Anime Hivern 2018

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Bona tarda tadaima!!!

Gomen pel retras en pujar-ho! Ultimament no tinc temps (es el primer cop he tingut que deixar animes a mitges per no poder seguir el ritme :( :( )

Aqui teniu els charts d'aquest hivern i venen molt carregats!!!!
Imatge
Mes gran: http://image.anichart.net/i/Winter.jpg

Charts:
http://anichart.net/Winter-2018
https://www.livechart.me/winter-2018/tv
https://myanimelist.net/anime/season/2018/winter
https://honeysanime.com/es/cartelera-de ... erno-2018/

El que jo veure:
- Violet Evergarden, simplement precios i amb moltes ganes de que comenci.
- Death March Kara, segueixo el manga i val la pena.
- Nanatsu no Taizai 2
- Overlord 2, per fi surt!!!
- Yowamushi Pedal 4
- Dagashi Kashi 2

VIOLET EVERGARDEN!!!!!!

<3 <3 <3 <3 <3

De moment aquest 6 els mirare si o si, en veure algun mes de cap de setmana i poco mes. Recomano moltisim Violet Evergarden, es sense dubte l'estrena de la temporada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Uo uo

De les noves, jo seguiré Nanatsu no taizai segur.

Si hagués vist les anteriors, també em faria ganes veure Basilisk o Sakura. Si no fa falta haver-se vist lo anterior, potser m'hi anim.

De les que continuen, continuaré amb Black clover, Mahotsukai no Yome i Osomatsu-san.

M'ha cridat l'atenció la pel·li de Mazinger Z. Hmmm...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Moltes estrenes esperades aquesta nova temporada. No sé pas si podré seguir tot el que m'agradaria. Així d'entrada les que veuria son:

-Citrus. El yuri sempre s'ha de veure. A veure que tal estará l'anime.
-Hakumei to Mikochi. Tota la pinta que serà el slice of life més interessant de la temporada.
-Ito Junji: Collection. Amb ganes de veure com ho adaptaran. Espero que sigui millor que l'adaptaciò de Gyo.
-Mitsuboshi Colors. Per fi les lolis animades! Es el que més espero aquesta temporada. Humor molt semblant a Yotsuba i amb tres lolis úniques.
-Overlord 2. Veurem com avança la segona temporada.
-Violet Evergarden. Es Kyoani, per tant s'ha de veure.
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
Kosmoentelecheia
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 18
Membre des de: 27 nov. 2017, 23:30
0
1
Gràcies rebudes: 5 cops

Acostumo a no mirar les estrenes de temporada, m'agrada mirar dia a dia les estrenes i sorprendre'm amb les coses que vaig trobant! Sí que sé però algunes de cara a l'any vinent com la 3r temporada de SnK, o la temporada final de Fairy Tail, però tampoc gaire cosa més.

Ja aniré pujant resenyes!
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Moltes gràcies @Shancks pel post!! :visca:

Ja tenc ganes que comenci la nova temporada! Ve bastant carregadeta i espero que sigui tan satisfactòria com la bona pinta que fa...

Jo seguiré les que no hauran acabat aquesta temporada i unes quantes més:
-Osomatsu-san
-Shokugeki no Soma
-Black Clover
-Mahotsukai


I n'afegiré:
-Basilisk: UUuufff, la primera temporada em va marcar moltíssim, això s'ha de veure sí o sí.
-Card Captor Sakura: Sentiments contradictoris: tenc molts bons records de la Sakura, si ara em fan una pífia no sé si ho podré perdonar...
-Nanatsu no Taizai: a veure si troben el membre que els falta d'una vegada! xD
-Violet Evergarden: Haurem de fer-li cas al Shancks
-Touken Ranbu Hanamaru: segona temporada a la fi! La primera em va parèixer un poc fluixeta, a veure si millora...


I a tot això, la peli de Bungou Stray Dogs!!! :visca: Una temporada que promet moltíssim, espero que no acabi decebent.
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Per fi arriba l'anime de Citrus <3 <3 <3 Pensava que no ho arribaria a veure mai, espero que no la caguin massa en l'adaptació.

Són un MUST també:
- Sakura: la Sakura a l'institut, per fi parlaran explícitament del rollobollo amb la Tomoyo? I el yaoi per fi s'atreviran a fer-lo més evident? Vull que surgeixi més la bisexualitat d'en Shaoran. Ja va sortir un OVA al setembre que crec que fa de pon entre la vella i la nova sèrie, no se si és necessari veure'l ja us ho diré.
- Nanatsu no Taizai: fa mil que espero la segona temporada, no crec que decepcioni si segueixen en la mateixa linea.
- Basilisk: tinc curiositat per veure que coi expliquen després de com acaba la primera temporada. L'imatge de l'anime diria que és exactament la mateixa amb els mateixos personatges, serà un remake? O una història paral•lela? Ho haurem de descobrir.

Per la resta em deixaré aconsellar per vosaltres si creieu que hi ha algo que van realment la pena.
Imatge
Avatar de l’usuari
Katniss
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 11
Membre des de: 26 nov. 2017, 19:00
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 2 cops

Sí que ve carregadet! Jo miraré els següents, entre nous i continuacions:

Mahotusukai no Yome
Citrus, que a la meva millor amiga li encanta el manga i vol que miri l'anime sí o sí :roll:
Cardcaptor Sakura: Clear Card-hen, s'ha de veure, és Sakura. Només espero que NO em decebi... Per cert, si no heu vist l'OVA us la recomano, és preciosa.
Violet Evergarden

I provaré Koi wa Ameagari no You ni, l'argument m'ha cridat l'atenció. Però si no m'agrada el deixaré.

No em vull enganxar a gaires més animes perquè després no tinc temps per veure'ls amb els estudis :( Ja aquesta temporada n'he droppejat alguns (Black Clover, Inuyashiki...) perquè no m'han acabat d'enganxar i per falta de temps...

Això és tot!
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Mare meva, on tinc el cap, ja m'oblidava de Koi wa Ameagari no You ni. Li tinc moltes ganes també, igual que al manga que ha estat llicenciat per Tomodomo i sortirà al gener.
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
Kosmoentelecheia
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 18
Membre des de: 27 nov. 2017, 23:30
0
1
Gràcies rebudes: 5 cops

UkiHana ha escrit: 30 nov. 2017, 09:55
-Card Captor Sakura: Sentiments contradictoris: tenc molts bons records de la Sakura, si ara em fan una pífia no sé si ho podré perdonar...
T'has vist l'OVA? Corregeix el final de l'anime i l'adapta al manga! Per tant la continuació serà la de l'OVA, no pas aquella amb la que ens vàrem quedar el seu dia.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Ostres, doncs al final no l'he vist!! El vaig començar quan va sortir però no el vaig acabar i el vaig deixar a mitges :nopotser: M'hi hauré de posar ja!! Moltes gràcies per recordar-m'ho, que encara hauria començat l'anime i m'hauria quedat un poc boja sense saber per què :riu: :riu:
Respon