[Anime de temporada] Black Clover

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Anime de temporada. Tardor 2017

Black Clover




Argument

L'Asta i el Yuno varen ser abandonats junts a la mateixa església i han estat inseparables de llavors ençà. De nens, van prometre que competirien contra l'altre per veure qui dels dos esdevindria el mag més poderós. TPerò els dos germans són molt diferents: El Yuno és un geni amb màgia, amb control i amb un poder increïble, mentre que l'Asta no pot utilitzar la màgia, i per això es passa el dia entrenant físicament.

Als 15 anys, tots els joves del regne reben un Grimoire. El Yuno aconsegueix un llibre espectacular amb un trèvol de quatre fulles (se sol rebre un de tres fulles), mentre que l'Asta no rep en absolut. Però això no atura l'Asta, que no dubta gens en posar-se en perill per defensar el Yuno quan és atacat per un mag desertor. Amb aquest acte heroic, l'Asta rep el seu Grimoire: un trèbol negre de cinc fulles.


Capítol #1
Text amagat.
Primer de tot, molt rallant la veu de l'Asta. Però moltíssim... no he llegit cap crítica bona sobre el paper que va fer ahir al primer capítol, (ara vindrà quan us ha encantat, sempre passa xD). Però bé, a part d'aquesta rallada monumental (si arriba a dir una vegada més "mada, mada" m'hauria pegat un tir, en sèrio) la veritat és que no podia evitar relacionar-ho amb altres Shonen tota l'estona, però tampoc em sorprén perquè realment tots són molt iguals (tot i que al prota no li veig jo gaire carisma...)

I bé, l'animació bé, la música normaleta, tot molt Ao no Exorcist, molt D.Gray-Man, molt Naruto i Sasuke i molt popurrí de tot. La veritat és que algunes de les idees no em varen disgustar, com tot el tema de la màgia,
els Grimoire i, sobretot, el Yuno, que té uns ulls que són l'enveja del regne :pervertmoon:

En fi, jo la seguiré, a veure si us animeu a veure-la tots junts!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ei!

Text amagat.
Dooooooncs... a veure, és bàsicament com dius, una mescla de molts de Shonen.
Però això no està malament. En el fons, els Shonen s'assemblen MOLT.

Ara, la veu de n'Asta és insufrible. Crec que vas dir que twitter n'anava ple?

Bé, a veure com segueix que realment no ha passat res encara :p
Imatge
Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Avui he vist el primer i només tinc una cosa que comentar; QUE LI PASA AL PROTA, PERQUÈ CRIDA TOTA L'ESTONA? XDDDD HORROR.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Aviam, veig moltes puies a la veu de l'Asta i no vull dir que sigui un bon doblatge, pero es adequat pel que es. No ens enganyem, es el tipic protagonista de shonen: hiperactiu, escandalos, que sempre es fica on no el demanen, pero amb la conviccio de ser el millor del seu gremi, en aquest cas el rei mag, i res ni ningu l'aturara per aconseguir-ho. Com tots comença sent un merdes pero
Text amagat.
de cop rep un power up que el posa per sobre de tots els altres, en aquest cas una espasa que anula la magia
. Si en el fondo els shonens es copien els uns dels altres, ja vaig dir el que en pensava de Boku no hero i Black clover esta en la mateixa linea, el mateix tipus d'argument, els mateixos clitxes, el mateix tot, pero com que en un shonen busques combats epics t'ho mires igualment (a vegades).

Vaig deixar de llegir el manga per examens (o per videojocs, o per mandra no recordo), pero es una bona ocasio per tornar-lo a seguir, perque encara que sigui mes del mateix
Text amagat.
els black bulls em semblen la polla, en especial el capita, no puc evitar-ho


Aixo si, no m'agrada aquesta mania que estan agafant els animes de partir el primer capitol en dues parts, se suposa que el primer capitol es per mostrar el que el prota o el mon en si es capaç de fer, no per mantenir el suspens.

Conclusio: encara que no la recomani perque sembla escrita amb una xuleta de com fer shonens, tinc intencio de seguir-la (almenys durant un temps)
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Acabem de veure el segon capítol.

A veure, sí, és com dieu. Tots els shonen són iguals. Ara, com has dit, els dos primers capítols podrien haver estat un perfectament... He tengut la sensació de que no ha passat quasi res en aquest segon, quasi tot era flashback i ja se'ns havia dit això que ha passat al flashback :/

Res, esper que n'Asta arribi prest a ser Hokage.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Ens queixavem molt de rellenuto pero veig a venir que Black clover sera pitjor, basicament perque de moment de 3 episodis que han tingut 2 son relleno. En serio, podeu dir el que vulgueu de Naruto pero ni tan sols arribava a aquests extrems.

Text amagat.
En serio fa falta un capitol sencer per despedir-se de l'orfanat i arribar a la capital? Al manga ja estaven a la capital just a l'inici del segon capitol. I un capitol sencer ple de flashbacks? Cal?
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Hahahahaha, vaig pensar el mateix que el @drew-kun Un capítol sencer per què, per sentir cridar l’Asta mentre entrena com un desesperat? De veritat, em sap greu pel seu seiyuu (Kajiwara Gakuto) és el primer paper protagonista que fa i jo crec que la seva carrera ha estat sentenciada. Jo, sincerament, no puc amb ell, m’irrita, em posa histèrica i tenc ganes de fotre-li una hòstia, però recordo que és un personatge de ficció i, per desgràcia, no se’m passa…

Poca cosa a dir del capítol, a part de la histèria que em va provocar i bé, no m’he llegit el manga però suposo que ara l’Asta i el Yuno ingressaran a una de les tretze divisions de la Societat d’Ànimes d’aquest anime. El Yuno ingressarà a la millor divisió perquè és el puto amo Sasuke style que tot li surt bé, però l’Asta acabarà a la quarta, que és la que tothom odia (més o menys, ja m’enteneu).

En fi, o això millora o que el metge em recomani pastilles pels nervis…
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

UkiHana ha escrit: 19 oct. 2017, 11:31 Hahahahaha, vaig pensar el mateix que el @drew-kun Un capítol sencer per què, per sentir cridar l’Asta mentre entrena com un desesperat? De veritat, em sap greu pel seu seiyuu (Kajiwara Gakuto) és el primer paper protagonista que fa i jo crec que la seva carrera ha estat sentenciada. Jo, sincerament, no puc amb ell, m’irrita, em posa histèrica i tenc ganes de fotre-li una hòstia, però recordo que és un personatge de ficció i, per desgràcia, no se’m passa…

Poca cosa a dir del capítol, a part de la histèria que em va provocar i bé, no m’he llegit el manga però suposo que ara l’Asta i el Yuno ingressaran a una de les tretze divisions de la Societat d’Ànimes d’aquest anime. El Yuno ingressarà a la millor divisió perquè és el puto amo Sasuke style que tot li surt bé, però l’Asta acabarà a la quarta, que és la que tothom odia (més o menys, ja m’enteneu).

En fi, o això millora o que el metge em recomani pastilles pels nervis…
Spoiler del proper capitol 4 (i depen de la quantitat de relleno tambe dels dos seguents):
Text amagat.
No podies clavar-la mes, ni jo ho hagues pogut descriure millor, en Yuno a Golden Dawn (No podien posar-li un nom que no fos d'un partit nazi? No es conya el partit d'ultradreta grec es diu aixi), liderat per la ma dreta del rei i l'Asta amb els Black Bulls, l'esquadro dels matats, inutils que no saben o no volen controlar el seu poder o en tenen un de massa raro, borratxos i drogadictes i en general persones que pateixen qualsevol mena de trastorn cerebral.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sí... la veritat és que el relleno s'ensuma des de quilòmetres...

M'encanta com cap té confiança amb n'Asta. Però no calia un capítol sencer de gent diferent expressant la mateixa idea... :/

Ara veurem.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #5

Era necessari fer tant de resum sobre el capítol passat? M'ha posat nerviosa realment xD I bé, després tot molt sobrat, sincerament. Que sí, que el Yuno és el fucking boss i tothom el volia per la seva divisió, però al final el pavo s'ha quedat a la millor perquè, why not? I res, després l'Asta fent el paperet de "sóc tonto però vull ser important". Em sabia greu que a ell l'haguessin agafat però no a la resta que anaven descartant sistemàticament i que segur que ho havien fet milers de vegades millor que ell.

I el numeret del final de l'Asta cagant-se potes a baix i aquell volent-se venjar i, per si fos poc, el Yuno apareix per salvar la princeseta... Massa forçat. Però bé, ara començarà la nova vida a la divisió i veurem si deixa de cridar (no ho crec) i les coses es comencen a posar emocionants....
Respon