Yaoi

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

Uuuuoooooooooo!!!!!!!!! Me l'apunto a la llista per seguir-li la pista!!! M'ha agradat el argument i no només per la part més guarrilla hihihi si no perquè sembla divertida. I si, pel que sembla seran tots husbando! <3

Molta bona recomenació @manolini :lloa:
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Hola!

Aquí un altra interessada!

@manolini, havia vist aquest manga però amb aquest nom no m'havia fet ganes de mirar-ho. Si ho recomanes li donaré una ullada. El dibuix és bastant bo. Té pinta de ser molt horny. L'argument no m'atrau massa però la veritat mai em miro les sinopsis abans de llegir. Com ara et pots llegir un manga sense comprar un doncs els començo i a vegades vaig mirant un, després altre, i ja no sé quins he mirat i quins no. Però el pròxim cop em miraré aquest manga.

Ara mateix he passat un altre episodi de crisi de yaoi que només vull llegir yaoi i res més. Ha sigut molt intens xD Ara faré un descans.

L'últim que vaig llegir i em va agradar molt em sembla que és diu "Hana wa sakuka". És més antic que Hitorijime. Em sembla que aquest any han estrenat una peŀlícula de live action. En anglès el nom és "Does the flower blossom?" De Shoko Hidaka mateixa mangaka que ha fet Blue Morning. Està molt bé! M'ha semblat molt bonic!
Giggles l’ha editat per darrera vegada el dia: 03 ago. 2018, 21:34, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Holaaaaa

Ahir vaig assabentar-me de la gran noticia que feia temps esperava. Sembla que el manga Sekaiichi Hatsukoi arribarà a les botigues a la tardor.
http://misiontokyo.com/noticias/por-fin ... -en-espana
Em fa molta il.lusió!
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

Siii! Ho vaig llegir en un article!! Mica en mica estan portant mangas BL bons. :lloa:

Parlant d'això, ahir vaig descobrir que al octubre estrenaran un anime nou yaoi que es diu Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu . Vaig veure el trailer i té molt bona pinta i a més tots són husbandos!!! :ilu:

Imatge

Sinopsis
Takato Saijyo ha reinado como el “Más guapo” de la industria de los ídols durante cinco años, es decir, hasta que hace acto de presencia el actor de primer año Junta Azumaya. Takato siempre fue considerado una persona brusca, mientras que la sonrisa de Azumaya le hace ganar admiradores. Todo este fiasco lleva a Takuto a recurrir del alcohol y a que sus acciones llamen la atención de la última persona a la que quiere ver. Para su sorpresa, Azumaya usa esta nueva información para chantajear a Takuto.


Us deixo el link on poder veure el trailer:

http://ramenparados.com/primer-trailer- ... ete-imasu/
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

LA VEURÉ, LA VEURÉEEEEEE!!

La veritat és que l'argument d'extorsions i tios buenorros sent sexys as fuck em té ja un poc cansada, però els seiyuus m'encanten (excepte els dos protagonistes que he de reconèixer que no sé qui són, que els he cercat i no em sonen una puta merda xDDDD) però hi ha el Toriumi, el Yuma Uchida (és l'Ash de Banana Fish), el Wataru Hatano i el Takuya Satoooooooo (aquests dos darrers sortien a Idolish7 com a part del grup Trigger)!

Si la voleu comentar compteu amb mi! :uki:
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs us explico un poc els toms que em vaig comprar al Saló i que m'he llegit fins ara.


Un extraño a la orilla del mar



Imatge

Títol original: Umibe no Stranger
1 tom, Milky Way.

La història ens acosta al Hashimoto Shun, un novel·lista que viu en una petita illa a Okinawa. El Shun en el passat va estar a punt de casar-se amb una noia, però se'n va desdir perquè realment se sent atret pels homes. Aleshores un dia coneix el Mio, un noi que ha perdut la mare i es passa les tardes mirant la mar...


Em va agradar bastant, tot s'ha de dir. És cert que sembla que tot hauria d'acabar al primer capítol (l'autora mateixa diu que ho havia concebut com a one shot) però la continuació i com va fent que els personatges creixin i evolucionin m'ha agradat molt. La recomanaria? Sí, la veritat és que sí. Té una seqüela que encara no han acabat de publicar i que no he llegit, així que no sé dir-vos què tal.


You are in the Blue Summer


Títol original: Kimi wa Natsu no Naka.
1 tom, Milky Way

Imatge

El Chiharu Saeki i el Wataru Toda són dos estudiants de secundària que es coneixen gràcies a una passió comuna: el cinema. Els dos es fan amics i surten sovint a veure pel·lícules fins que, un dia, de sobte la seva relació canvia...


Doncs així com el primer em va agradar molt, no puc dir el mateix d'aquest. És el quart treball de l'autora però si m'haguéssiu dit que era el primer m'ho hauria cregut. No fa més que repetir tòpics un darrere l'altre, no la he trobat gens original, molt del montón i, a més, (cosa que em va molestar molt) la traducció no em va agradar gens. Intentava ser moderna, amb paraules com "jopetas" que, no sé, per fer aquest llenguatge juvenil mal fet, millor adapta-ho en formal i ja està. Terrible.
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Mmmh...

Text amagat.
No és pas el meu tipus d'anime preferit.

En general no en soc gaire, d'anime romàntic pur i dur tret de les comèdies i les comèdies romàntiques d'estil Yaoi o Shoujo que he mirat (a tombs em costa distingir-los; a banda del sexe dels protagonistes, semblen funcionar sota patrons similars) no m'han fet gaire el pes.

Però un bon anime és un bon anime sigui quin sigui el gènere i sigui quin sigui el seu target de fanservice.

Aporto un exemplar que no és propiàment un Yaoi... de fet és un Harem Invers i soc conscient que malgrat alguna coïncidència casual aquest és un gènere més emparentat amb la comèdia Ecchi que amb el Yaoi.

No és totalment un off-topic perque al contrari que la majoria d'Harems Inversos la protagonista no hi té cap mena d'interès romàntic en ni un de sol dels husbandos que l'envolten.

Imatge

És una Fujoshi.

Watashi ga Motete Dousunda


Imatge

Una Die-Hard Fujoshi que es passa tota la sèrie fantasejant en formar parelles BL entre els nois que la requereixen amorosament i elaborant complicades teories sobre la dinàmica interna de tals relacions imaginàries amb la seva millor amiga, que també es Fujoshi.

ImatgeImatge

Sounds like you.

La simpatia irònica amb que està retratada la protagonista em fa pensar que és una autoparòdia que fa l'autora sobre sí mateixa (que no ho sé... igual és un home. Googlejar és trampa).
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs a la fi he acabat els dos toms que vaig comprar al Saló i que encara no havia llegit!!

Imatge

Algo entre nosotros

Títol original: Koi ni mo Naranai
Editorial: Milky Way
Tom únic

La història ens presenta el Tajima, que es troba amb el Koga mentre plora i, sense voler, li llença aigua a sobre des de la finestra. Així aquests dos personatges, l'alegre Tajima i l'introvertit Koga es fan amics. Però el Koga plorava perquè el peix de colors que li va regalar la persona que li agradava va ser brutalment assassinat per un gat... però el Koga encara no sap que aquest gat és del Tajima!!!

He de dir que, dels que vaig comprar al Saló, aquest és el que m'ha agradat més! Els dos personatges em van agradar molt, vaig poder simpatitzar amb els dos i crec que en general la història no em va deixar indiferent i que no vaig tenir la sensació de "m'hauria agradat més que tractessin això" o "hauria volgut saber més coses...". En general una història que ho tracta tot, que et deixa sense dubtes, que t'explica just el que vols saber i et deixa satisfeta. La veritat és que em va agradar molt i la recomano moltíssim

Imatge

Tamayura

Editorial Milky Way
Tom únic

El Michitada Asakura comença el batxillerat al Japó del 1920 i, justament, com a company d'habitació es retroba amb el Tachibana, un amic de la infància a qui fa molts anys que no veia. Amb aquesta trobada, els sentiments dels dos es comencen a sacsejar en un context social que no accepta l'amor entre dos homes...

