[Anime de temporada] Mahoutsukai no Yome

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Capítol 13

Vaja! Ara s'ha posat interessant!

Durant tot el capítol... no heu notat que era com diferent del que hem vist abans? No sé, a mi m'ho ha semblat però no sabria dir per què.

Ara... el final... WTF!

Espero que conservi l'habilitat de tenir forma de guineu! :D
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
lostbrain
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 165
Membre des de: 26 nov. 2017, 16:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Aquestes festes he avançat força amb el manga i m'he animat a veure un quants capítols més de l'anime. M'ha sorprès bastant, tal com ho va fer quan vaig veure el primer episodi. Es manté la bona animació i es força fidel al manga. Potser i tot m'està començant a agradar més l'anime que el manga. L'aniré seguint a poc a poc.

Es trist també que dels animes de l'anterior temporada es el que encara vagi seguint. Inuyashiki i JustBecause m'han quedat penjats al capítol 9 tots dos... A veure si em trec la mandra de sobre i els acabo d'una vegada xD
Quants de valtres heu fet una cambuleta?!
A qui no li agraden els potxons, la llum de bocafoscant, i els moixons cantant a primera hora del maití...?
Algú no s'haví taleat que als Pallars parlem un català diferent?!!

parlapallares.cat
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Hahahahaha, t'entenc @lostbrain, a mi també m'ha quedat penjant al capítol 9 Gintama xDD No sé què deu tenir aquest número però es veu que quan ho vas mirant sense gaires ganes passa això de deixar-ho i després posar-s'hi és un infern xDD

Capítol #13

Culebron intesifies... A mi això que la Chise, per tal de no tornar a sentir la solitud, ja li vagi bé dependre d'un monstre com l'Elias em fa un poc de repelús. Però bé, suposo que si m'ho miro d'aquesta manera l'anime perd la màgia xDD Les ovelletes congeladores molen, a l'estiu em demano una!

I bé, el final m'ha agradat molt, a veure com segueix la cosa, però era evident que el monstre aquell de sorra no era massa bon tipejo...
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Puc ser hater?

Sorry, no m'està agradant. Al final trobo que només són coses boniques sense gaires explicacions i tot en un món de màgia on la màgia és el que importa menys i el que menys t'expliquen. Que sí, que les ovelletes que suren són molt kawaii però, pel meu gust, li està faltant alguna cosa. És tot: la Chise és feble, a la Chise se la pela ser feble i sempre està ajudant els altres i sempre, sempre, sempre acaba mal parada i l'Elias la renya. I així tota l'estona. I pareix que quan la història comença a ser fluixa sempre treuen el recurs dels dracs...

No és tampoc que no m'agradi gens, però no em sembla res de l'altre món i, sincerament, tenc ganes que s'acabi perquè ja és que la miro per obligació.


(Sorry)
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Estic posant ganes cada setmana però m'està decebent una mica. Últimament hi hagut algun episodi que m'ha agradat més, però al final ha tornat al mateix. Paisatges bonics i poca història, poc desenvolupament i poca acció.
Potser és millor llegir el manga?
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Giggles ha escrit: 27 feb. 2018, 22:50 Estic posant ganes cada setmana però m'està decebent una mica. Últimament hi hagut algun episodi que m'ha agradat més, però al final ha tornat al mateix. Paisatges bonics i poca història, poc desenvolupament i poca acció.
Potser és millor llegir el manga?
Completament d'acord! :lloa: :lloa: :lloa: No m'he llegit el manga però m'imagino que potser deu ser més tendre i deu arribar més al cor que no pas l'anime... En ser una història lenta, suposo que el manga és com millor, però a mi personalment a l'anime em decep perquè és tota l'estona coses boniques perquè sí però, no sé... la trama no avança.

Ens han insinuat moltes vegades que la Chise hauria d'estudiar (li han dit ja dues vegades) però la noia es limita tota l'estona a salvar la gent i a posar la seva vida en perill i a tenir una relació CREEPY AS FUCK amb l'Elias.

Però bé, el que diu la Giggles, massa bonic tot, paisatges molt xulos però MOLT poca història i això, amb 24 capítols, acaba cansant... Jo sincerament, els darrers capítols és que ja la miro per obligació perquè no tenc ganes de mirar-la però la vull acabar... Sap com a greu, però la veritat és que arriba un moment que aquest anime no m'aporta ja res. A veure si amb els capítols que queden això avança un poc (ho dubto)
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

A mi m'està passant una mica igual que el que ja comenteu per aquí. L'últim capítol em va semblar una mica millor, però tenint en compte que l'anime ja s'acaba dubto que pugui fer gaire res per millorar aquesta sensació que m'ha deixat de no anar enlloc i aportar més aviat poquet. Les últimes setmanes em feia bastant pal posar-me amb l'anime, però com que falta tan poc per acabar em fa una mica de pena això de deixar-lo... Tot i així el meu problema no crec que no sigui que "no passa res", sinó que fan que sigui poc entretingut. Bàsicament, altres anime tipus "slice of life" on no passa absolutament res poden ser infinitament més interessants que aquest, que en teoria té una història per explicar... I aquí està el punt, en principi et donen una història que és el que realment interessa però és com que no volen arribar mai al punt. Tot i així seguiré a veure com acaba la cosa...
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A un capítol perquè això s'acabi aquest avorriment, dir que li tinc carinyu al Joseph, (com era d'esperar-se) i que, de veritat, no entenc el rollo monstre xungo de l'Elias. Mireu, quan va començar el capítol no vaig entendre una merda del que passa al bosc (la noia aquella que ajuda a l'Elias a trobar la Chise és la mateixa tetuda que va sortir abans? I per què ara no és tetuda?) i tampoc vaig entendre la part de les bruixes, patillada total (que es transforma en toro, looooooooooooooooool). Pot ser més random la cosa o què?

A veure, dir que el Joseph, per ser sepultureru, tenia una bona casa i tal i que molt llest no era perquè li tiraven pedres però que les podia com esquivar a full... i bé, al final fa una FUSIÓN tot preciosa amb el Cartafilo (a veure, jo veig algú mig enterrat i desconfio eh, però tu com vulguis...) i viu maleït pels segles dels segles, havent-se de canviar de membres tota l'estona per haver ajudat una persona... preciós (no, en realitat no, però jo és que ja flipo xD)

I la Chise mentre en pla tsundere "Elias, estic enfadada amb tu, i amb el Ruth també i amb tot excepte amb la bruixa random que es transforma en toro" (em va traumar, vale?) no sé... que no li facin pupa al Joseph, que és l'únic que em mola (i l'Alice, al final ha resultat que molen més que l'Elias-Sin-Hueso)
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

No és que esperés la gran cosa, però el tema amb en Joseph m'ha semblat una mica meh... o sigui... és que s'ho busca tot sol això d'estar maleït, no? Es veia a simple vista que el senyor enterrat a terra no duria res de bo, i molt menys quan ell mateix ja veia que ni millorava ni empitjorava. No sé si va passar alguna cosa enmig i no ho he pillat, però si veus coses rares, no et fusionis amb ell carai! No sé, em va deixar molt pillada aquesta història, i en plan mal, o sigui, ets una mica curt, nano. Però vale xd

Pel que fa la resta... doncs sí, molt random: el toro va ser pues ok, i la Titania en miniatura igual, no sé pas d'on baixava i tampoc ho van explicar, simplement és així, pel que fa l'Elias i el seu moment de lucidesa també va ser molt per conveniència, és a dir, estàs enmig del bosc sense saber què fer i després vénen les fades i ja ho té tot clar i a lloc... tampoc entenc molt bé com han aconseguit trobar la Chise, però tal i com va anar el capítol ja m'és una mica igual.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Res té massa sentit, eh?...

Bé, ara ja hem vist el passat del dolent, ara ja sabem que és dolent per un motiu i ja podem tenir llastimeta per ell.

:roll:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon