[Anime de Temporada] Itsudatte Bokura no Koi wa 10 cm Datta

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Kosmoentelecheia
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 18
Membre des de: 27 nov. 2017, 23:30
0
1
Gràcies rebudes: 5 cops

Imatge


What? ara estrenen un anime!? a aquestes alçades de la temporada?

Argument



Bé, històries d'institut, escolars amb pors i esperances, amors esvaïts... això veurem en aquesta sèrie, Perque a la preparatòria Saguraoka poden passar moltes coses on la Miou Aida, es trobarà amb el Haruki Serizawa, tot i ser diferents en personalitat, es complementen entre si, però cap dels dos té prou valor per dir-ho, fins que un dia, la Miou no ho aguanta més, i de camí a casa seva li pregunta...: "Haruki, t'agrada algú?". La resposta del Haruki és ambigua: "M'agrada algú... i a tu?". Les seves mans separades per tan sols 10 centímetres, però aquesta distància serà molt difícil de superar.

Aquesta sèrie provè en origen del grup de Vocaloid Honeyworks, convertida en LN, en formen part diferents històries que formen part d'un mateix univers i són simultànies. També incloc, i més endavant faré un post parlant de la película Zutto Mae kara Suki deshita.: Kokuhaku Jikkou Iinkai que també pertany a aquest univers i del qual s'hauria de fer un visionat per comprendre tot el que passa.

Aquest anime només conté 6 capítols de 23 minuts cadascun.


Opinió Personal



Aquest shojo, pot ser la revelació forta de la temporada, deixant a Just Because amb les ganes. És un anime d'institut com molts d'altres, amb relacions entre personatges, que sense destacar massa, fan que formin part d'una cosa més gran. Aquest anime fa olor a nostàlgia, temps passats, indecisions que ens evocaran a records d'adolescència (com a mínim per a un servidor que ja voreja els 30). L'animació destaca pel color, sent molt visual i amb una gran qualitat d'escenaris, val la pena recomanar-la i crec que en el format que la fan li ve com a anell al dit.






Imatge


Espero us hagi agradat.
Kosmo.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

@Kosmoentelecheia MOLTÍSSIMES GRÀCIES PER LA RECOMANACIÓ!! Vaig esperar que s'acabés tota (per 6 capítols em feia peresa suportar el hype) i la vaig acabar fa uns dies.

Imatge

Dir que EM VA ENCANTAR i que la recomano moltíssim. En només 6 capítols saben crear una història preciosa que enganxa, que et fa moltes ganes de saber com continua, amb uns personatges que em van agradar molt i amb un final tancat!! Realment em va agradar moltíssim, a més l'animació em va semblar molt bonica, així que encara més motius per veure-la!

No sé quins més motius us puc donar per veure aquest shojo, però de veritat que val molt la pena! Sense fer-vos massa spoiler us diré que tracta una història d'amor en el darrer any d'institut i se centra en el darrer estiu que aquests joves passen junts, en com combinen les seves aficions i s'enfronten als seus sentiments.,, No puc dir gaire més sense fer-vos spoiler!

Estic seguríssima que a l'@Ereza li agradaria però, sincerament, crec que és un anime àgil, ben contat i preciós, així que crec que pot agradar a tothom. Animeu-vos-hi!
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

@UkiHana MOLTÍSSIMES GRACIES! per recomanar-me-la pel chat l'he acabat ara i mare meva m'he emocionat molt fort, quina plorera.... gran anime 100% recomenable és preciós.

La Miou m'ha tingut enamorat tots els capitols <3 <3 <3 <3 :kawaii: :kawaii:
És massa poc coneguda aquesta serie...
Imatge
Avatar de l’usuari
Katniss
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 11
Membre des de: 26 nov. 2017, 19:00
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 2 cops

Ha estat dels meus preferits aquesta temporada passada deixant força enrera Just Because! pel que fa a shoujo. L'animació és preciosa i la història, en estar compactada en 6 capítols, passa molt bé perquè constantment passa alguna cosa i et manté enganxat. El recomano molt! <3
Avatar de l’usuari
Sora
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 27
Membre des de: 04 gen. 2018, 15:27
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 16 cops
Gràcies rebudes: 11 cops

Els tres primers capítols me'ls he passat "heitejant" i dient q era una copia de relife. En canvi, els tres últims me'ls he passat plorant, o sigui q els meus respectes!! Jaja

Nota: 7/10 :crispetes:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Com que na @UkiHana me la va recomanar, vaig decidir veure-la pel repte d'anime.

No m'ha desagradat. Ara, l'he trobada bastant cliché.
Potser és diferent a la resta de shojo, però com que no en consumesc, no vos ho sabria dir.

És una història curta, i s'agraeix, però així i tot, els capítols del nus es fan un poc... llargs i l'argument avança poc!

No ho sé, és bastant una pavada. Una pavada guapa i relativament ben presentada, però una pavada.

La veritat, però, és que el final m'ha agradat, i així com pensava el protagonista. També m'ha agradat l'evolució d'ella, tot i que -evidentment- s'equivoqui d'una forma super pava.

La resta de personatges són també interessants.

Ara bé,
Text amagat.
No pot ser més de telenovel·la que et salvi algú, que estigui relacionat amb qui t'agrada i a sobre acabi palmant-la! Aaaaandaya. La reacció d'ella no s'entén per enlloc, així com tampoc s'entén que fins llavors no s'hagués destapat qui l'havia salvada.


Bé, he passat dues horetes entretengudes.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Havia de veure un shojo i m'he decidit per aquest, la @UkiHana me l'havia recomanat i ella mai s'equivoca. La veritat és que els shojos sempre em posen molt nerviosa perquè els adolescents em posen nerviosos, tot és molt intents i dramàtic! A partir d'aquí hi han spoilers, no segueixis llegint si no l'has vist!

Quan descobreix que el germà d'en Haruki va se qui la va salvar i decideix deixar de parlar-l'hi a en Haruki, qui sentit té això? El teu germà em va salvar i per això no et puc parlar més, quines ganes de torturar al pobre noi! Sort que les dos amigues acaben posant una mica de seny a la situació perquè m'estava tornant boja.

Els protes m'ha posat molt nerviosa durant tots els capítols, tanta tensió sense resoltre, maleïts japonesos reprimits! Per sort al final tot acaba bé, si m'haguessin deixat amb el final obert sense lo de set anys després m'hagués agafat un atac de cor la veritat.

Tinc clar que els shojo no és el meu gènere però m'ha agradat, ha sapigut explicar una història maca en molt pocs capítols i han aconseguit crear personatges ben construits (dintre del possible). Els millors són els amics especialment, sobretot el que es casen al final <3 També és d'agraïr que duri 6 capítols, potser si l'haguessin estirat més ja hagués sigut més difícil de tragar.

És un bon anime si no tens ganes de gaire res complicat i tens ganes de tornar a l'adolescència on tot el que feies donava vergüencita ajena. Crec que una de les coses que més m'ha agradat és que estiguessin relacionats amb l'art d'alguna manera, i que fos tant un anime de romanç com de coneixement personal, ha sigut més que una simple història d'amor adolescen. Tot i que fer esperar-la set anys sense ni tan sols trucar-la m'ha semblat molt cruel!
Imatge
Respon