[Animesong Contest] Sisena Edició!

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge


I aquí teniu el que ha votat cada persona perquè linxeu a qui us hagi posat un 1 o un 2! Que flueixi el hate!!

Imatge

Link per veure-ho més gran: https://i.imgur.com/YtpBA0V.png

Gràcies a tots per participar!!
Avatar de l’usuari
Taiga
Porco Rosso
Porco Rosso
Crazy rainbow star
Entrades: 123
Membre des de: 31 oct. 2016, 10:58
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 52 cops
Gràcies rebudes: 41 cops

Primer de tot m'agradaria felicitar a l'@Ichi4 per la victòria :festa: no segueixo Boku no Hero Academia però la cançó em va agradar bastant. :ok:

D'altre banda m'agradaria proposar incloure altres cançons de la banda sonora dels animes, és a dir, no només participar amb openings i endings sinó amb altres cançons de la banda sonora. Considero que hi ha animes amb cançons de la banda sonora molt bones però que no són ni openings ni endings. Es podria respectar la durada de la cançó i les altres normes. Què en penseu?
Imatge
Avatar de l’usuari
Akami
Porco Rosso
Porco Rosso
🐸
Entrades: 181
Membre des de: 26 oct. 2016, 17:28
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 192 cops
Gràcies rebudes: 41 cops

No esperava el segon lloc ahahah. Abans de res felicitar a l'ichi i donar gracies a l'organització per part de l'ukihana.

Ami la que mes em va agradar va ser Umineko no naku koro ni per part de surreak, te casi tot el que busco en una cançó. Felicitats a tots els participants :)
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Primer de tot gràcies a la @UkiHana per organitzar aquesta edició de l'AnimeSong tant eròtica! En segon lloc enhorabona a l'@Ichi4 per guanyar l'edició, a veure si aconsegueixes estar a l'alçada com a organitzador.

Gràcies a l'AnimeSong sempre es coneixen animes nous així que ja tinc noves idees per mirar com Nanbaka (que ja tenia a la llista de pendents), Umineko i Kokoro ga sakebitagatterunda que no se de que va però la cançó em va encantar (pot ser que em recordi a un'altra però no se a quina).

P.D.: Ja tinc la meva llista negre de qui no ha sapigut apreciar la meravellositat de Sailor Moon, farfalla vendetta! :molest:
Imatge
Avatar de l’usuari
Elia Periwinkle
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
ADALTDELAMUNTANYA
Entrades: 32
Membre des de: 11 maig 2017, 15:12
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 18 cops
Gràcies rebudes: 17 cops

Ostres que guai! Jo us felicito a tots però en especial a la @UkiHana per aquesta organització brillant!!! I a l' @Ichi4 per haver guanyat!!! #adaltdelamuntanyaunichi

A veure si al pròxim no estic a la parra, m'assabento a temps i puc participar! :D
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bé, ara que ha passat ja quasi un dia, i m'han fugit les ganes de comparar l'opening de Boku no Hero amb Despacito... Ui. Ho he fet. Vaja. :xiular:

Doncs això, crec que han sortit aportacions molt interessants i que m'he apuntat, com poden ser Baccano (tothom en xerra), Jojo's (darrerament té molta fama i... em crida l'atenció), o Konosuba (sembla divertida). La resta que m'han cridat l'atenció ja les he vist, i en recoman algunes: Nanatsu no Taizai i Fairy Tail (Zero) són dos shonen que valen prou la pena. Fairy Tail és més llarg, i Nanatsu concentra l'epicitat en molts menys capítols. Per altra banda, Kuzu no Honkai és també un molt bon anime, però aquest ja no és un shonen :pervertmoon: . Finalment, vull acabar amb la que vaig enviar jo: Detroit Metal City. És molt bona. Feis-me cas.

Moltes gràcies per organitzar-ho @UkiHana! :3
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Victor Kudo
Porco Rosso
Porco Rosso
Un cacaolat?
Entrades: 188
Membre des de: 10 set. 2015, 13:25
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

M'ha agradat molt aquesta edició, encara que no he pogut asistir com deu mana he pogut seguir-la. I no em puc queixar, Top 3! Realment no m'ho esperava, a veure si puc mantenir el nivell per estar com a mínim al top 3 (o triunfar, mai es sap :P ).

Gracies a la @UkiHana per la gran currada i felicitats al@Ichi4 per guanyar, al estar a dalt de la muntanya ets vas inspirar més suposo.

I jo també he pogut descubrir algun anime que pot estar bé, com pot ser Umineko no Naku Koro ni o Baccano (que ja la tenia pendent d'abans).
Imatge

Imatge
Respon