Osomatsu-san

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Us vinc a recomanar la sèrie del Suneo, que no pot ser que no l’hagueu vist (I no serà perquè no sigui famosa…) Us presento Osomatsu-san.

Imatge

Osomatsu-san



Segur que molts us sentireu identificats, perquè són sis germans bessons (amb això potser no) però que són uns ninis que cuidao i es passen la vida intentant seguir com a bons ninis, sense fotre res. Un d’ells és otaku. Vinga, doneu-li dur.

Osomatsu-san ens mostra la vida de sis bessons:

-Osomatsu: el major. És el líder dels bessons i li encanta la seva vida de nini.
-Karamatsu: parla mig en anglès, li agrada la roba estrident i porta sempre ulleres de sol.
-Choromatsu: És otaku. La seva vida es resumeix en idols i fer-se palles.
-Ichimatsu: Li agraden els gats i és antisocial.
-Jushimatsu: Està com una puta cabra i és el puto amo. Huscle, huscle, muscle, muscle!
-Todomatsu: També conegut com a Totty és el germà petit metrosexual i un poc afeminat.


I la sèrie de què va? L’argument és aquest, històries de sis germans ninis que es passen el dia cercant feina sense gaire èxit, buscant nòvia o vivint aventures molt curioses. Sí, no és el gran argument del segle però és MOLT DIVERTIDA. Només per això, ja l’hauríeu de veure, perquè els gags són molt bons!

Imatge


Què més us puc dir? Teniu personatges caricaturitzats, animació bastant bona (sobretot si tenim en compte que tots pareixen trets de Doraemon) i sé que això no us convencerà, però els seiyuus són de primera!

A més, els secundaris són tan divertits com els principals, potser fins i tot més. Teniu l’Iyami, un fracassat amb aires de superioritat que només se’n vol anar a França, el Dayon que no sé exactament com definir-lo però que és com un home molt feliç o el Hatabou, un nen amb una bandera del Japó al cap i amb una fortuna d’espant. Tot això, amb la Totoko, la filla d’uns peixeters que vol convertir-se en una idol temàtica sobre peixos. Preciós genocidi marítim…

Per què he de veure la sèrie del Suneo? Perquè com ells, t’agrada no fer res i així com a mínim faràs una cosa útil i riuràs a saco. No necessites més motius, mira-la ara mateix ÉS DIVERTIDA i RIURÀS MOLT!

Imatge


He de confessar que jo també tenia moltíssims prejudicis abans de veure-la, sobretot pel dibuix que no m’agradava gens, però li vaig donar l’oportunitat i al primer capítol em varen comprar de manera absoluta. De veritat, si us molesta l’estètica, sudeu d’aquest tema, ja veureu com no és important.

Endinyeu-li!
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

JA ERA HORA D'UN POST DE OSOMATSU SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo la descripció dels germans m'hagues explaiat moltissim mes, i en tot, soc massa fant, i si estiguesis ene l fandom diariament fliparies amb cada cosa que surt XDD i la nova temporada esta plena de eastereggs de tot el que ha passat durant l'any i mig que han estat guanyant diners descaradament venen merch i creant fanservice com gitanos de cualsevol cosa posible XDDDDD

es una serie bonissima i maravellosa(descomptant el capitol 24 de la primera temp que em va induir a iuna depresió molt grosa) i ARGH no tinc paraules mola massa els gags. 10/10
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

M'ho he passat molt bé veient aquest anime.

Que no vos tiri cap enrere que pareixin en Nobita! No és GENS per a nens.

Ho compararia amb Gintama, però sense gens d'història, només els gags.

I els gags... diria que són encara millors.

Animeu-vos-hi! Ara n'estan fent una segona temporada!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Bé, ja ha acabat la segona temporada. Realment no sé què dir-vos, en general ha estat molt més fluixa que la primera. Així com a la primera temporada recordo haver rigut moltíssim i acabar un capítol en pla "buaaah, això és brutal" crec que durant la segona temporada no he tengut mai aquesta sensació.

De fet, alguns capítols se m'han fet un poc avorrits o no he acabat de passar-ho bé... i és una llàstima perquè és una gran sèrie i els personatges tenen molt de potencial, però en aquesta segona temporada no els han sabut esprémer bé... Pareix que simplement han repetit l'esquema de la primera temporada sense mirar d'evolucionar gens i els ha sortit malament.

Després d'aquesta pífia, faran tercera temporada??
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

UkiHana ha escrit: 28 març 2018, 22:09 Bé, ja ha acabat la segona temporada. Realment no sé què dir-vos, en general ha estat molt més fluixa que la primera. Així com a la primera temporada recordo haver rigut moltíssim i acabar un capítol en pla "buaaah, això és brutal" crec que durant la segona temporada no he tengut mai aquesta sensació.

De fet, alguns capítols se m'han fet un poc avorrits o no he acabat de passar-ho bé... i és una llàstima perquè és una gran sèrie i els personatges tenen molt de potencial, però en aquesta segona temporada no els han sabut esprémer bé... Pareix que simplement han repetit l'esquema de la primera temporada sense mirar d'evolucionar gens i els ha sortit malament.

