Kare Udon

Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs ahir vaig fer per dinar Kare udon. Us explico com i aquestes coses

Imatge

Kare udon demasié per a dues persones:
Aigua
2/3 pastilles de curri, depenent si el voleu més espès o clar. Més pastilles, més espès.
Una pastanaga
2 xiitakes
Mig porro
1 ou poc bullit
2 paquets d'udons.


Elaboration supreme deluxe extreme:
Primerament informar que vaig veure la recepta a Cocina Japonesa com Yuta, que vaig veure com ho feia i vaig ignorar descaradament tot el seu procés. Primerament, ell hi posava llom de porc així com per sobre i un ou escaldat i no em va inspirar confiança, perquè si jo (personalment, és clar) hagués de posar carn a aquesta recepta, li posaria pollastre i no un llom de porc sec com una sabata i que, a més, bullit no deu tenir gust de res. A més, en Yuta no posava ni pastanaga ni xiitake, però jo en la meva ínfima saviesa vaig pensar que seria bo. Així doncs, aquí la meva recepta improvisada i millorable.

Primer vaig tallar la pastanaga i la vaig passar per la paella. Després vaig posar les dues xiitakes a rehidratar i l'ou a bullir. Oju, que generalment tinc l'ou bullint 10 minuts, però ahir només els vaig tenir 6. Per què? Perquè volia que l'interior quedés estil ramen, mig cru. Amb 6 minuts crec que va quedar perfecte.

Una vegada fets els ingredients, aigua així com trobeu i jo hi vaig abocar la pastanaga ja feta i la xiitake perquè anés agafant gustet. Quan va començar a bullir, vaig abocar les pastilles de curri. Atenció, perquè n'hi vaig fotre quatre i va quedar massa espès, crec que amb dues o tres n'hi ha prou. Preferiblement dues de normals i una de curri coent.

Quan va començar a bullir hi vaig ficar dos paquets d'udon i, quan va tornar a bullir l'aigua, ho vaig tenir tres minuts. Jo gairebé no els he tocat, i quan els he remenat ho he fet molt a poc a poc perquè no es rompin. I ara cuidao perquè ficar-los dins un bol és una putíssima aventura perquè són llarguíssims...

Poseu fideus i brou de curri dins un bol amb pastanaga i una xiitake per persona, a més de mig ou. Després jo he imitat en Yuta i he posat porro. Sincerament, no m'ha agradat, era massa fort de gust... Si tornés a fer aquesta recepta, no n'hi posaria o potser ficaria ceba tendra. I si en torno a fer, potser m'animo i hi fico carn de pollastre.

Bé, aquest ha estat l'experiment kare udon, que segurament es pugui millorar, així que espero que us animeu a fer-lo i hi incorporeu idees.
Respon