[Anime de temporada] Card Captor Sakura: Clear Card-Hen

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Card Captor Sakura: Clear Card-Hen



Atenció: Tots els posts contindran spoilers dels capítols de l'anime actualment en emissió



Capítol #1

Només puc dir que m'ha encantat amb totes les lletres. El retorn del Shaoran (serà sempre Shaoran tot i que sigui Xiao Lang i ho sabeu) m'ha encantat, tornar a veure la Tomoyo (està preciosa!) i altres personatges com el Yue que smepre m'han agradat ha estat una autèntica meravella! Realment, les sensacions de nostàlgia d'aquest primer episodi no tenen preu! Podria dir moltes coses sobre com de molt m'ha agradat veure aquests personatges altra vegada, però suposo que tots pensarem més o menys el mateix i m'interessa saber les vostres sensacions!

Pel que fa al nou argument, doncs poca cosa puc opinar, perquè tot just comença, però això de les cartes transparents promet bastant i espero que la cosa evolucioni de manera interessant!

Per acabar dir que l'opening i l'ending m'han encantat i que l'animació m'ha semblat una passada, els colors molt ben triats perquè, sent una cosa nova, no puguis deixar de sentir una nostàlgia terrible!! <3
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

He vist 10 minuts del primer capítol i em costa molt seguir-la en japonés. Se'm fa estrany no sentir la Marta Ullod quan parla la Sakura o la Teresa Soler en el cas del Shaoran 😢

De totes maneres no es una prioritat aquesta temporada, així que no sé si l'acabaré seguint. Tant de bo arribi en català algun dia.
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
Katniss
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 11
Membre des de: 26 nov. 2017, 19:00
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 2 cops

A mi em va ENCANTAR. Em sembla que és l'anime que més ganes tenia de començar aquesta temporada, i que Selecta Visión en faci el simulcast em va semblar genial. Comentar-ho amb la comunitat catalana per Twitter també va ser divertit, em sembla que tots en més o menys mesura vam sentir aquella nostàlgia i vam tornar a ser nens durant els 20-25 min de capítol. L'opening i l'ending em van agradar molt, mantenen aquella essència Sakura de sempre. El que sí que se'm va fer estrany va ser veure-ho en japonès acostumada com estic a veure-ho en català, però això aviat no serà problema, ja m'hi acostumaré.

Pel que fa a l'argument no puc dir gaire cosa encara, veurem com es desenvolupa, però per ara pinta bé. Això de les cartes transparents és força misteriós...

No podia evitar emocionar-me cada vegada que sortien els personatges per primera vegada, era un gran retrobament jajajaja Tant de bo algun dia el doblin al català...

Ja tinc ganes de veure el següent!
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

També he sentit el poder de la nostàlgia! Haig de dir però, que de moment si mantenen aquest nivell d'animació els 22 capítols aquesta serie serà brutal, perqué l'argument de moment al manga està sent molt Clam, amb molt misteri i detalls que a simple vista no semblen res, pero després si.

Coses que m'han encantat del capítol.
_Mantenir la OST original, i sobretot, quan es troben la Sakura i en Syaoran soni l'opening original en versió piano per donar encara més romanticisme a l'escena.
_ L'Ore de la Sakura era un detall del doblatge original que deien que la feia molt Kawaii, confirmo es molt bufó!
_ En Shimazaki continua igual com sempre i que duri sisplau, que duri! (I poder ser, més moments amb la Rika , la veritable parella amagada de la serie original.

Coses que m'han agradat-
_ L'opening i l'ending són molt macos, pero un reboot dels originals encara hagués estat millor
- La Tomoyo i la seva déria pels vestits, pero hauria de deixar de ser stalker de la parella, que volen privacitat coi

Coses que meh:
_ Que aclareixin d'una vegada si en Toya y en Yukito són amants o què, perqué això de dir tan naturalment que dormen a casa és un poc evident. Espero que aquest nou arc ho confirmo o desmenteixi
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs pel que fa al Toya i el Yukito, això sortia al manga original! Poso el que passava de veritat dins un spoiler per si algú no ho vol saber i, sobretot, per si no ho voleu saber, que no vull queixes després xD

Text amagat.
La relació del Toya amb el Yukito és canon i, com ja he dit, sortia al primer manga, passa que ho varen censurar moltíssim quan varen fer l'adaptació a l'anime. També sortien altres parelles que van censurar i que us poso dintre d'un altre spoiler per si no us en voleu assabentar:

Text amagat.

-L'Eriol i la professora estan junts
-La Tomoyo realment està enamorada de la Sakura al manga
-Una de les companyes de la Sakura surt amb un dels professors (si no recordo malament, crec que és la que diuen que no va al mateix institut que elles)


Pel que fa al Toya i al Yukito, aquí teniu un dels moments on es confirma, amb aquesta conversa de la Sakura amb el Yukito en la qual ell confessa que li agrada el seu germà. Yaoi is in the air, espero no fotre-vos la infància amb això...

Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hmm...

Sóc jo o està tornant a començar una altra vegada el mateix? A veure, no vull semblar hater, però... esper que innovin un poc respecte de la sèrie antiga, però també és cert que no poden fer res massa diferent perquè... Sakura és el que és, no és així?

Bé, a veure com va.

Per cert, podeu seguir el simulcast de Selecta Visión a YouTube (en castellà): https://www.youtube.com/user/manga/videos!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

UkiHana ha escrit: 07 gen. 2018, 22:00 Doncs pel que fa al Toya i el Yukito, això sortia al manga original! Poso el que passava de veritat dins un spoiler per si algú no ho vol saber i, sobretot, per si no ho voleu saber, que no vull queixes després xD

Text amagat.
La relació del Toya amb el Yukito és canon i, com ja he dit, sortia al primer manga, passa que ho varen censurar moltíssim quan varen fer l'adaptació a l'anime. També sortien altres parelles que van censurar i que us poso dintre d'un altre spoiler per si no us en voleu assabentar:

Text amagat.

-L'Eriol i la professora estan junts
-La Tomoyo realment està enamorada de la Sakura al manga
-Una de les companyes de la Sakura surt amb un dels professors (si no recordo malament, crec que és la que diuen que no va al mateix institut que elles)


Pel que fa al Toya i al Yukito, aquí teniu un dels moments on es confirma, amb aquesta conversa de la Sakura amb el Yukito en la qual ell confessa que li agrada el seu germà. Yaoi is in the air, espero no fotre-vos la infància amb això...

Imatge
Totes de sobres conegudes, algunes més evidents que d'altres pero no era cap secret. Sincerament, prefereixo pensar que són molt bons amics, pero suposo que les CLAMP són pioneres en introduïr aquestes contingut en un manga/anime per gent de mitjana edat i no m'hi queixaré, els dos personatges és complementen molt bé. Ara, espero que és centrin més en la història principal que ens regalin moments per les fujoshi perqué si xD
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Per fi he pogut veure el capítol i estic tan AHHHHHHH es perfecte! M'ha encantat tornar-los a veure a tots i és com si no haguessin passat 15 anys de quan els veia pel Super 3 <3 La Sakura, en Shaoran (mai li podré dir Xiao Lang ho sento), la Tomoyo, els dos cpanys tarats que li expliquen històries a en Shaoran,... m'encanten.

La història la trobo interessant, han començat amb bon ritme cosa que agraeixo, en seguida han anat al grano. Ara només falta veure per on anirà això de les cartes transparents. Estic dacord amb la @UkiHana en que l'història promet!

M'ha perturbat molt la veu d'en Yukito, és de nen de 5 anys i vale que ha de semblar innocent però trobo que s'han passat d'infantil. I per que en Keroro li diu Yogurtito? És cosa dels traductors o li diu així de veritat?

He vist el capítol per Selecta Visión i tot i que s'agraeix que posin els capis tant ràpids la traducció era una mica... rara. No de que estigués mal traduït si no que fan servir temps verbals molt raros. Si algú més ho ha vist per SV a veure si pot explicar-ho millor que jo. La última temporada de Shingeki tambe la vaig veure per SV i no vaig tindre aquesta sensació, suposo que dependerà del traductor.

Per cert tot i que als subtitols de SV si que posen Xiao Lang a les imatges de l'ending hi surt escrit Shaoran :roll: que vol dir? Shaoran és canon?
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Segon capítol!!

Doncs crec que aquesta vegada estava molt millor subtitulat, la veritat xD M'he fixat en el que va dir la @Nafi i és cert que al darrer capítol el vaig trobar més mal d'entendre, el d'aquesta setmana m'ha semblat ben traduït.

L'animació és una passada, ja ho vaig dir, però crec que s'hauria de tornar a dir, que quedi clar. Ah, i el Shaoran és com un pavo molt ocupat, no? No pot fer res perquè el tio té moltes coses a fer.... segur que està adequant la casa per dur-hi la Sakura :pervertmoon:

I bé, a part d'això han fet un pastís de llimona, que vulguis o no sempre va bé. Aquesta sèrie necessita més Yukito.

Text amagat.
Dir també que sóc un poc heretge i em passo tota l'estona pensant que el Toya i el Yukito es passen tota l'estona fent guarrades a l'habitació del costat mentre la Sakura i la Tomoyo viuen aventures amb agulles i tal. He crescut i ja no ho veig amb innocència :depre:
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Capítol #2

Segueix assemblant-se a l'antiga sèrie i a mi m'encanta, mantenen l'esperit de la sèrie i em sembla preciós. Al cap i a la fi els protagonistes tenen 12 anys tampoc té gaire sentit que es desmadrin no?

L'animació és orgásmica, ja tinc ganes de veure els vestits de la Tomoya amb alta definició. Sortirà algo de rollo bollo aquesta vegada? Amb en Toya i en Yukito ho estan fent, s'ha quedat a dormir amb ell :pervertmoon: jo també vaig pensar molt malament quan ho diu i quan apareix en Toya a l'habitació de la Sakura en plan 'no feu tant d'escàndol', això és que necessiten concentrar-se :pervertmoon:

Jo crec que en Shaoran es porta algo entre mans, com pot ser que no tingui temps lliure per a res? Que tens 12 anys home no exageris. Espero que torni la seva amiga xinesa que ja no recordo com es diu però que era divertidissima, fa falta. L'han anomenat així que no s'han oblidat d'ella.

Molt de hype pel següent capítol, estic disfrutant com quan era cria.
Imatge
Respon