Després d'aquesta pífia, faran tercera temporada??
TANTÍSSIMA RAÓ!! Un fraude TOTAL.
La primera va ser una petita joia que com tu dius, esperaves amb ansies, ja que era un nonstop de riure. Jo aquesta segona temporada l'he dropejat perquè ...no. No se que han fet. No se si han canviat de guionistes o alguna cosa, però no es el mateix, es pitjor. En tots els sentits.

També dir, que crec que ja ho vaig comentar en algun lloc, que quan es va acabar la primera temp hi havia un fandom tan però tan gros que van aprofitar per fer mil jocs ovas i tota la pesca. Cada setmana treien coses noves,creant mes histories y mes diàlegs entre ells, tot era fabulós. Era bàsicament com si l'anime no s'hagues acabat. I sincerament esperava que totes aquestes coses NOVES que habien creat en l'any i mig d'acbarla les reflectissin dins la nova temporada. (que ja dic, que era MOLT MATERIAL I MOLT BO) Però pa que? Ains. Fatal. Mira que vaig ser una fan obsessionada.. :( lleig
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sí... crec que coincidim. No sé si és que ja m'he cansat de veure el mateix o si senzillament era més dolent o què, però no m'ha agradat tant com em va agradar la primera temporada.

S'ha de dir que tampoc era cap cosa de l'altre món, però feia gràcia! Molta!! I... ara ja no. Per tant, si lo únic que tenia era que feia gràcia... No ha quedat res...

Bé, ja està.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops



Imatge

Osomatsu-san, the movie




Doncs vam veure la pel·lícula d'Osomatsu-san, aprofitant que aviat estrenaran la tercera temporada (la segona bona, perquè la segona no compta).


Argument

Doncs la pel·lícula, a grosso modo, comença a una reunió d'exestudiants d'institut que no va gaire bé... Els pobres nini són uns incompresos i tothom se'n riu d'ells... Passa el vespre i, el matí ens porta a un món de records, perquè un dels germans Matsuno té remordiments d'alguna cosa del seu passat, de l'època d'estudiants d'institut...

I allà descobrim com eren els germans quan eren estudiants i que, en aquell moment, no es duien del tot bé, en sabem els motius i també anirem rient una bona estona.


Opinió personal

Doncs em va agradar força, sobretot al principi, que és quan hi ha més bromes i és més divertida. Quan els veus d'estudiants és molt divertit, evidentment el Totty és moníssim de la vida i se l'ha d'estimar, però en el fons els estimes tots perquè és que són molt divertits els cabrons xDDDD I no només els germans, la Totoko i tots els altres de joves, brutaaaaaaal.

I la cosa es posa més interessant quan descobreixes per què són allà (SPOILER ALERT) i és que el Karamatsu va rebre una carta d'amor... però no sabia per a qui era i ara vol saber què deia la carta!!!! Així que tota l'aventura per endevinar si algun d'ells hauria pogut tenir nòvia durant l'època d'institut! Que algú dels 6 podria deixar de ser vergeeeeeeeeeeeeee!!

A partir d'aquí, aventures per trobar la noia que els va enviar la carta, el món que es desmunta i la trobada amb els seus respectius joves... Finalment solucionen l'interrogant i la veritat és que, en resum, és una pel·lícula graciosa, divertida, entretinguda per passar l'estona. No entra en grans aventures ni intenta fer una trama super complicada i això em va agradar, sovint mires una pel·lícula i si no acaba en una batalla de quatre hores pareix que no és bona, però em va agradar el ritme, em va agradar que fos amb l'objectiu de riure, com esperava d'Osomatsu-san, no em va decebre gens!!

Doncs res, la recomano per passar l'estona, per riure i descansar amb un bol ben gran de crispetes i aigua per si un cas us toca riure amb la crispeta a la boca i us ofegueu, no us ofegueu per favor.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

És una pel·lícula divertida que continua el mateix tipus d'humor absurd característic d'Osomatsu-san. L'argument es desenvolupa en un -literalment- món paral·lel, així que la trama de la sèrie original no avança res.

Crec que aquesta pel·lícula té dues meitats ben diferents: la part en què es troben la situació i s'ho passen bé i la part en què intenten arreglar-la. Sincerament, vaig passar més gust de la primera que de la segona.

La veritat, és bastant divertit veure'ls de joves i veure com es barallen entre ells.

Eh, si heu vist tot Osomatsu-san, podeu veure-la. Segueix en la línia i és divertida.
Imatge
Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Jo, com a part bastant otaku MAL del fandom d'osomatsu,en aquesta tercera temporada m'estan donant la vida. Sincerament. No se si algú que no es shipper ni esta endinsat profundament ene l fandom pot gaudir-la tant, pero espero que si. I mira que no es ni de tros tan bona com la primera, pero uf, ens estan donant cada regal i cada easteregg i cada merda que ens estem quedant ben alimentats. Gracies staff per alimentarnos, amén.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon