[Animes K3] La màgica Doremi

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

La màgica Doremi


Imatge

Fitxa tècnica:


-Nom original en japonès: おジャ魔女どれみ (Ojamajo Doremi)
-Autor: Izumi Todo
-Gènere: Comèdia, Fantasia, Magia
-Estudi: Toei Animation
- Temporades: 4 (Ojamajo Doremi,Ojamajo Doremi Sharp, Ojamajo Doremi Motto, Ojamajo Doremi Dokkan) + 2 pel·lícules + OVA
-Capítols: 51+49+51+50+13(OVA)
-Any: 1999-2005

Informació addicional:

-Seiyuus principals:
Doremi Harukaze: Chiemi Chiba
Hazuki Fujiwara: Tomoko Akiya
Aiko Senno: Yuki Matsuoka
Onpu Segawa: Rumi Shishido
Momoko Asuka: Nami Miyahara
Flor Makihatayama: Ikue Ootani
Majorica: Nagasawa Naomi
Imatge

Argument:


L'acció comença un dia que una noia que es diu Doremi, sortint del col·legi, es perd i troba una botiga esotèrica que li crida l'atenció. Decideix entrar, i a dins, veu una dona també bastant estranya amb un gat blanc. Descobreix que és una bruixa que es diu Rika Makihatayama, però li diuen Majorika. La Majorika es converteix en granota-bruixa per sempre i el seu gat, en la seva forma veritable: una fada que es diu LaLa. Com a càstig, la Doremi es converteix en aprenenta de bruixa, però ella no s'ho pren com un càstig. Per ser una bruixa de veritat, haurà d'aprovar 9 exàmens. Aquest gir argumental és el que estructura la resta de la història.
Imatge

Opening i ending


Llistat d'openings i endings:
Text amagat.
#01: Ojamajo Carnival by Maho-Dou 3
#02: Ojamajo's Are In Here by Maho-Dou 4
#03: Ojamajo De BanBan by Maho-Dou 5
#04: Dance! Ojamajo Maho-Dou 6

#01: Kitto Ashita Ha by Shuu Saeko.
#02: Koe wo Kikasete by Maho-Dou 4 (Doremi, Aiko, Hazuki, and Onpu)
#03: Takara Mono by Maho-Dou 5 (Doremi, Aiko, Hazuki, Onpu and Momoko)
#04: Watashi no Tsubasa by Nakatsukasa Masami
#05: Ojamajo Ondo de Happy-py!!

(Tots els openings cantats per Maho-Dou "n" fan referència a que son cantats per les seiyus de les protagosnistes. Quan el número és 3, son la Doremi, la Hasuki i la Aiko, quan és 4, són les mateixes més la Ompu. Amb 5, les 4 anteriors i la Momoko, i 6 ja totes inclosa la Floreta.)
Openings i endings català
Text amagat.
Openings i endings japonés
Text amagat.

Opinió Personal:


La màgica Doremi o tal com ho deia jo de petita Doremi, era una de les series que més ganes em donava de tornar a casa per veure-la. Recordo haver-la vista en diferents hores del dia, com el migdia o a plena tarda i sempre la veia amb les mateixes ganes. Hi havien capítols que havia vist 5 o 6 cops, pero tot i així m'agradaven tant o més que al principi i jo sempre disfrutava massa d'aquesta serie.

Fa uns 3 o 4 anys, me la vaig tornar a mirar tota de nou, i no negaré que es una serie més encarada al públic infantil, però tot i així em va encantar com abans.

Aquest anime està ambientat al Japó actual, amb alguns trets màgics, on hi han bruixes i poden fer objectes màgics per ajudar als altres.

Sens dubte el meu personatge preferit era la Momoko, l'alegre americana de cabells rossos. Sempre positiva i alegre, i al igual que totes, va passar per alguns moments durs, ella no es va deixar emportar per això i sempre donava molta alegria al grup.

No ens oblidem que la Aiko també m'agradava molt, des del principi fins quan apareix la Momoko, ella era el meu personatge preferit. Una noia amb un fort caràcter, també molt alegre i amant dels esports, i a vegades una mica pilla, però sempre cap al costat bo.

He de dir que hi ha una cosa que la Doremi i jo tenim MOLT en comú: l'amor pels filets de vedella :heart:
Imatge


Veu veure aquesta serie quan éreu petis? I si es així que us va semblar? Ara us toca a vosaltres compartir les opinions!
Meina l’ha editat per darrera vegada el dia: 02 gen. 2023, 15:41, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
Avatar de l’usuari
Kagome
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Shinjitsu no uta
Entrades: 44
Membre des de: 11 feb. 2016, 23:05
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 12 cops
Gràcies rebudes: 18 cops

La Doremiiiiiiiiii *-* juntament amb InuYasha és l'anime que forma més part de la meva infancia, i el que recordo amb més carinyo.
El veia totes les tardes, recordo sortir corrents de l'escola per veure'l, tant me feia no poder quedar-me a jugar a la plaça, havia de ser a casa sens falta per veure les aventures de les aprenentes de bruixa. El que més m'agradava eren les transformacions i els vestits, no em va costar gaire aprendre'm l'encanteri "Pirika Pirilala Purpurina Papalatu" i començar a imaginar que em transformava com la Doremi, que era la meva bruixeta preferida (Sóc la nena maca més desgraciada del món!! jajajaja). En serio, trobo adorables tots els vestits que porten i espero poder fer cosplay algun dia d'alguna d'elles, m'encanten els tratges de totes les temporades però si hagués de triar probablement em quedaria amb el de l'última.
Voldria esmentar que ara m'estic remirant l'anime (vaig per Dokkaan) i m'està agradant tant o més que quan el veia de petita, per la senzilla raó que ara em quedo més amb els missatges que transmet i no tant amb els vestits o els encanteris. Aquest anime ensenya un munt de coses importants especialment en lo relatiu a l'amistat i la cooperació, així com sobre la responsabilitat i la maduresa, que adquireixen les protagonistes (especialment la Doremi) quan s'adonen de les conseqüències negatives de segons quina màgia i quan comencen a tenir cura de la Floreta. Sí que és un anime més orientat al públic infantil, però això no hauria d'impedir a la gent de remirar-lo; potser hi ha episodis que poden aburrir una mica però en conejunt val molt la pena. A part d'això també té moments molt divertits i personatges molt especials.
I el final, ostres. No recordo haver plorat mai tant amb una sèrie, em va marcar moltíssim la intensitat dels sentiments que transmet aquest final. En fi, considero la Màgica Doremi un anime memorable, adorable i preciós. Gràcies per fer que em pugui esplaiar al teu post Meina :3 (L)
Respon