Aquesta me la va recomanar la @Yuri, així que d'entrada no sabia què em trobaria! La història dir que em va impactar molt, que no esperava que anés d'això. De fet, em va deixar satisfeta, però amb ganes de més. No vull fer spoiler, però el final em va semblar preciós, de veritat. A més, la història es desenvolupa molt bé, passen moltes coses però també hi ha molta reflexió, en general està molt ben equilibrada.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Super Lovers


Imatge


Us porto la primera ressenya/impressió del repte d'anime 2019! La primera que he vist ha estat Super Lovers, que la @Yuri em va dir que m'agradaria molt! La veritat és que la veu del Maeno em feia morir d'amor, però tot just ara us mostraré els secrets més secretosos d'aquest anime.

Argument

El Ren Kaido és un nen japonès que ha estat adoptat per la Haruko, una científica de renom que viu al Canadà. El Ren no sap com ha arribat a ca la Haruko i amb els únics que es porta bé és amb els llops salvatges. Això canvia quan el Haru apareix en la seva vida, un noi molt sexy i atractiu que diu que és el seu germà gran. El Haru aconsegueix que el Ren es comporti com un noi normal i passen junts un estiu inoblidable.

Però quan el Haru torna al Japó és víctima d'un terrible accident de cotxe en el qual moren els seus pares... I a causa d'això perd els records de l'estiu que havia passat amb el Ren. Però tot i això, el Ren anys més tard viatja al Japó per trobar-se amb el Haru i complir la promesa de viure junts.


Opinió personal

Amb aquest títol ja podeu veure que hi ha SALSEO! La veritat és que no sé que esperava, però més que un yaoi m'ha semblat un slice of life normal i corrent en el qual mai hi passa gaire cosa. Acabava els capítols i pensava "a part de tenir calor perquè la veu del prota em posa mil, no sé què ha passat..."

Simplement jo el definiria, dels capítols 1 al 8, com a un slice of life de la vida de quatre germans que viuen junts i que lluiten per tirar endavant. Ara, Super Lovers és un yaoi entre dos nois, amb una gran diferència d'edat i que, a més, són germanastres però sense cap vincle de sang...

Sincerament, m'ha resultat un poc forçat, perquè per una banda es comencen a fer petons perquè el Haru es pensa que els petons per saludar-se es fan a la boca i el Ren li ha d'explicar que no funciona així, però a part d'aquests petons, fins al capítol 8 no hi havia quasi interès romàntic del Ren cap al Haru.

I com comença aquest interès dir que m'ha fet descollonar-me profundament.
Text amagat.
És a dir, el Ren es comença a sentir sexualment atret pel Haru quan se li comença a posar forta i s'ha de fer una palla? De veritat que fins al moment, fins i tot dormint junts, no havia tingut pensaments guarrillos? És a dir, se t'alça per primera vegada i t'encén l'interruptor de la sexualitat reprimida o com funciona això segons aquest anime?? Mireu, el descojone va ser intens...


Bàsicament és un anime sobre les relacions entre germans, les dificultats de (OH SORPRESA!) nois sense pares que només es tenen els uns als altres per tirar endavant. M'ha semblat bastant entranyable aquesta part, però la resta, la relació amorosa ficada amb calçador... un poc una decepció, però encara queda una segona temporada per veure si la cosa millora i hi ha més mandanga sexualosa.

Res, dir que els seiyuus (sé que estàveu esperant el meu moment fangirl) són la puta hòstia i que estan molt ben triats i que et cauen les calcetes només en sentir-los que, en definitiva, d'això va l'anime... crec, la veritat és que ja us he dit que mai he acabat d'entendre què hi passava xDDD

Us mantindré informats!
Avatar de l’usuari
Yuri
Porco Rosso
Porco Rosso
Ohayo minna!!
Entrades: 216
Membre des de: 02 maig 2018, 18:33
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 205 cops
Gràcies rebudes: 103 cops

Totalment d'acord amb la teva opinió @UkiHana. A mi el principi també se'm feia molt raro per la gran diferència d'edat i sobretot amb el motiu pel qual al final estan destinats ha estar junts. Però he de reconèixer que no podia parar de mirar-lo per la veu d'en Maeno.....mai oblidaré com ho va fer en aquell anime <3 :lloa:
“Qui sap, qui sap, podria ser que...?”
Respon