar, perquè en això consisteix el capitalisme.

Vosaltres trieu:
A) Creació divina i innovadora
B) És fet de les sobres de carn seca que s'incrusten en la màquina. Tot s'ha d'aprofitar, són ecofree, però no veganfriendly.


Ah i, per cert, hi ha mochis de pistatxo. Aquests sí que els he tastat i són bons del cagar. Tan bons com la dolça carícia de la teva mare quan eres un infant i encara no t'havia vist els defectes.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Soc una puta experta pel que fa als mochis i una ignorant en tota la resta de coses de la vida. No sé fer la declaració de la renda, però et puc dir on venen els putos millors mochis gelats del mercat. Cadascú neix amb un do, amb un viatge per fer i il·luminar els altres per fer d'aquest un món millor, per fer-vos feliç l'existència plena de cosmos, pasta d'arròs i gelat.

La qüestió, que al Lidl han decidit fer la forta competència al Mercadooooona, Mercadona i han tret, ni més ni manco, que QUATRE gustos de mochis gelats! Aquí els teniu: coco, mango, vainilla i xocolata.

Imatge

No us puc dir gaire cosa de moment, però hem comprat els de vainilla i quan els tasti ja us diré si són delícia mortal que t'eleva al cel o si són puta merda. No, no hi pot haver un terme intermedi, jo soc així: o bo o dolent.

Ara jo només puc esperar el contraatac del Mercadona. Quin gust treuran per desbancar la forta aposta de Lidl? Quin gustos us agradaria tastar? A mi un mochi de fabada m'estira, no us diria que no... Ah, crec que serà un gran estiu!!
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

A mi m'encanta l'edamame i és molt barat a La Sirena! També hi ha les típiques gyoza i el tàrtar de salmó que encara que no és estrictament japo també és boníssim.

No és un súper, però hi ha una pastisseria a Barcelona que es diu Takashi Ochiai i és una passada de bona, no cal dir que és japonesa i tenen mochis de molts sabors :kawaii:

La pròxima vegada us en faré una foto :ilu:

Fa segles que no vaig al mercadona... però que fort que tingui mochis de tants sabors, jo sóc de té verd Tot i queeeeeee hi aniré per comprar-los tots i provar-los :hippie: <3
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Crítica hater en extrem dels putos mochis de vainilla del Lidl. Desmuntant un eslògan: mejor precio y calidad


Si no heu llegit el meu puto missatge anterior o bé les neurones no funcionen per culpa de l'onada de calor subsahariana, us refresco la memòria gratuïtament: el Lidl ara fa mochis, en una eterna espiral de competició amb Mercadona per quedar-se amb els nostres euros. Concretament, Lidl ha fet mochis de quatre gustos diferents: xocolata, mango, coco i vainilla.

Jo, amant de les coses noves, vaig triar iniciar-me amb els de vainilla, car la vainilla és deliciosa i agrada a tothom. I, com ja us he anunciat al títol, m'han semblat una puta merda, perquè no tenc punt intermedi o és una delícia carnal o és brossa del clavegueram de Plutó.

Imatge


Primerament, tenen poca farina d'arròs. Potser direu, joer Hana, puta hater, la farina d'arròs no mola i em va butllofes als meus dits d'otak. Doncs mira, no tens puto criteri, la farina d'arròs és indispensable perquè no et quedi el mochi aferrat als dits. I els del Lidl s'aferren, us ho puc ben dir, s'aferra com la vergonya que sents quan veus la gent d'"Abrazos gratis" al Saló del Manga. S'aferren fins i tot més!! Punt negatiu, perquè agafes el mochi i et queda empastifat als dits i t'has de mossegar fins al moll del puto os, fins que et surti tota la sang de les mans perquè se'n vagi la massa que s'ha enganxat per culpa de la manca de farina d'arròs.

Segon punt negatiu: la massa de mochi és molt més gruixada que la del Mercadona. Oh Hana, ets puta hater, tu el que vols és gelat, has d'aprendre a gaudir de la massa del mochi. Mira que te meto. Evidentment que mola que el mochi tengui més gust de gelat que gust de pasta d'arròs, em pareix indiscutible. És tan evident que no puc dir res més, següent punt:

Tarden més a descongelar-se que els del Mercadona. Potser perquè la pasta d'arròs és inferior, però els del Mercadona amb uns pocs minuts ja li pots pegar queixalada, que tant és si encara el gelat és fort, és bo de totes les maneres possibles. En canvi, aquests no, has d'esperar que es fonguin més i, després ve el puto parany que es queda enganxat el mochi al dit.

I per acabar, el gelat no és prou dolç. Hana, hana, que és un mochi, si vols gelat compra-te'n un pot, gaudeix del gust mil·lenari del mochi japo-japo! *tècnica ancestral de la xancla a la boca* Silenci joves que no sabeu res de la vida! El gelat del Mercadona és més bo, és més dolç, és més refrescant, fa estiu.


En definitiva, els dono una mala puntuachionne (A Simpson's reference). Posats a fer coses que no tenen bon gust, no ho sé, que facin mochis amb gust de fabada. O de morcilla, que són les coses més fastigoses que em venen ara mateix al cap.

Però bé, és la meva opinió. Us animo perquè compreu els vostres mochis i en digueu la vostra. Teniu res millor en què invertir els diners? Ja us dic jo que no. Potser us agraden els del Lidl, qui sap, he conegut molta gent sense criteri. Si us agraden, no em fareu canviar d'opinió evidentment, jo no canviaria d'opinió ni que la vida del món sencer depengués de mi, però potser us llegeixo i us poso dislike. O potser tampoc no us agraden i podem fer-nos bbf i odiar els mochis del Lidl juntes <3
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Doncs a mi em van agradar.

Sí que és veritat que s'enganxen als dits, però m'ha agradat tant que siguin més gruixats (i, així, que tenguin més gust de mochi) com el gust del gelat.

Potser sí que triguen un poc més a descongelar-se un poc. Però estam parlant de passar dels cinc minuts dels del mercadona a... 8?

Ja provarem els de xocolata. Si fa falta, els compraré d'amagat. :huhuhu:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

No digueu res... 🤫

Ja informarem 😂

Ara que els veig de prop, la veritat és que potser sí que no fan gaire bona pinta XD
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge

Bé, ho he fet jo perquè no ho hagueu de fer vosaltres. És més... ho faré cinc vegades més, perquè m'hauré de menjar la capsa sencera.

A veure. No són dolents. Però no pega ni amb cola. El gelat és el típic gelat de xocolata que no té cap delicadesa ni una. La pasta d'arròs crec que està mesclada amb cacau en pols (i per això és negra). També s'aferren als dits com els de vainilla. La pasta és gruixada (i no crec que sigui dolent).

La cosa és que els mochi són un dolç japonès i fotre-hi aquest gelat amb un gust tan potent... no és lo seu. Un s'espera una cosa més subtil, sense gaire gust. I aquest gelat de xocolata... és una hòstia amb la mà oberta.

Conclusió: si vos fa ganes menjar gelat de xocolata, comprau gelat de xocolata.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon