Fractale

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Capítol 11! Advertència! Warning! Achtung! Spoiler!
Text amagat.
Doncs uhm nuse, el final m'ha deixat força... com ho diríem... indiferent?
Tota la història amb evitar que la Nessa i la Phryne s'ajuntessin, i discussions fins l'últim moment a l'ascensor, però en el fons es mouen per inèrcia i acaben fent les coses "per que toca". O no? Bé, la Nessa estava desapareixent, potser t'ho compro.
I llavors fan la fusió i es transformen en Phrynessa i es foten una siesta d'un any. Sense menjar ni res, o sigui que suposo que són doppel. Però diu que te gana. Sigui com sigui.
Al final, però, la Nessa no em queda clara. És a dir, quan fabriquen la Phryne, creen la Nessa com a doppel d'ella i fan màgia potàgia i si s'ajunten quan la Phryne faci 16 anys Fractale es reinicia? No ho se, eh?
Fua, i els "pares" de la Phryne, no són més dolents perquè no podien. Vull dir, son pare la viola i sa mare és la bruixa de la Blanca Neus.
I que no me n'oblidi, el husbando destenyit! Burro que ets burro, quines ganes de pringar, total per què? Tots final feliç i tu mort, deus estar content. El nii-sama de Best Girl™ com a mínim mor com un heroi, lluitant per aconseguir el reinici de fractale. Oh wait. Pallúuuuuussos.
Ah, i parlant del de les canes, què cony era el cuc aquell que tenia? "Tens un terminal! Traïdor!" Sísí, però el cuc què eh? És el primer cop que veiem un "doppel" així tan raro.

Bueno, conclusions: està força bé, 8/10 i tal. En Clain és superburro, la Nessa és tonteta però li perdonem perquè és petita, a la Phryne se li perdona tot perquè ha tingut una infantesa traumàtica, i l'Enri és top tier. La cançó de l'estel diurn no em mola. L'animació sí. Ah, i encara no se què pintaven els fractals.

Fi.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Despres d'escoltar a tothom parlar-ne ahir, vaig decidir mirar-la per evitar menjar-me spoilers.

Ahir vaig mirar del 1 al 6 i avui del 7 al 10 aixi que ja m'he posat al dia amb el calendari.

Spoiler capitol 1 al 10
Text amagat.
Esta bastant be l'anime pero el prota es idiota amb totes les lletres.

Ets un hostatge i tot i aixi no et reveles o intentes putejar als segrestadors? et deixen sol davant una casa i no surts corrent en direccio contraria? viga va, quin hostatge mes poc creible....

Deixant de banda el protagonista, els personajes del pare i la sacerdotissa m'han agradat. I m'hagues agradat saber mes sobre com van arribar a la clonacio,etc (no crec que doni per molt el 11 en aquest aspecte).

Nomes espero que Phryne es sacrifiqui per salvar-los a tots, crec que seria el final ideal, el junts per sempre no es el final que mereix l'anime.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bé, ens ha quedat pendent el capítol onze i estam enmig del final.

Aagggh.

Crec que m'ha quedat clar que na Phryne és una de les Phrynes. I pel que sembla, la gran sacerdotessa també ho va ser. Però... No m'ha quedat clar què és na Nessa. Em sembla que van dir que na Nessa és l'ànima de Déu i que na Phryne és el (un dels) cos de Déu. Llavors... Totes aquelles Phrynes eren per aconseguir una Phryne que pogués fusionar-se amb na Nessa i fer la clau-Déu?

Tampoc m'ha quedat clar si la gran sacerdotessa ja ha fet servir una clau per reiniciar Fractale en el passat.

Bé, a veure com acaba això.

PD: el "pare" és odiós.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

SPOILERS DEL FINAL
.
.
.
.
.
.
.

Buaaaaaaaaaaaaaaaah, bestiaaaaaal. Joer tu, quina joia d’anime, quina excel·lència feta història! Però anem per parts! Abans de res, el Dias és el puto amo i tant m’és si dieu que no xDD És la polla en vinagre i mereix més amor, respecte i admiració perquè és un fucker! I bé, tot molt trist aquella part del temple, amb el Sunda també sacrificant-se per ells… no mereixia morir, era massa sensualós, però bé, li dona un poc de realisme també!!

I la veritat és que no sabia com acabaria, no sabia si reiniciarien Fractale o si no ho farien i em va agradar perquè et tenen fins al darrer moment que no saps què passarà i mola, perquè si ho veiessis clar des del principi no molaria tant. I em va molar moltíssim també quan la Phryne li clava el ganivet al pervertit, s’ho mereixia a saco.

I parlant del final pròpiament dit… que bonic joer <3 Nothing to say but happiness, preciós! Un bon final per a una bona història. Mis diesses. Gràcies @Ereza i @manolini per la versió en català :visca:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Uooh!

A veure... M'ha agradat. Bastant! Dieu que no té massa sentit el canvi de pensament de les protagonistes, però... és que tampoc hi ha altre remei, no?

El desenvolupament m'ha agradat. Pel que he entès, tot i que Fractale s'hagi reiniciat, i per tant Lost Millennium ha perdut la batalla, el temple ha estat destruït, per tant Fractale no es podrà reiniciar més i la gent ha de preparar-se per quan Fractale no existeixi (supòs que això és el que volia dir l'escena que ens mostraven: gent no avesada a fer feina al camp, fent-ne). Per tant, Lost Millennium ha guanyat al final.

Quant a les protagonistes, no només tenien més remei, sinó que es veu que a na Phryne li faltava la part d'alegria de na Nessa. Ara, també és cert que ja ens havíem acostumat a com era na Phryne i que ara sigui tan alegre se'ns fa rar. Però vaja.

Una història bona, curta, que m'ha enganxat i amb un final decent. Crec que està molt bé, no?

Gràcies @manolini, @Ereza!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon