[Anime de temporada] Mahoutsukai no Yome

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Darrer capítol vist, a la fi...

A veure, no sé si ho he entès bé, però al final tot ha estat que com que ell li fica el braç a ella a la panxa, connecten així els seus sentiments i ella guanya la batalla de fer més peneta i per això, com a recompensa, el Cartafilo li arregla el brazo pajero? I això no ho podia haver fet amb l'intercanvi ocular o és que canviar-se d'ulls és una cosa rutinària sense importància? Parlant de coses rutinàries, m'agradava molt el personatge del Ruth i no ha fet res en tota la puta temporada joder!!

A veure, també és culpa meva que m'hagi decebut perquè tenia moltes expectatives posades en aquest anime, tothom en parlava meravelles del manga però potser és d'aquestes històries que, passades a anime, perden, perquè sincerament, he de confessar que en moltes ocasions no he entès què passava i, a d'altres, m'he avorrit sobiranament...

Imatge
Jo empassant-me aquest anime...


Al final l'he acabat perquè la tenia començada però se m'ha fet repetitiva, amb un guió molt fluix, amb un esquema que sempre sempre sempre acabaven repetint i que, quan estaven en problemes, apareixien els dracs per fer la cosa molona. Sempre igual amb la Chise prenint mal, l'Elias que encara no entenc de quin pal va i un munt de personatges secundaris als quals no he acabat d'agafar del tot carinyo perquè tampoc acaben de tenir gaire rellevància, tret de l'Alice i el Lindel que ens van explicar un poc d'on surten. I a tot això coses kawaii perquè sí i un munt de màgia que no es molesten en explicar-te...

No sé, m'agradaria llegir les vostres opinions a veure què us ha semblat, potser sóc jo que no he acabat d'entendre del tot de què va això o no ho he pillat bé, però sincerament, no m'ha acabat d'agradar i em sap com a greu. En general li poso un 6, no ha estat una absoluta merda però tampoc l'he gaudit gaire...

Text amagat.
M'he passat tot l'anime pensant si l'Elias la té de hueso o no... Vosaltres què en penseu?

Vota "Hueso.si" o Vota "Hueso.no" per saber què s'amaga dintre dels pantalons del mag de l'espina!!

PD: És important, debatem-ne!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hueso.no

Text amagat.
Li veiem la mà i no la té huesuda. El penis tampoc ho deu ser.


Bé, què més puc dir quan ens hem passat criticant l'anime des del primer capítol? xD

La cosa: tot massa bonic, massa superficial. Massa episòdic, crec. Passen coses, però tot s'arregla molt fàcilment. No sé. Raro, no?

Ara bé, la situació d'ara és un "bon" punt de partida per a més història. Creieu que en veurem la continuació?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Doncs sí nois...més o menys penso com la majoria dels últims comentaris. Tampoc entenia res i jo molts cops em sentia idiota. No puc dir res més que no hagueu dit ja.

Text amagat.
però...i si no en té? amb això ja tindriem una altra temporada
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Giggles ha escrit: 08 abr. 2018, 22:07
Text amagat.
però...i si no en té? amb això ja tindriem una altra temporada

BUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, m'hauria passat tota la temporada menjant-me el cap per reeeees! Dir com a anècdota que ma mare va comprar l'altre dia dàtils SIN HUESO i vaig riure moltíssim xDD

Bé, en definitiva, no només no em va agradar l'anime (de moment per sort no han anunciat segona temporada) sinó que se'm van llevar completament les ganes de llegir el manga... I dir també que, tret de la conya de Hueso.si, Hueso.no... l'Elias no va ser un personatge que m'agradés gaire... Bé, en fi, aquest anime és com la paella, que pareix molt bonica però que quan la tastes és com puto fàstic absolut (no m'agrada la paella, sorry xD)

On hi hagi un bon pernil, sobra la Sin hueso!! :pernil: :pernil: :pernil: :pernil:
Respon