El Japó més sobrevalorat

Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Ara que alguns de vosaltres fa poc que hi heu tornat, del Japó, m'agradaria parlar de les localitzacions turístiques més explotades, sobrevalorades o que, en general, us han decebut.

Allò que a les guies turístiques o a youtube t'ho venen com un imprescindible que no et pots perdre per res del món "heu de venir aquí és la puta pollaaaaaaaaaaaaaaa" i després ho veus en persona i dius "joer tete, vaja merda, per què he vingut aquí?"

Us va passar? Parlem-ne!!

Imatge


A mi em va passar a alguns llocs de Kyoto. El primer va ser al Kinkaku-ji. Sincerament, vaig trobar que vaig pagar uns 6€ (aprox) per l'entrada per fer-me una foto. És a dir, allà només hi ha el palau aquell que ni tan sols pots veure de més a prop, fas cua per fer-te la puta foto al davant i ja està, fas la volta als jardins (que vaig trobar que no tenien res d'especial) i enga, a otra cosa mariposa.

Crec que és l'entrada que més greu em va saber pagar xDD A més, és talment com veus a les fotos, no em va sorprendre en absolut... no és com el seu germà, el Ginkaku-ji que sí que l'havia vist en foto però en ser allà em va semblar molt més emocionant. El Kinkaku-ji per mi va ser... un poc pèrdua de temps.

D'altra banda per saturació de gent no em va acabar de fer el pes el bosc de bambú de Higashiyama... estava molt petat, moltíssim i va ser un poc una decepció, però bé, amb això no s'hi pot fer res realment, tret anar-hi molt prest. Quins llocs heu trobat vosaltres que estaven super-sobresaturats?
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Doncs el meu top 1 diria que és... l'Skytree!

Imatge

Entre la Tokyo Tower i l'Skytree, sempre recomano abans la Tokyo Tower. L'Skytree està molt massificat, i realment no hi ha gaire cosa a veure un cop ets a dalt, només una petita zona comercial. La planta a 350m encara, però no val gens la pena pagar 1000¥ més per a anar a la de 450m, les vistes són gairebé les mateixes, no aporta res. La Tokyo Tower té més encant (i també és més bonica per fora).

Canviant de tema, no és un lloc en si, sinó un esdeveniment. El Tokyo Game Show.

Imatge

Em va decebre molt. Massificadíssim (com veieu a la foto, que és de l'any que hi vaig anar), cues de fins a 6-7 hores per a provar un joc en primícia, un parell de stands de marxandatge, un tall de pizza costava 6€, i l'únic que se salvava era la zona de cosplay, hi havia gent que el duia molt i molt treballat. A més, això ja és un extra, però no ens vam entendre amb la reserva que teníem i ens va tocar pagar l'entrada dos cops (inútilment, perquè la reserva que teníem ja servia). Ah, i en una fira de videojocs... NI UNA SOLA PERSONA PARLAVA ANGLÈS!!!!
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Estic totalment d'acord amb el que s'ha dit. El TGS sembla que hagi de ser la polla i és un esdeveniment com d'altres que a sobre està massificat.

Sobre el Kinkakuji, no hi he anat però si que m'han dit exactament això que es comenta. Per això vam decidir anar al Ginkakuji, que bé, està bé però ja està. En general Kyoto te'l pinten com la puta polla, però no sé si és que feia mal temps i l'època no era la millor però la veritat és que no em va agradar. Té cosetes però ni de broma el que s'espera. Potser quan hi torni a anar canvio d'idea. De fet li donaré una altra oportunitat a veure si puc netejar la imatge que en tinc.

Tret d'això no se m'acudeix gaire més. Hauria de mirar fotos però en general em va molar quasi tot. xD
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

L'any passat al març i a l'abril vam estar a diferents ciutats i llocs del Japó. Tokio, Himeji, Hiroshima, Miyajima, Kioto, alguns dels llacs propers al Fuji...

Va ser un viatge molt atípic i la majoria de coses que voliem fer al final no les vam fer. Vam anar molt de tranqui. La ciutat que em va agradar més va ser Kioto.
Kioto em va agradar molt però trobo sobrevalorat:
El Barri de les Geiko Gion i Pontocho. No hi ha res i a més als que treballen allà no els hi agraden les visites dels turistes. No val la pena.
El Bosc d'Arashiyama. A petar de gent. Horrible. Encara sort que d'allà vam arribar a la zona del riu Katsura més maca i al final va valer la pena. Però el tros del bosc de bambú no el tornaria a fer.
El que ha comentat na @UkiHana sobre el kinkaku-ji és totalment cert.

I la tokyo tower em va molar molt.
Respon