Fractale

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

A mi l'atac al temple també em va deixar corprès. És molt més dur del que m'esperava.
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ahir vam veure el cinquè, el capítol en el que juguen a fet i amagar per la nau perquè pareix que na Nessa fa que vagi malament. Un poc meh, el capítol, eh? Però vaja, vos vau fixar en el doppel aquell del temple que és com una aranya (o un replicant d'Stargate)? No creieu que potser va ser allò que va fer que la nau anés malament en comptes de na Nessa? O potser no, tenint en compte el que fa na Nessa al càmping aquell en el segon capítol xD.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 6

A LA FI HA SORTIT EL DIAS!!! :uki: Ja tenia ganes de catar-lo i joer, quina sorpresa!!

Des del punt de vista fangirl he de dir que quan ha obert la boca ha estat del pal "uufff, veu amable, el Maeno no sol fer aquesta classe de papers" però després quan he vist de quin pal va, de seguida he sabut per què té el seiyuu que té xDDD

Fangirlisme a part, em té tot molt intrigada i vull saber moltes més coseeeeeeeeeees! De veritat que aquell home de la càmera era el pare del Clain? De veritat? Wooooh... intens!! I ara que sembla que la Nessa i la Phyrne es porten millor, no ens explicaran un poquet d'on ve la Nessa? M'agrada perquè ja veiem que no és un doppel normal i que amaga misteris sucosos i vull que m'ho expliquin jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :uki: Vull saber també quina conspirachionne té el temple controlador de ments, si hi ha alguna cosa més al darrere que no sigui només tenir la gent controladaaaaa!!

Uuuffff, moltes coses i l'animació una passada!! No em canso d'això, en vull més!
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

Per fi m'he pogut posar al dia! Ja he vist fins el captiol 6. La història és interessant i tinc dubtes que espero que es resolguin en els pròxims capitols.

- Estic amb vosaltres: l'atac de la festa dels Estels és dura, i la música fa que se't posi la pell de gallina. Parlant d'això, m'he quedat parada quan he vist la Nessa de carn i ossos però amb els ulls blaus. Què vol dir? que van fer una doppel de la Nessa humana i que aquesta fos la clau per salvar el món? :scratch: o no té res a veure una cosa amb l'altre?
- Estic amb en @Minatoni. En el captiol 5 que juguen a fet i amagar, en un primer moment em pensava que el bitxu aquell era qui provocava els problemes a la nau, però pel que sembla no és així, si no que és realment la Nessa qui fa descontrolar el sistema.
- M'interessa saber quins són els motius que té la Phryne per revelar-se en contra del temple i del sistema Fractale. De moment encara no han dit res.
- En el captiol 6 m'he quedat molt parada al descobrir que l'home de la càmara de fotos era el pare d'en Clain! A principis del anime ja m'estava preguntant que va passar amb els pares d'ell. I mica en mica anem descobrint cosetes!

A veure com avança tot plegat. Ja tinc ganes de descobrir més coses!!!
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Vaja, jo no havia entès que el de la càmera hagués de ser son pare. Però... llegint-vos... Té molt de sentit xD

Bé, aquest capítol crec que ha servit per mostrar-nos que en Clain comença a acceptar un poc la resistència i que no tots a la resistència segueixen un camí massa ètic (Dias).

+1 a saber què passa dins el cap de na Phryne.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Al capítol 5 la nena blava Phryne baixa un parell d'esglaons de tossuderia, cosa que em va agradar força. I coneixem una mica tota la gent dels terro-bons, que no està malament. La història de la Nessa que s'enfada i la lia, però, em grinyola una mica.
Pel que fa al 6, és molt directe com pinten els terro-dolens de superdolents, disparant a un innocent per l'esquena i tal. La història del papaclain no m'entendreix. Veuràs la veritat, diu. La veritat dels superdolents? La veritat de que fractale és una il·lusió? No em queda gaire clar.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

DURÍSSIM EL CAPÍTOL 7!!

Mare meva, estic com en shock continu! Molt, molt fort tot, sobretot el final, mare mevaaaaaaaaaaaaaaaa!! Ho considero prou important com per no voler spoilejar ningú:

Text amagat.

Doncs es veu que algun virus està intentant entrar en la Nessa i m'imagino que per això la nau cau i ells dos acaben a la ciutat del desastre... Molt xula la ciutat i tal, però realment sí, molt trist si no poden tocar res del que veuen. I res, allà ens trobam un doppel ofegat en deutes xDD Em fa molta gràcia!

I res, al final ens mostren per què la Nessa és important, i el poder enorme que té a dins... però el Clain en surt malferit i wooooooooh, ESTÀ SUPER INTERESSANT!! <3



Que surti el Dias again plis :uki:
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Bueno bueno, ja es va desvetllant la cosa!
La Nessa és una guerrera de l'espai llegendaria, la Phryne és la Rei Ayanami, i el senyor dolent és un pederasta. Mentrestant el husbando dolent dels cabells blancs demostra que ha aconseguit armes de destrucció massiva, però per sort les bases dels dolents estan equipades amb bunkers.
M'han agradat molt aquests dos últims capítols, sí senyor.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

BUAAAAAAAAH CAPITULÓN!! (capítol 8, no llegeixis si no l'has vist)

És a dir, que la Phryne al final sí que és la clau i la Nessa només és una de les moltes Phrynes que hi ha al món... però suposo que ens explicaran més endavant per què la Nessa és especial. És a dir, si la Phryne diu que ella és un fracàs i fan com milers de còpies d'ella, potser la Nessa sigui, a la fi, la clau que ha tingut èxit?

I sense paraules m'ha deixat el pare pervertit... per favor, quin puto degenerat que pareix que ho gaudeix a saco, quin cabró! I, dir que el Dias és el puto amo, que fot el que li ve en gana sense demanar res a ningú, que pim que pam perquè sóc husbando... mis 10 xDDD

Ganes absolutes del següent!! :uki:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Capítol 8.

Buf. El temple. Les Nessa-que-no-són-Nessa-sinó-Phryne. Ara té més sentit allò que va dir na Phryne que abans que una noia "era una Phryne". Llavors, ella... No ha mort per algun motiu? I per això és un fracàs? I què volen fer? Tornar-ho a intentar?

Tot està molt sexualitzat, per altra banda, no?

Bé, a veure com segueix.

PS: puto Dias.

--

@UkiHana ehhhh el que jo he entès és que na Nessa no és una Phryne, sinó una cosa diferent. Les Phrynes-que-s'assemblen-a-na-Nessa són la versió jove de na Phryne, que van morint supòs que per intentar ser una clau.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon