[Anime de temporada] Love Live Sunshine 2

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Aquests dos darrers capítols M'HAN ENCANTAT!!

Això sí que és anar incrementant el hype i fer l'anime de cada vegada millor. I mira que, en la meva opinió, va començar fluixa la cosa. Bé, no m'enredo més:

El capítol passat: preciosa la història de les noies de tercer!! Molt bonic el flashback amb les estrelles, la Mari sempre ha estat una rebel! Cadascuna agafarà el seu camí, però ho fan amb la certesa que es tornaran a veure. La Mari conduint ha estat la hòstia (no sabia que al Japó et podries treure el carnet tan prest...)

Aquest capítol: m'agrada que no hagin salvat l'escola, ho fa diferent d'Otonokizaka i s'agraeix. No sempre ho pots guanyar tot i el festival de clausura m'ha encantat!! La You, quan es puja a la capsa per cercar school idols... s'ha sentit nostàlgic. I la Mari ha tornat a tenir un paper rellevant aquesta vegada!

Sóc jo o estan intentant que les menys populars, com la Chika i la Mari vagin agafant protagonisme?? Perquè no treuen més la Kanan i la You??? :(
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Aquest penúltim capitol ha sigut en la meva opinió molt bo en tots els aspectes.

S'han mostrat els sentiments i les motivacions de totes i cada una de les integrants de Aquors, m'he emocionat i tot XD.
Els vestits de la final són preciosos, espectaculars, els millors que han sortit a sunshine. Especialment tenint en compte cada una d'elles te un rol diferent dintre dels vestits i els hi queden de meravella. <3 <3 <3
La canço de la final també m'ha agradat molt i crec que és molt bona perquè representa aquest canvi d'institut, anant a un mon nou.
I no em puc deixar a en Shitake animant-les des de casa amb un pal de llum a la cua! XDD

En conclusió encara que quedi un capitol ja que serà tot dedicat a la graduació i separació del grup segurament crec que dir que aquesta segona temporada a anat millorant capitol a capitol no és cap tontera especialment els últims 4 o 5 que han aportat una gran millora a l'anime.

:unicorn: :unicorn:
Imatge
Respon