Monogatari Series

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Imatge


Bona tarda tadaimatics/ques!!!!

Durant aquestes vacances de Nadal em vaig plantejar mirar aquest anime, l'acabo de començar i porto 4 capitols de la primera temporada (Bakemongatari).

Per aixo s'em ha ocorregut que potser algu tambe la tenia pendent i poder comentar-la de tant en tant (son moltes temporades xDD).
.

Ordre de visionat:

  • Bakemonogatari (2009) - 15 episodis
  • Nisemonogatari (2012) - 11 episodis
  • Nekomonogatari: Kuro (2012) - 4 episodis
  • Monogatari Series Second Season (2013) - 26 episodis
  • Hanamonogatari (2014) - 5 episodis
  • Tsukimonogatari (2014) - 4 episodis
  • Owarimonogatari (2015) - 12 episodis
  • Koyomimonogatari (2016) - 12 episodis curts
  • Kizumonogatari Part 1: Tekketsu (2016) - peli
  • Kizumonogatari Part 2: Nekketsu (2016) - peli
  • Kizumonogatari Part 3: Reiketsu (2017) - peli
  • Owarimonogatari Second Season (2017) - 7 episodis
.

Sinopsis

Text amagat.
La sèrie de Monogatari se centra en Koyomi Araragi, un estudiant de tercer any d'institut que és ara gairebé humà després d'haver estat vampir per un temps. Un dia, una companya de classe anomenada Hitagi Senjougahara, qui mai parla amb ningú, cau des d'una alta escala en els braços de Koyomi. Ell descobreix que Hitagi no pesa gairebé res, una contradicció física. Tot i ser amenaçat per ella, Araragi li ofereix la seva ajuda, i li presenta a Meme Oshino, un home excèntric de mitjana edat vivint en un edifici abandonat que el va ajudar a deixar de ser un vampir.

A mesura que la sèrie progressa, Koyomi ajuda a altres noies, cadascuna afectada per una "excentricitat". Per encarregar-se de les excentricitats, Koyomi depèn de l'experiència de Oshino al principi, i més tard, de Shinobu, la mateixa vampiressa que el va atacar, ara amb l'aspecte d'una nena de 8 anys.

Animeu-vos a veure-la amb mi :uki: :uki:


PD: Avui veure el 5-6 i dema 7-9, no crec que vegi mes fins el dia 26.
PD2: Tambe es pot veure en ordre cronologic pero jo he preferit en ordre d'emissio.

EDITO: per diverses raons, he deixat aparcada la visualitazacio per mes endavant, ja dire alguna cosa quan em torni a posar

Shancks l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 des. 2017, 21:44, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Alucard Ackerman
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 3
Membre des de: 22 ago. 2016, 22:32
0
1
Gràcies rebudes: 1 cop

Jo vaig veure totes les temporades a les vacanses d'estiu, casualment XD. A mí em va encantar, de fet, tinc totes les temporades descarregades en Bluray sense comprimir (sí, estic boig :urahara: ). També s' ha de dir que no és un anime que tothom pugi apreciar, jo no li recomenaria a tothom al menys.
Fas bé de veure-la en ordre d'emissió, de fet, les noveles en que es basa l'anime tampoc van sortir en ordre cronològic. Finalment, et recomano que busquis per google alguna imatge que expliqui bé l'ordre de les històries, sinò pots acabar amb un embolic bastant gran XD.

PD: Hola a tothom que es el primer cop que comento per aquí :hola:
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Kizumonogatari també es pot veure al principi (ordre de sortida de les novel·les en anglès), o just després de Bakemonogatari (ordre de sortida de les novel·les original). El fet que les pel·lícules sortissin tan tard és més per raons tècniques que artístiques, de fet les volien fer més d'hora del que van acabar sortint.

Jo vaig veure de Bakemonogatari a Tsukimonogatari tot seguit ja fa temps, i a partir de Owarimonogatari tal com van anar sortint. I ara esperant per la següent d'Owarimonogatari!

És un anime que m'encanta, jo recomanaria a tothom que com a mínim mirés el primer parell d'episodis per veure si li agrada.
Avatar de l’usuari
TheHGB
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 14
Membre des de: 15 març 2018, 10:35
0
1
Pronom: Masculí

Aquest és l'anime que em va fer aficionar-me als animes i he vist totes les temporades per ordre d'emisió. Però entenc que no és per a tothom. De fet la meva aportació al thread serà una breu llista de gent a la que vaig recomanar l'anime i no els va fer gaire gràcia:

-Una feminista radical (aquesta descripció me la va donar ella) que es va enfadar després del primer "segon" del primer capítol de Bakemonogatari.
-Un nano que creu que el pinacle de l'art és One Piece i que afrima que "en aquest anime no hi passa res"
-Un nano que va dir que s'havia de llegir massa i no li donava temps a veure que passava per lo que havia de pausar i això li tallava el rollo.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

3 anys despres de deixar-la al capitol 5 perque m'agobiava força i com no recordo res realment, he decidit donar-li una segona oportunitat desde 0, si paso del cap 5 be. Sino, vol dir que aquest anime no es per mi :riu:
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ja he acabat Bakemonogatari. Segueixo tenint un cacao mental important i no n'estic molt segur pero continuare mirant-la.

M'he trobat amb el maldecap de si veure Nisemonogatari o primer mira Kizumonogatari(les pelis), al final he optat per aixo ultim i les estic descarregant per veure-les dema.

-----------

He trobat aixo a MyAnimeList que potser us interesa, esta força ben explicat.

Ordres de visionat

Text amagat.
Imatge

Ordre cronologic de l'historia

Text amagat.
Imatge

Arcs de l'historia

Text amagat.
Imatge


PD: He trobat un fansub que es diu Ñyuum, que te tota la serie, els subtitols son força bons i resolucio 1920x816p. Si a algu l'interesa, que m'ho demani per MP.
Imatge
Respon