Yaoi

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops


Hyperventilation


Imatge
Episodis i duració: 6 episodis de 3 minuts de duració.
Sinopsi: It’s winter time. Myeongyi comes to the high school reunion party to see Seonho, a guy he secretly has a crush on. Yet, it is hard for Myeongyi to have fun with others because of his shy disposition. He sneaks out of the party for smoking. Then, Seonho also gets up and follows after Myeongyi.


Ve d'un webcomic o aixo he entès, i diuen que continua mes la seva historia cuqui. No ho he comprovat pero ja ho faré algun dia XDDD Mha agradat molt, quan va sortir el primer cop vaig veure el primer episodi pero era novetat i la autora feia pagar per cada episodi que treia i com jo era pobre doncs vaig oblidarme de la serie. Pero avui mha donat per buscarla i la he trobat per internet i AAAAAH Quina animació mes bona, i quina historia mes curteta i ben portada. Donen ganes de saber mes dells dos.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

Justament aquest estiu vaig descobrir aquest webdrama BL i em va ENCANTAR!!! <3 és curt, però intens. Explica lo necessari per no fer-se pesat i és cert que et deixa amb ganes de més. També va ser el primer anime coreà que vaig veure i he de dir que l'estil de dibuix és molt macu!!!! El que no sabia és que la història continua! Ara que ho sé, ja el buscaré!

Em va costar torbar-lo, perquè encara no provo de llegir subtituls en angles. I ja vaig veure que l'autora et deixava els 3 primer episodis gratis, però després havies de pagar. Per sort, vaig trobar una usuaria de facebook que els havia pujat tots.

Em sumo a la causa de la @manolini i us recomano que li feu una ullada!! :uki:
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Respon